Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2019 - 52 spil, hyggesnak

Missing Avatar
TheMcCandless
Citerer Lilium11:
Den er nem nok, drop Red Ded som du skulle have gjort for evigheder siden og smid KH3 i ;3

Det lyder som den værste byttehandel nogensinde!

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
manutdxdk
manutdxdk
Så kom platinum trofæet i Spyro 2 og jeg er nu også kommet godt i gang med Spyro 3

alex2life
alex2life
Citerer manutdxdk:
Så kom platinum trofæet i Spyro 2 og jeg er nu også kommet godt i gang med Spyro 3

Hvordan er platinum-trofæerne i Spyro?
Ved ikke hvorfor men har bare en ide om at visse dele af spillet vil være super frustrerende og gøre det til en træls affære at skaffe plat?

Og er endelig nået gennem Lego Marvel Super Heroes 2 og skaffet platinum-trofæet, damn... bare damn. Største Lego-spil jeg har set indtil videre. Tjekkede lige og jeg gennemførte første mission i spillet 30. december 2018 - Og har spillet det næsten dagligt siden da for at få et plat :I

Efter den tur er jeg hoppet på TitanFall 2 - Er kun kommet et par timer ind, men det var virkelig det rigtige valg

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
manutdxdk
manutdxdk
Citerer alex2life:
Hvordan er platinum-trofæerne i Spyro?
Ved ikke hvorfor men har bare en ide om at visse dele af spillet vil være super frustrerende og gøre det til en træls affære at skaffe plat?

De er slet ikke slemme. Det er kun i det første at der kræves 100% completion for at få platinum. Generelt er der et trophy til hver bane, hvor man så skal gøre et eller andet for at få platinum. Igennem de tre spil, så var der 2 som drillede mig lidt, men det var ikke så slemt.

Så hvis du kan lide spillene, så er det 3 platinums som er hyggelige at skaffe

alex2life
alex2life
Citerer manutdxdk:
De er slet ikke slemme. Det er kun i det første at der kræves 100% completion for at få platinum. Generelt er der et trophy til hver bane, hvor man så skal gøre et eller andet for at få platinum. Igennem de tre spil, så var der 2 som drillede mig lidt, men det var ikke så slemt.

Uhh, det lyder godt
Kan godt være de skal indkøbes på et tidspunkt så - Elsker hyggelige plats

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
manutdxdk
manutdxdk
Citerer alex2life:
Citerer manutdxdk e er slet ikke slemme. Det er kun i det første at der kræves 100% completion for at få platinum. Generelt er der et trophy til hver bane, hvor man så skal gøre et eller andet for at få platinum. Igennem de tre spil, så var der 2 som drillede mig lidt, men det var ikke så slemt.

Uhh, det lyder godt
Kan godt være de skal indkøbes på et tidspunkt så - Elsker hyggelige plats

Så kan de godt anbefales

hjorth
hjorth
Citerer Grublr:
7/52
Strange Brigade
Timer: 9
Karakter 9/10

Virkelig fint coop shooter, med en god og sjov fortæller som gør oplevelsen bedre. jeg spillede blandet coop og solo og havde det sjovt på begge modes, men som altid nok bedst med venner Eller randos kan også gøre det! i hvert fald sjovt, useriøst og meget flot third-person horde shooter.

Undskyld jeg hiver dig herind i tråden, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre lidt om det her Strange Brigade, for jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde ud af hvad det er, udover en first person shooter af en eller anden art

Jeg tænkte at det var mere relevant at spørge dig i den her tråd end den anden

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
Missing Avatar
Mandela
@hjorth - Det var da en god tendens du er begyndt på, i stedet for bare at stille spørgsmål i den anden tråd, hvor man ikke kan svare, før man har gennemført et spil

Angående Strange Brigade, så lavede GR en anmeldelse af det sidste år: https://www.gamereactor.dk/anmeldelser/637223/Strange+Brigade/

https://www.youtube.com/watch?v=NjEs9pj_v1Y
Grublr
Grublr
Citerer hjorth:
Undskyld jeg hiver dig herind i tråden, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre lidt om det her Strange Brigade, for jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde ud af hvad det er, udover en first person shooter af en eller anden art

Jeg tænkte at det var mere relevant at spørge dig i den her tråd end den anden

Np bruh

jamen du har nok allerede læst anmeldesen nu, men ville bare lige skyde ind at jeg synes det er det bedste coop third person shooter på markedet lige pt. Stemningen er ren Indiana Jones og hvis du har spillet deres Zombie Army serie så ved du hvad du går ind til. Det er præcis det samme, bare i nye og bedre klæder. Fortælleren er meget britisk og sjov og kommentere på næsten alt du gør, uden at det bliver for meget. Kan anbefale at spille med et par venner, men solo går det også fint. Også få en ricochet upgrade til dit våben så snart som muligt da det åbner op for trickshots og nogle mærkelige kills.

Ja i hvert fald super anbefalet herfra. Jeg var underholdt hele vejen igennem og skal have fat i DLC'en, som også skulle være ret god, når den engang kommer på tilbud igen

hjorth
hjorth
Citerer Grublr:
jamen du har nok allerede læst anmeldesen nu, men ville bare lige skyde ind at jeg synes det er det bedste coop third person shooter på markedet lige pt. Stemningen er ren Indiana Jones og hvis du har spillet deres Zombie Army serie så ved du hvad du går ind til. Det er præcis det samme, bare i nye og bedre klæder. Fortælleren er meget britisk og sjov og kommentere på næsten alt du gør, uden at det bliver for meget. Kan anbefale at spille med et par venner, men solo går det også fint. Også få en ricochet upgrade til dit våben så snart som muligt da det åbner op for trickshots og nogle mærkelige kills.

