Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2020 edition

Niceguy69
Niceguy69
5/52
The walking dead S2
Platform Xbox 360
9/10
Anbefalet Ja

Et par småfejl gør det ikke ender på en 10er, men fuck det er godt. Virkelig befriende at Clem er så belastende som hun var i første sæson

Lasse Reimer
GR®
Lasse Reimer
2+3/52
Kingdom Hearts III (igen) + Re:Mind DLC
ca. 35 timer

Genialt. Stadig et mesterværk. Come at me!
10/10

COMING JANUARY 29, 2019
Grublr
Grublr
5/52
Far cry: Blood Dragon
Anbefalet: ja
Tid: cirka 4

Ganske underholdende, i den korte tid den varer. Jeg kan huske at have vild optur over tutorialen første gang jeg spillede, men anden gang var den joke lidt gammel. Stadig sjovt, og er mit kickstart til at spille Far Cry 4 igen, med viewmodel og fov mods så det ikke ser ud som om jeg holder min riffel op til kinden. Og selvfølgelig reshade. Der er overraskende få mods til spillet, ikke engang en Ziggys Mod er til at finde. Men jeg kan godt lide serien, og Pagan Min var NÆSTEN på højde med Vaas. Blood Dragon er en sjov shooter, med lidt humor, ikke så selvhøjtideligt og tager lidt pis på resten af branchen, Sjovt nok.

Tror jeg stopper med at lave karaktere på spil, for jeg færdiggøre mest spil der ligger til en 8-10'er, så det er lidt ligemeget og arbitrært.

manutdxdk
manutdxdk
8/52
Spyro the Dragon
Timer: ca. 5
Karakter: 8/10

9/52
Spyro 2: Ripto's Rage
Karakter: 9/10

10/52
Spyro 3: Year of the Dragon
Karakter: 9/10

FreshWater
Moderator
FreshWater
2/52
Watch Dogs 2
Timer: 25 timer
Karakter: 6/10

I think of dieting, then i eat pizza
Niceguy69
Niceguy69
6/52
6/52
Metro 2033 Redux
Platform Xone
7/10

Da det udkom i sin tid endte jeg med droppe det efter et par timer. Jeg ved ikke hvorfor, men hyggede mig virkelig med Redux udgaven. Skal helt sikker også spille Metro Last Light Redux i løbet af i år

Vonand
Vonand
1/52
Indside
timer: ca. 4
7/10

Meget underholdende med puzzles og slutningen er noget speciel synes jeg

FreshWater
Moderator
FreshWater
3/53
Journey To The Savage Planet
Timer: 20
Karakter: 7/10

I think of dieting, then i eat pizza

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!