Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Lille video fra harddisken.

Grublr
Grublr
Jeg har sidder i påsken og leget lidt med et videoklip. Det var mest for at prøve kræfter med mediet efter lang tids pause, og da video software er -meget- dyrt, har jeg kun benyttet mig af moviemaker, så er du advaret. Jeg har dog holdt mig væk fra diverse effekter Kun lidt slow-mo hist og her.

Jeg deler lige herinde da jeg gerne vil høre jeres tanker om det. Igen, det er hundrede procent for sjov og lavet i lidt fritid, men det tog da nogle timer at klippe det hele sammen

Det startede med jeg ville klippe lidt video fra månedens óptagelser, men endte med at grave dybere, da sangen var længere end regnet med

Ja, off i go, men smider lige et link. Kig hvis du lyster, ellers så lad da bare være!

https://www.youtube.com/watch?v=-2B6l31whR8&feature=youtu.be

alex2life
Moderator
alex2life
Virkelig blæret!

Elsker mængden af forskellige spil - Fav er dog fra Far Cry hvor du tyrer en grenade efter en truck og så bouncer den tilbage på dig

Mest fordi jeg konstant laver samme slags dumme ting i spillet

Fedt klippet!

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!