Jeps jeg hoppede ind og læste anmeldelsen, men din anbefaling får det i hvertfald ikke til at lyde dårligere Jeg har lagt det i min kurv til jeg engang får cash på kontoen igen og kan prioritere dem på spil. Jeg har aldrig prøvet Zombie Army, men det ser da sjovt ud og gameplay ligner noget der er inspireret af Sniper Elite spillene, især med deres kill cams

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
Vonand
Vonand
2 spil gennemført i år!! Portal og Portal 2. Ca. 10 i alt. Konen har så lige gennemført The Witcher 3 for anden gang, mens jeg stadig ikke har...

TheJuice
TheJuice
@NG69 - nogen specifik grund til, at du tog den originale x360 version af GoW og ikke Ultimate Edition til x1?

Just wondering

alex2life
alex2life
Er kommet ind i en JRPG-fase igen... havde jeg aldrig forventet men Nier: Automata fik virkelig tændt den urge igen :I

Så nu er jeg sprunget direkte på Kingdom Hearts-samlingen mens FFXV ligger og venter tålmodigt på hylden

Har på fornemmelsen jeg ikke når de 52 i år hvis det fortsætter med den her tendens

Men damn, nyder det virkelig meget for det er så lang tid siden jeg har været i stand til at sætte mig ned og faktisk fordybe mig i en jrpg. Plejer at gå død efter et par timer tops

manutdxdk
manutdxdk
Alex når nu du er kommet i en jrpg fase, så har jeg en anbefaling, hvis ikke du allerede har spillet det selvfølgelig. Men giv Persona 5 et skud. Det er et af de absolut bedste spil jeg nogensinde har spillet

Lilium11
Lilium11
Altså jeg ville jo nok sende lejemordere efter folk der ikke har spillet Persona 5 og vælger at kaste sig over FFXV i stedet

Men ja, P5 kan i hvert fald 100% anbefales, og så vidt jeg husker så er Alex da vist også ret begejstret for P4 Golden så mon ikke han når dertil før eller siden. Måske det ville være en idé at vente på Royal udgaven dog

Computerspiller og venstre-orienteret edgy shitposter. Fan af hamre, køller og andre remedier velegnet til udøvelse af retfærdighed / Pronomener: Hun/Hende
manutdxdk
manutdxdk
Har heldigvis ikke spillet FFXV så jeg kan høre jeg ikke skal frygte for mit liv... endnu.

Men ja, det er da en ide at vente til 2020 og så spille P5R

Missing Avatar
Niceguy69
@Juice

Det var bare den version der stod på hylden. Af en eller anden grund bruger jeg i øvrigt ikke min Xone som bagudkompitible maskine. Mine 360 spiler ryger stadig konsol

TheJuice
TheJuice
@NG - Ahh okay, du har ikke GamePass?

Jeg har nemlig selv lige netop spillet det første Gears igennem sammen med en ven på hard. Vi tog Ultimate Edition(som er en glimrende remastered).

Jeg noterede mig forresten, hvad du skrev om torque bow mod Raam. Så vi var begge to udstyret med en. Resultatet: Raam var en total pushover

Missing Avatar
Niceguy69
Citerer TheJuice:
@NG - Ahh okay, du har ikke GamePass?

Jeg har nemlig selv lige netop spillet det første Gears igennem sammen med en ven på hard. Vi tog Ultimate Edition(som er en glimrende remastered).

Jeg noterede mig forresten, hvad du skrev om torque bow mod Raam. Så vi var begge to udstyret med en. Resultatet: Raam var en total pushover

Nej jeg har så lidt tid til gaming, at det slet ikke giver mening for mig, selvom det er et genialt produkt. Det næste "nye" spil jeg har på to do et Wolfenstein Old Blood, så langt er jeg bagefter

Det er den eneste rigtige måde at ligge Raam ned på

TheJuice
TheJuice
@NG96 - Kender alt for godt til det med begrænset tid. Så den måde jeg bruger GamePass på, er så bare, at jeg ikke rigtig køber spil. For GamePass alene kan sagtens klare mit behov.

Jeg tænker vi bruger nognelunde samme mængde på Gaming. Eftersom du har gennemført 8 spil i år og jeg er på 9

Missing Avatar
Niceguy69
@Juice Ja jeg tror ligger på omkring 5 timer om ugen gennemsnitligt. Men mon ikke det kommer til at stige lidt når mine unger bliver lidt større og Bethesda får nosset sig sammen til at lave et nyt og godt spil

TheJuice
TheJuice
Citerer Niceguy69:
@Juice Ja jeg tror ligger på omkring 5 timer om ugen gennemsnitligt. Men mon ikke det kommer til at stige lidt når mine unger bliver lidt større og Bethesda får nosset sig sammen til at lave et nyt og godt spil

Ja okay, jeg ligger nok på et sted over fem og under 10 for tiden.

Nu kan du jo godt lide underholdende shooters. I den forbindelse vil jeg gerne slå et slag for titanfall 2
Jeg er igang med min anden gennemspilning af det spil.
-jeg kysser lidt med det spil.

Missing Avatar
Niceguy69
@Juice

Tak den kommer på to do. Dvs det bliver nok til efteråret. Nu er jeg røget på Gears of war 2 og så skal Wolfenstein Old bllod og så er den sommer forbi

TheJuice
TheJuice
@ NG - Heh, Gears 2 ligger også på min liste det bliver dog i co-op.
Min makker og jeg har planer om at køre 1-4 igennem inden Gears 5
Men med den hastighed vi kører med lige nu, så når vi det næppe

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!