Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition

Missing Avatar
Niceguy69
17/52
Assassins Creed Syndicate
6/10
Platform Xbox one

Er godt nok splittet i mig mening om den her

Missing Avatar
Niceguy69
18/52
CoD Ghosts
9/10
Platform Xbox 360

Det er lidt en guilty pleassure for mig at spille CoD, jeg vil ikek rigtig kunne lide det, men gameplayet fungere bare. Historien er ikke noget at skrive hjem om, men våbnene har en super fysik og der er renegerende liv. Kort og god SP kampagne

Missing Avatar
Niceguy69
19/52
CoD WWII
3/10
Platform Xone

4. og absolut dårligste CoD Jeg har været gennem i år. Våbenfysikken er elendig og det ødelægger fuldstændig oplevelsen, at de er gået væk fra renegerende HP. Det er dog flot, men det nytter bare ikke noget når gameplayet er så forfærdeligt

Lilium11
Lilium11
40/52: Spyro 1 Reignited
Tid: 4,5 timer
7/10

Flot remaster af en gammel klassiker. Jeg spillede PSX originalerne for første gang tilbage da remasteren kom til konsollerne, og synes det holdt fint og byder på en form for appellerende collectathon gameplay man desværre ikke ser meget af i dag. Det er desværre et ret nemt spil, jeg kunne godt tænke mig udfordring i det mindste på Crash Bandicoot niveau, men alligevel finder jeg det ganske underholde.

120% gennemført.

41/52: Spyro 2 Reignited.
Tid: 5,5 timer
6/10

Lidt mangelfuldt spil i forhold til 1'eren, dets implementering af missioner hjælper spillet med at føles lidt mere varieret, men det virker lidt ufærdigt med hvordan talismaner bare holder op med at være en ting og at ca. 50% af spillet ligger i verden 2, hvorefter du får en noget rushed 3. verden inden spillet slutter. Stadig underholdende titel dog. 100% gennemført.

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Grublr
Grublr
30/52
Spyro Reignited numero uno
Cirka 4 timer for 120%
8/10

God klassisk underholdning af den lidt ældre 3d skole. Desværre for nemt langt hen ad vejen, men for 120% skal man da komme alle de sværeste steder at nå, og der er det en fordel at have spillet dem som barn, så sidder alle hemmelighederne fasttømret i hukommelsen. Det er stadig sjovt at spille, men måske det er nostalgien der gør det, jeg ved det ikke. Men det er sgu satme hyggeligt at samle krystaller, æg og drager sammen.

31/52
Spyro Reignited 2: Riptos Rage
6 timer
7/10

Selvom det egentlig bare er mere Spyro, så var jeg ikke lige så godt underholdt som 1'eren. Ikke at det er dårligt, slet ikke, men de mange små minispil for orbs og tit lidt belastende "gør-det-2-gange" missioner. Og hele præmissen for historien ryger lidt hen i vejret i sidste verden, men nu spiller jeg heller ikke Spyro for historien, men for at samle ting som en sindssyg. Spyro holder dog stadig, og jeg er spændt på at spille 3'eren, da det klart er det jeg har brugt mest tid i som knejt.

Opdatere denne post efterhånden som jeg kommer igennem dem alle 3.

Lilium11
Lilium11
42/52: Spyro 2 Reignited
8 timer
7/10

Fuck yeti-boxing.
Fuck de to drager.
Fuck dumme minispil der kun tager tid men ikke er sjove eller udfordrende.
Fuck bugs

Men thumbs up til resten af pakken, var ganske solidt underholdt. 100% achievements på hele trilogien, tak fordi i bragte samlingen til PC.

