LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annonce
logo hd live | Historical Shooter Special - Indie Warfare
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2019 - 52 spil, hyggesnak

MasterJ
MasterJ
Citerer TheJuice:
Nu kan du jo godt lide underholdende shooters. I den forbindelse vil jeg gerne slå et slag for titanfall 2
Jeg er igang med min anden gennemspilning af det spil.
-jeg kysser lidt med det spil.

+1 for Titanfall 2! En af de fedeste shooters de seneste år - fedt tempo, et par innovative mekanikker, der fungerer rigtig godt, og helt grundlæggende rigtig sjovt at spille.

Også en af grundene til, at jeg er så hooked på Apex Legends, der bygger på Titanfall 2-platformen (dog ikke lige så hektisk i multiplayer desværre).

I'll catch you on the flip side
TheJuice
TheJuice
Citerer MasterJ:
+1 for Titanfall 2! En af de fedeste shooters de seneste år - fedt tempo, et par innovative mekanikker, der fungerer rigtig godt, og helt grundlæggende rigtig sjovt at spille.

Tidsbanen, am I right?!

Og ja, det holder også 100% i multiplayer. Man kan virkelig få lavet nogle "MichaelBay Moments".
Jeg bliver nok også nødt til at smide i et par timer i den del af spillet igen, når jeg har fremført singleplayer igen.

alex2life
alex2life
Citerer Lilium11:
Men ja, P5 kan i hvert fald 100% anbefales, og så vidt jeg husker så er Alex da vist også ret begejstret for P4 Golden så mon ikke han når dertil før eller siden. Måske det ville være en idé at vente på Royal udgaven dog

Ding ding ding netop

Har haft P5 installeret på min ps4 i lidt tid men så blev Royal udgaven annonceret så nu venter jeg altså på den!

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
TheJuice
TheJuice
Hvis I skal have en lille hurtig en til jeres 52'er og ikke har spillet det endnu.
Så kan jeg varmt anbefale 'What Remains of Edith Finch'.
Spillet har været PS+ og er på GamePass.
Jeg brugte min søndag aften på det i går og det er en rigtig fin fortælling.

Tid: 2-3 timer

Grublr
Grublr
Citerer TheJuice:
Hvis I skal have en lille hurtig en til jeres 52'er og ikke har spillet det endnu.
Så kan jeg varmt anbefale 'What Remains of Edith Finch'.
Spillet har været PS+ og er på GamePass.
Jeg brugte min søndag aften på det i går og det er en rigtig fin fortælling.

Tid: 2-3 timer

Hop på det spil! Dark souls of walking simulators

Det er som sagt en rigtig fin fortælling, godt udført og ez plat

TheJuice
TheJuice
Det er bare en skam, at det kører jammerligt.
På den almindelig PS4 snakker vi 22 fps

Lilium11
Lilium11
Kom endelig tilbage til Metro Exodus som er tilgængeligt via Gamepass som jeg fik en måned af for en 10'er. Indtil videre ret god værdi selvom jeg nu havde spillet i forvejen fra Epic Store. Vil anbefale alle på PC der ikke kan lide Epic store at overveje at spille spillet gennem Game Pass. Ekstremt billigt lige nu og så slipper du for Epic.

Lige kort om spillet:

Gik lidt død i spillet da det først udkom, men da jeg så det i Game Pass tænkte jeg at jeg da ligeså godt lige kunne prøve igen. Droppede Ranger Hardcore til fordel for den næsthøjeste hvilket jeg kom frem til var et klogt valg da Ranger virker en kende ringe implementeret.

Spillet går så langt i sin stræben efter indlevelse at den heller ikke forklarer dig hvordan du spiller spillet, så du skal simpelthen bare vide at lige nu skal der mashes E for dette er en QTE og ikke bare en cutscene, du skal vide hvordan du gør alt på forhånd osv. og det er jeg ikke en fan af. Iirc vil de ikke engang vise dig hvilke kastevåben du er ved at vælge. Spillet var godt nok ret nemt på den mode jeg fik det på, men det skyldes mere overpowered våben som jeg havde haft adgang til uanset. Kasteknivene er nemme at ramme med og instadræber næsten alt lydløst.

PS: Fik den gode ending til trods for at jeg myrdede fjender der havde overgivet sig osv. så tænker ikke kravene er særligt store. Anywho, kunne ret godt lide spillet. Godt nok er jeg ikke fan af deres open world, det tilføjer lige rigeligt med spildtid, men til gengæld så synes jeg også at der er blevet mere plads til rent gameplay i forhold til tidligere titler der godt kunne lide at slå bremserne i rimeligt tit. Grafikken og lyddesignet er flot, gameplayet tilfredsstillende og performance generelt rimeligt godt kørende selvom jeg havde lidt drops her og der. Intet der ikke er til at leve med dog.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!