Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2019 - 52 spil, hyggesnak

Lilium11
Lilium11
Ti stille mandsling, du har talt godt om CoD: Ghosts, det invaliderer alt du har at sige om alt

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Missing Avatar
Niceguy69
@Lillium Jeg skammer mig på samme måde, som da jeg i teenage årene hev en lidt for tyk pige med hjem. Det er ikke noget man er stolt over, men mens man er i gang er det egentlig meget godt

TheJuice
TheJuice
NG - Kommunisme virker ikke, fordi planøkonomi er et håbløst projekt.
Men det er heller ikke Karl Marx' idé

Lilium11
Lilium11
Ej NG69, synd og skam for det. Den havde ikke gået under Dan Jørgensens lov i dag.

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Lilium11
Lilium11
Kørte igennem Remedy's Control over de sidste par dage, forstår ikke rigtigt hypen. Du starter med at få sådan en gravity gun agtig ting og den rekker bare alt du kommer i nærheden af, og de skills du får senere hen er hverken mere spændende eller mere effektive, så kampe bliver hurtigt så ensformige som de var trivielle. Historien fandt jeg uinteressant og artsy for the sake of it, stemmeskuespil ikke specielt overbevisende og det samme må siges om ansigtsanimationerne.

Meh, didn't like this one. Måske ikke et dårligt spil, jeg forstår godt hvorfor nogen ville kunne lide det, men det var sgu ikke lige mig

Missing Avatar
Niceguy69
Er lige begyndt på Assassins Creed Rogue. Egentlig mærkeligt jeg aldrig har spillet det før, da jeg var helt vild med Blag Flag. Har kun spillet det en times tid og so far rigtig positiv, selvom GR har gjort hvad de kunne, for at skræmme spillere væk med deres anmeldelse i sin tid

FreshWater
Moderator
FreshWater
@Niceguy69 - jeg har overvejet så mange gange at købe det, grundet sejle mechanics.... og egentlig også en chance for at spille fra den anden side af konflikten. Hvordan er historien ind til videre?

I think of dieting, then i eat pizza
Missing Avatar
Niceguy69
@Fresh
Jeg er kun en time inde i det, så kan ikke rigtig udtale mig om så meget endnu. Men så far hygger jeg mig

Lilium11
Lilium11
Så fik jeg min første ending i Sekiro. Og damn, det er et spil jeg er varmet op på må jeg sige. Jeg har længe ment at Souls serien har været en kende overvurderet i forhold til hvor svære de er, da du i langt de fleste tilfælde bare skal trykke på dodge knappen når noget er ved at ramme dig, da så i-frames tager sig af resten, men Perilous Attacks her skal håndteres på én ud af tre måder hvilket i langt større grad end i nogen anden Soulstitel tvinger dig til faktisk at forstå hvad du laver og ikke bare mindlessly undgå det hele med rul.

Nu må jeg altså lige tilbage og få de resterende slutninger, jeg har en del manglende achievements så jeg går ud fra at der gemmer sig en del indhold hvis jeg ikke føjer uglen

The_Dude
The_Dude
har glemt alt om det her så nu aner jeg ikke hvor mange spil jeg har klaret siden jeg sidst skrev :p

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!