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Missing Avatar
Niceguy69
20/52
Fuse
6/10
Platform xbox 360

På mange måder fedt spil, men det er bare stadig langt efter fx. Gears og Vanquish. Stadig langt bedre shooter end fx. Wolfenstein dog.
Det var dog lige 3 timer for langt med for meget genbrug og fuck de der inflitrators der i den grad sætter tempoet på spillet ned. Sidste bossfight var dog en af de bedre.

manutdxdk
manutdxdk
29/52
Catherine Full Body
Timer: ca. 9 timer
Karakter: 8/10

Vonand
Vonand
4/52 Limbo
Ca. 6 timer
8/10
Aldrig har jeg været død så meget i et spil. Gode puzzles og kan godt lide grafik stilen

Lilium11
Lilium11
43/52 Mega Man X3
Ca 1 time. Havde lige nogle achievements der manglede.
8/10

44/52 Salt and Sanctuary
Ca. 15 timer for 100% achievements.
6/10

Ok 2D Soulslike, men souls-style gameplay oversætter ikke særligt godt til 2D synes jeg. Det blev ret hurtigt ret enkelt at regne ud hvordan ting skal dodges, og hvis du kommer i tvivl, så i-framer du det bare. Ikke meget anderledes fra sin inspirationskilde i guess. Tror også at Mage er seriøst overpowered for langt de fleste bosser faldt på første forsøg på under et minut.

Det er ikke de varmeste anbefalinger jeg har at give det, men et okay spil har det da været.

Lilium11
Lilium11
45/52 Zelda: Links Awakening
Ca. i have no idea timer
5/10

Grundarbejdet er lagt for et godt spil, men der er for mange mangler.
1, lydsiden er decideret ensformig og uinspirerende imo.
2, framerates falder konstant, det bør virkeligt ikke være tilfældet for et spil som dette
3, mangler en solid hardmode - det er ikke nok at fjenderne giver dobbelt skade og at man ikke finder hjerter, jeg har brug for mere aggressive fjender, flere projektiler, hurtigere projektiler, vanskeliggere grupperinger af monstre etc. - den slags ting, ikke bare systemer der straffer fejl hårdere, det hjælper ligesom ikke så meget når fejl generelt er nemme at undgå
4, virkeligt dårlige bosser

Præmissen er god, men jeg kunne godt tænke mig at se en mere voksen udgave af denne slags spil.

Lilium11
Lilium11
46/52: Mega Man X5
Ca: 1,5 time
7/10

Pretty good, men det har nogle tvivlsomme designvalg.

47/52: Mega Man X6
Ca: 1,5 time
5/10

Ikke særligt godt, det har nogle gode kvaliteter men det drukner i bullshit meget af tiden. Det er også helt åndsvagt tough til tider, de har presset citronen langt mere end det er realistisk at overkomme hvis det ikke var fordi man har så meget liv og det generøse checkpoint system.

Missing Avatar
Niceguy69
21/52
Wolfenstein: The New Order
3/10
Platform Xbox 360

Der er så mange ting galt med det her spil, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal begynde. Kun min stædighed fik mig gennem det, men det har også gjort jeg slet ikke har haft lyst til at game de sidste par uger

Adoo
Adoo
5/52
Little Big Planet 2 (Co-op)
8/10
Timer: hmm.. måske 6-8 timer

Det er super kreativt og sjovt. Masser af variation i gameplayet. Cutscenes og historien er lidt ligegyldig...

Lilium11
Lilium11
48/52
Mega Man X8
8/10
Timer: 6

Pretty good, men det har sine issues. Stadig bedre end man på nogen måder kunne have håbet på ovenpå den garbage fire der kom forinden.

49/52
Call of Duty: WWII
7/10
Timer: 6

Jeg havde lidt nogle bekymringer om hvordan Veteran mode ville fungere i en titel der har fjernet det regenererende liv, men de har spredt rigeligt med healing rundt omkring i miljøet og dine homies er gode til at holde dig suppleret, så det er nok en af de nemmeste Call of Duty spil, men klart nok også én jeg synes ganske udmærket om. Campaign var meget cinematisk, den ville virkeligt gerne være en hel masse krigsfilm og jeg er sikker på at intet af indholdet er originalt overhovedet, hvis jeg havde set flere krigsfilm kunne jeg sikkert svare på det, men overall så synes jeg at der her er tale om en af de mere fornuftige campaigns som CoD har haft.

