Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2019 - 52 spil, hyggesnak

The_Dude
The_Dude
Er du med i vores 52 spil challenge ?
Har du nogle tips til gode/sjove spil som man evt. har i sin backlog
Vil du prale af at have speedrunnet Zelda BotW ?
Har du lyst til at snakke om de spil folk gennemfører?
Vil du fortælle hvilket spil du vil spille næste gang?
Har du klaret dit spil 100% eller fået alle achivments/trophy?

Så er tråden her det rette sted.

Vil en mod sticky dette opslag og unsticky 2018 opslaget ?

Y can't metroid crawl ?
manutdxdk
manutdxdk
Er med igen næste år. Målet bliver at slå de ca. 35 spil jeg færdiggjorde i år. Håber det bliver endnu et godt gaming år for alle, med gode nye titler og gode oplevelser generelt

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg giver det et skud i år. Er spændt på om jeg overhovedet kan følge bare nogenlunde med jer andre

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Så er vi i gang. Hvem skal være den første ?

Y can't metroid crawl ?
manutdxdk
manutdxdk
Det blev vist mig. Har hygget mig med Crash Bandicoot 3: Warped i dag. Jeg er dog ikke færdig 100%, men har samlet en del og banket Cortex, så det må være nok til at det kan komme på listen.

Men må se hvad der bliver det næste på listen. Er godt i gang med Fire Emblem Fates: Revelations, og har også Yakuza Kiwami og Nier Automata klar til at gå i gang med. Derudover er jeg i gang med RDR2 og en gennemspilning af Persona 5, som jeg startede for et par måneder siden. Så mangler heldigvis ikke noget at gå i kast med

Håber at det bliver et godt gaming år for alle her i 2019

TheMcCandless
TheMcCandless
Jeg nåede vist kun 12 eller 13 spil sidste år. Så målet må være 15 spil i 2019!

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Missing Avatar
Niceguy69
Jeg er også game i år, men tvivler på jeg når et om ugen

The_Dude
The_Dude
Der er jo heller ingen krav. Det er heller ingen konkurrence. Det er kun et værktøj til at sparke sig selv igang med flere spil og evt for ryddet ud i bagkataloget

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Der er jo heller ingen krav. Det er heller ingen konkurrence. Det er kun et værktøj til at sparke sig selv igang med flere spil og evt for ryddet ud i bagkataloget

Samt en god måde at få masser af inspiration på da der kommer en god del blandede titler på listerne

Elsker især når folk spiller ældre titler - Altid spændende om det stadig holder

Grublr
Grublr
Jeg er på i år, og er lige nu igang med en genspilning af crash bandicoot 2 (har allerede 100% dem alle tre, men fik lige lyst til at spille 2'eren igen, så tænker den stadig gælder), ac odyssey og monster hunter world.. Det er begge titler der tager lang tid, men spiller også mindre titler ved siden af det, som foreksempel sundered og bioshock remastered. Så jeg tænker at jeg realistisk set kan nå halvdelen i år, men nu må vi se hvor meget tid jeg får til spil

Glæder mig til at læse om jeres andres spil og hvad i syntes om dem! Og hvor mange der mon kommer hele vejen

steamcommunity.com/id/grubl
Vonand
Vonand
Jeg satser på at kunne nå flere end sidste år, men det skulle helst ikke blive så svært, da jeg kun nåede et spil sidste år. :-/ Men med begrænset tid og cs, PoE og D3 som også skal holdes ved lige er det jo svært

Lilium11
Lilium11
Så har jeg fået mit første spil gennemført fra i år. Jeg havde egentligt started på Nocturne før årets begyndelse men har først her i Januar fået taget de resterende 30 ud af 52 timer det tog... dvs. jeg har spillet det meste af det via emulator ved dobbelt hastighed så ehmm :V

Ellers må jeg sige spillet er et pragteksemplar på JRPG og bliver nok en målestok jeg kommer til at sammenligne fremtidige spil inden for den kategori med. Minimal handholding, tilfredsstillende kampsystem der respekterer spilleren (dog med enkelte tilfælde af RNG bullshit til tider, dog ikke så slemt)

Kunne godt tænke mig en lidt mere interessant historie og muligheden for at vælge skills når man blander dæmoner sammen, ærligt talt, at skulle gå ind og ud af en fusion indtil de har det rigtige er sgu lidt træls!

Nå, men det var i hvert fald årets første spil. Jeg tænker jeg samler karaktererne jeg giver i et Excel dokument så jeg kan finde ud af om det passer at Lilium11 hader alt eller om jeg faktisk i gennemsnit har positive oplevelser ---- eller også bare fordi det kunne være meget sjovt at se. God jagt drenge og piger

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Keitwo
Keitwo
Tror 2019 er året hvor jeg støver den gamle Gamecube af og ser om den lever.
Mit bagkatalog er godt nok enormt, men mine barndomsminder trækker mig i en anden retning. Back in time.
Jeg vil starte med Twillight Princess, et spil jeg kun har spillet på release. Derefter bevæger jeg mig videre til Paper Mario: The Thousand-Year Door (Det bedste Mario spil evar). Hvor jeg ender bagefter, må tiden vise

Missing Avatar
Niceguy69
Uge 3 og jeg er allerede 1 spil bagefter. Fik slet ikke gamet i sidste uge. Jeg har haft Metro:Last Light liggende i et par år, som jeg tænker bliver det næste

TheMcCandless
TheMcCandless
Citerer Niceguy69:
Uge 3 og jeg er allerede 1 spil bagefter. Fik slet ikke gamet i sidste uge. Jeg har haft Metro:Last Light liggende i et par år, som jeg tænker bliver det næste

Pff.... Jeg er stadig kun på et spil.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Grublr
Grublr
Så kom jeg igennem Hitman 2, det tog omkring 20 timer, men så har jeg også spillet alle levels mange gange, spillet alle storymissions og fået de fleste af achievements der relatere til hver bane. Også en gennemspilning på Master, og jeg er slet ikke færdig endnu, da det først er nu jeg rigtig kan begynde at lege med flyvende økser og lignende.

Jeg gav spillet 9/10 da jeg synes det er et nøk op fra Hitman 2016, og hvis man er fan af serien er der helt sikkert masser af underholdning at hente. Det tager ikke sig selv seriøst, så jeg syntes faktisk det er sjovt hele vejen igennem. Dejligt man kan slå ting som story missions fra, jeg valgte bare også at spille dem for at se hvad udviklerne havde skabt. Det er helt utroligt så mange forskellige muligheder man har, og på det alene fortjener spillet en høj karakter. Også har jeg kun stødt på én reel bug i mine timer, så det kan jeg ikke klage over heller.

Det blev en længere tekst, jeg blev bare positivt overrasket over Hitman stadig kan rykke noget i mig!

steamcommunity.com/id/grubl
The_Dude
The_Dude
Jeg er selv igang med Kingdom Hearts 1. Det er første gang efter 3 forsøg hvor jeg er blevet bidt og hængende. Er vidst ved at være ved slutningen tror jeg.

Y can't metroid crawl ?
manutdxdk
manutdxdk
Blev i går færdig med det første Spyro i Spyro: The Reignited Trilogy. Fik også et dejligt platinum trophy i det. Men hvor rammer det ligesom Crash Bandicoot: The N. Sane Collection lige midt i nostalgien. Et fremragende remake af nogle klassiske titler, hvor det eneste minus jeg umiddelbart har er, at kameraet kan være frustrerende til tider.

Er herefter gået i gang med 2'eren

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.