Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Death Stranding tråd

Joeyvind
Joeyvind
Jeg har spillet min første time af spillet, og er indtil videre meget imponeret af grafik, musik og stemning. Jeg har netop mødt Del Toro, men måtte pause, da konen ville se Vild med Dans genudsendelse.

Hvor langt er i nået i spillet?

Hvad er jeres generelle fornemmelse af spillet?

Og hvilke tips og tricks har i til os nye spillere?

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486
Missing Avatar
TheJuice
Jeg har ladet mig fortælle, at man skal vente med side stuff til kapitel 3, for der får man køretøjer, som gør det noget sjovere.

Kilde: Giant Bombs podcast fra denne uge

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Joeyvind
Joeyvind
De sagde nogen lignende i A Funny Gamescast. Generelt sagde de, at spillet ikke gør meget for at imponere spilleren de første fem timer.

Jeg er nu fire timer inde og er godt underholdt. Havde lige et vildt møde med et Timefall, som fuldstændigt smadrede min mission og oppakning, men sjovt var det.

Burde nok have fulgt de andre spilleres advarselsskilte om "farligt vejr" forude.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg har valgt at håndtere sidemissionerne ved kun at klare dem der lagde på min planlagte vej. De er gode til hvis man vil polstre sin oppakning lidt. Des større læs, des sjovere er det at gå.

Felix The Reaper!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Har nu haft adgand til køretøjer i noget tid og det kan være ubderholdende nok, men jeg vil anbefale at man bruger dem så lidt som muligt, det er som regel sjovest at tage så besværlige ture som muligt.

Felix The Reaper!
Joeyvind
Joeyvind
Fedt, hvor langt er du Pez ift at have fået køretøjer ?

Jeg er nået til chapter tre og har fået udviklet de der robot proteser til benene, de er ret fede men generende når de løber tør for batteri midt i BT område. Jeg har netop også fået den der slyngekaster, til at nedlægge MULES midlertidigt. Det fungere ret godt, generelt er min oplevelse at spillet tager hurtigt form efter chapter 3 starter.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg har fri adgang til at producere motorcykler, men jeg bruger dem sjældent. Jeg syntes at det er sjovere uden, har også hoverboards til cargo, dem bruger jeg af og til, de er muntre nok.

Jeg syntes at der mangler nogle flere dimensioner til køretøjerne. Der foregår så meget når man går, men på motorcykel er der betydeligt mindre man skal tænke over. Det er lidt som om at de midtvejs i spillet introducere et easy mode.

Felix The Reaper!
Krautie
Krautie
Hvis tråden lige skal have et bump:
Er i slutningen af kapitel 7, gør alt hvad jeg kan for at få vejen repareret. Flittig bruger af et hvis hjælpemiddel der gør det lidt nemmere at transportere store mængder ressourcer rundt.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!