Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Undskyld.

Grublr
Grublr
jeg er virkelig lidt random her, men har fået et par glas rødvin. jeg faldt over et gammelt spil, jeg sad og spillede som en meget lille knejt. Jeg ved ikke om andre kan huske det. Det var dem der lavede "cotton eye joe" sangen der havde lavet et spil. Inbred with Rednex. Det er underligt, for jeg kom aldrig særlig langt, men jeg spillede de samme sekvenser om og om igen. Det samme med et spil der hed noget i retningen med "daedalus encounter", og var et FMV spil med rigtige skuespillere i rummet, og som spiller styrede man sådan set hele computer systemet i rumskibet.

Igen, jeg har kun spillet det halvvejs for mit engelsk var ringe som 10 årig så jeg fik ikke meget ud af deres information. Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at spille dem i dag og færdiggøre dem, men de virker så godt som umulige at få fat i.

Har i nogle minder om spil i har spillet, som i ikke kan få færdiggjort i dag? Har i nogle gode/dårlige minder fra de tidlige 3D år i spilbranchen? Kunne være lidt sjovt at høre historier om glemte spil fra fortiden

her er lidt fra Inbred spillet. Så kan i se hvad jeg snakker om
https://www.youtube.com/watch?v=E7GnCnOPMrU

Den trompet intro vækker virkelig barndoms minder frem. Min søster syntes spillet var dybt åndssvagt, men jeg var slet ikke gammel nok til at tage stilling til det

alex2life
Moderator
alex2life
Haha, det ser godt nok spøjst ud

Jeg har personligt en lille drøm om en dag at gennemføre Dust: A tale of the wired west

https://www.youtube.com/watch?v=lQd5y9YGUgY

Det er også et fjollet first person click and point adventure spil

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Gennemførte Daedalus Encounter for et år siden, det er ikke særligt godt, men det havde sine muntre øjeblikke.

Jeg spillede engang Shadowkeep, et rpg/fps lavet af SSI til win95, som jeg har meget svært ved at opdrive samtidigt med at det formentligt vil være umuligt at få til at køre da det ikke virker i dos. Har dog fornyligt opdaget at det også findes på 3DO så måske får jeg snart mulighed for endeligt at spille det igen.

Felix The Reaper!
Grublr
Grublr
Kan ikke citere men..

ja Alex, det ER også et spøjst spil. Og på mange måder over stregen og helt forkert at en bette knægt sidder og spillet sådan noget, men der var lidt tørke på det område i mit hjem. Først senere da der kom en arbejdscomputer ind i hjemmet, kom der gode spil på bordet. Men damn, der er mange gode/sjove minder i de her forfærdelige FMV spil fra de tossede 90'ere

Og få lige spillet det Dust spil der èt er at du nok stryger igennem det i dag, men også for lige at smage på spil historien, hvor vi kommer fra og hvor vi står i dag

Og Pez Maskinen, DE var ikke særlig godt, det ved jeg også i dag, men dengang var det DET VILDE for mig. Specielt starten hvor de skyder lasere afsted, jeg har set den intro så mange gange at jeg fik gåsehud da jeg så den på youtube igen! Hehe, minder er en sjov ting. Men hvordan fik du spillet det? Vil selv gerne lige køre igennem det, for at se slutningen og alt det.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Grublr:
Kan ikke citere men..

ja Alex, det ER også et spøjst spil. Og på mange måder over stregen og helt forkert at en bette knægt sidder og spillet sådan noget, men der var lidt tørke på det område i mit hjem. Først senere da der kom en arbejdscomputer ind i hjemmet, kom der gode spil på bordet. Men damn, der er mange gode/sjove minder i de her forfærdelige FMV spil fra de tossede 90'ere

Og få lige spillet det Dust spil der èt er at du nok stryger igennem det i dag, men også for lige at smage på spil historien, hvor vi kommer fra og hvor vi står i dag

Og Pez Maskinen, DE var ikke særlig godt, det ved jeg også i dag, men dengang var det DET VILDE for mig. Specielt starten hvor de skyder lasere afsted, jeg har set den intro så mange gange at jeg fik gåsehud da jeg så den på youtube igen! Hehe, minder er en sjov ting. Men hvordan fik du spillet det? Vil selv gerne lige køre igennem det, for at se slutningen og alt det.

Jeg kan faktisk ikke helt huske hvad vi gjorde, jeg tror vi fik spillet fra archive.org også kørte vi det enten igennem dosbox eller en Win98 emulator. Jeg tror det var Dosbox. Jeg tror ikke man kan købe det noget sted, umiddelbart. Der var en trailer til spillet, den var federe end selve spiloplevelsen, proppet med smagsløse guitarsoloer og eksplosioner, det kunne ikke blive mere perfekt :p. Desværre er spillet en noget mere kedelig og sløv affære.

Felix The Reaper!
Raptor
Raptor
Mit Harry Potter and the Philosopher's Stone til PS1 buggede og frøs i sidste kamp mod Voldemort. Det er godt nok snart 20 år siden men jeg er stadig bitter over det!

In Flames We Trust!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!