LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | Control
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Death Stranding til PC

Irony
Irony
Som nogen sikkert har bemærket er Death Stranding klar til forudbestilling på Steam og har dermed givet fingeren til Epic, hvad ekslusivitet ihvertfald angår.
Men jeg synes det er mærkeligt at der kun er en forkølet standard edition klar til forudbestilling...Spillet kommer sommeren 2020 så der er selvfølgelig nok tid til at "ændrer" spilsiden.
Om ikke andet så betragt bare dette som et "heads up".

It's in my blood...Jeg var med fra starten!
FreshWater
Moderator
FreshWater
Tjaaaa hvis det kommer i skolernes sommerferie, hvor der alligevel sker minimalt på spilfronten, så kan det være jeg skal prøve det. Men hvad jeg har læst af anmeldelser og set af streams ligner det ikke lige noget jeg vi bruge tid på.

I think of dieting, then i eat pizza
Lilium11
Lilium11
Hmm, Epic kunne jo godt lave et indgreb lidt som dengang med Metro, men lad os da håbe at de ikke får lov. Ikke engang fordi jeg er specielt interesseret i DS, men fuck da Epic. Så la' da vær' ;D

We live in a society! Some girls just want to watch the world burn! Virgins are losers! Arm the Queer!
Irony
Irony
Nu kan man sgi ikke citer - igen.

@Lillium11
Det kunne de godt. men så vidt jeg har læst bliver det solgt både på Epic og Steam. (måske Gog også). Så jeg tror og håber på at ikke der bliver "ballade" alá Metro Exodus fadæsen. Men ja, de skal sgu da stikke piben og la' vær'

It's in my blood...Jeg var med fra starten!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!