Lilium11
Lilium11
50/52
Control
Meh/10
Tid: 8 timers tid?

manutdxdk
manutdxdk
30/52
Persona Q2
Timer: N/A

Godt spil, men engelsk dub er savnet.

31/52
Steins Gate Elite
Timer: ca. 30 timer
Karakter: 9/10

Inkluderer Platinum-trophy.

32/52
Crash Twinsanity
Timer: N/A

Eneste gode Crash Bandicoot spil efter Naughty Dog-eraen, som ikke er et remaster/remake.

33/52
Gran Turismo 4
Timer: N/A (Rigtig mange timer)
Karakter: 9/10

Fremragende racerspil, som jeg har været meget længe om at gennemføre igen sammen med min far.

Missing Avatar
Nasitwas
34/52
Red Dead Redemption 2
Åbningstider: 4
Fik det fra en GA på Apknite i går aftes. Forvirret som fuck, men jeg elsker det!

Lilium11
Lilium11
51/52: Sekiro: Shadows Die Twice
Tid: 16 timer, granted - jeg startede forfra så jeg kendte en stor del af spillet i forvejen. Steam siger 25 timer i det hele. Vi snakker også kun Shura ending, jeg skal klart tilbage og have resten nu
Det får en 9'er herfra indtil videre.

Lilium11
Lilium11
52/52: The Outer Worlds
Tid: 15-16 timer
6/10

Missing Avatar
Niceguy69
22/52
Assassins Creed: Rogue
7/10
Bedre end Syndicate, men ikke på højde med Black Flag. Er enig i den 5 tal GR gav i sin tid. Vil klart anbefale det hvis man ellers er til AC serien

Grublr
Grublr
32/52
tomb raider: the last revelation
5/10
12-13 timer

fik lige lyst til et oldschool tomb raider spil. det var som jeg huskede, umuligt at styre og en stædig uvillighed til ikke at gribe om de mest åbenlyse kanter, så var jeg stadig godt underholdt. det er helt sikkert ren nostalgi der driver værket, men jeg elsker de her spil og det vil jeg nok altid gøre. dog kan jeg ikke rigtig anbefale at spille dem i dag, så derfor en lav karakter. men jeg? jeg elsker den her titel. nok det bedste tomb raider spil, hvis man ser bort fra fra alt janken.

manutdxdk
manutdxdk
34/52
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
Timer: ca. 100-120 timer
Karakter: 10/10

Sammen med Fire Emblem Three Houses, er det her mit bedste bud på GoTY. Spillet er en direkte efterfølger til de to første i serien. Spillet har derfor samme fundament, men forbedringer flere steder gør at spillet føles endnu mere helstøbt end de foregående. Der er kommet lidt gameplay tilføjelser, som fungerer godt. De nye karakterer er velskrevet, og det gælder både venner og fjender. Det gamle cast har fortsat deres udvikling og på trods af et efterhånden stort karaktergalleri, så fungerer det stadigvæk. Tydeligste forbedring i forhold til de to tidligere spil i serien er dog det grafiske. Det er ikke et Uncharted eller God of War på nogen måde, men det er meget flottere at kigge på end de foregående. Eneste umiddelbare minus er at spillet slutter på en cliffhanger, som meget direkte ligger op til ToSC IV, som formentligt kommer til vesten en dag.

Grublr
Grublr
33/52
Hue
10/10
tid: 3-4 timer

fed lille puzzler om farver! god udfordring senere i spillet, og skønt for mig at se et spil hvis main mechanic er at skifte farver. kort sagt, jeg er tosset med det. gider dog ikke gennemspille det igen, men var godt underholdt i det første run.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!