Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2020 edition

Lilium11
Lilium11
22/52: Doom Eternal
11 timer
10/10

Wow!! Det kommer jeg tilbage til

23/52: Resident Evil 3
17 timer for 100% trophies
5/10

Wow... det kommer jeg næppe tilbage til.

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
manutdxdk
manutdxdk
13/52
Persona 5 Royal
Timer: ca. 95 timer
Karakter: 10/10

Et fantastisk spil er blevet bedre. Ikke så meget andet at sige. Et rigtigt godt bud på GOTY for mit vedkommende.

Lilium11
Lilium11
24/52: Resident Evil 7
4 timer, Madhouse mode. Det er nok lidt mere end 4 timer, men det var spillets timer der sagde det. Den tager dog ikke højde for eventuelle reloadede saves der har været, nok mere i retningen af 5 timer, døde ikke rigtigt efter Jack med motorsaven.

6/10 efter Liliansk skala dvs. over middel. Ikke værst.

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Niceguy69
Niceguy69
12/52
Dragon age: origins
Platform X360
timer ca. 45
5/10

En fantastisk historie, der desværre bliver ødelagt af elendigt gamedesign, micromanagement og gameplay. Kunne have været så godt. Massere af spildt potentiale.

Lilium11
Lilium11
25/52: Tomb Raider II
13 timer ish.

Fandt næsten alle secrets, 42/48 - nok til at få det skjulte sidste level åbenbart.
6/10

Grublr
Grublr
6/52: Shantae and the pirates curse
sådan cirka 5-6 timer tror jeg

spillet og gennemført på GOG. Har spillet dem før på steam. men ville lige igennem et par af dem igen. Ret sjovt metroidvania platformer med forskellige evner at bruge. JEg var godt underholdt igen

7/52: Shantae: half genie hero
sådan cirka 5-6 timer tror jeg

*Indsæt samme beskrivelse dog med en opdateret grafik og evnebrug*

Jeg når ALDRIG 52 spil i år

Lilium11
Lilium11
26/52: Resident Evil 0
6/10 - 11 timer, tre gennemspilninger.
Havde lige lidt achievements til gode, det har jeg ikke længere. 1st playthrough, skulle lige blive bekendt med spillet igen, hvilket måtte gøres under Wesker mode, andet playthrough, ingen healing!!!, tredje playthrough = Hard Mode nul saves, fik S-rank.

Fik også cleared out hele Breach mode i Deus Ex: Mankind Divided. Middelmådigt as fuck mini-spil, men jeg fulgte bare en guide der pegede mig i retningen af alt det essentielle og fik opnået mine 100% her også. Corona-tiden = oprydning i det forsømte OCD i guess... well, jeg har da hygget mig lidt med det så det går nok.

BumZen
BumZen
1/52
Assassins' Creed: Odyssey
Karakter: 8/10
Timer: Ca.100

Godt og vel 100% gennemførsel.

2/52
Assassin's Creed: Odyssey - Legacy of the Lost Blade DLC
Karakter: 6/10
Timer ca. 15

3/10
Total War: Warhammer II
10/10
Timer: 15-20
Denne gang gennemført med Vampire Coast i Vortex kampagnen. Den sjoveste kampagne jeg har spillet hidtil.

4/10
Paw Patrol: On A Roll
5/10
Ca. 3 timer.
Gennemspillet med min 3 årige søn. Vi er i gang med 100% gennemførsel.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Grublr
Grublr
8/52
Graveyard keeper
lige præcis 60 timer
7/10

Er lige kommet igennem Graveyard Keeper. Og det er et virkelig fint spil, med nogle rigtig fine historier, på kryds og tværs.. Men.. De første 30-40 timer var helt fantastiske. Mekanikkerne er simple, men det har en vis dybde med alt det du kan gøre. Jeg fik bestyret både en kirke, gravplads, en bar, en farm, øl-vin-mjød produktion, grøntags handel og et hav af historier der binder det hele sammen. Mulighederne er mange, og sammenligningen med Stardew Valley er ikke uden grund. Humoren var dog mere mig, og det er noget af det flotteste pixel-grafik jeg har set i årevis. Det hele spillede virkelig godt, og der var aldrig et kedeligt øjeblik, selvom det også var en grind til tider..

De sidste 15-20 timer var næsten ulidelige, og det var kun historien der fik mig til at få det gennemført. Der var tider hvor jeg havde klaret så mange af de forskellige historier, at jeg skulle vente en uge in-game på at komme videre.. Jeg fandt ud af at bruge al min stamina på at stå ved siden af min seng og svinge med sværdet, for så at sove en halv dag, og fortsætte i den dur indtil jeg nåede den respektive dag jeg kunne fortsætte historien. Det var forfærdeligt til tider, og kun nogle gode podcast, rødvin og en faktisk rigtig sød og fin historie med god humor fik mig igennem dette spil. Jeg vil stadig anbefale det, og vil helt klart anbefale også at købe DLC'en da den binder godt sammen med hovedhistorien og giver en masse ekstra content.. Men forfa'en det trak tænder ud til sidst.

Er dog glad for at have spillet det, men de kunne godt have cuttet 20 timers grind ud af spillet. Jeg vender nok ikke tilbage, men det er et fint kapitel i min spilkarriere

Niceguy69
Niceguy69
13/52
Dead space 2
9 timer
Platform x360
9/10

Det føltes næsten endnu bedre end dead space 1, men det skyldes måske jeg havde sat sværdhedsgraden en tak op. Det er virkelig et genialt spil, det eneste minus er når man en sjælden gang skal i gravity. jeg bliver simpelthen dårlig af det.
Hvor er denne generations deads space henne? Det blev bare lavet bedre spil i sidste generation

14/52
Halo 4
Platform Xone
10 timer
6/10

Fedt våbenfysikken har fået en opgradering fra halo 3, men det er stadig halo. Jeg fatter ikke helt hypen og tvivler på jeg kommer tilbage til det. Der er mange bedre alternativer derude

Lilium11
Lilium11
27/52
Turok 2 Seeds of Evil
5/10

Ret meh, holder ikke i dag imo. Fik dog 100% gennemførsel.

28/52

World of Final Fantasy
6/10

Ok lille RPG, men det blev lidt af et grind at få de sidste trophies.

29/52
Hollow Knight
25 timer

Har gennemført alle achievements nu, pånær Steel Heart, dvs. jeg har gennemført spillet uden at dø, men jeg mangler nu at få 100% i spillet uden at dø. Det agter jeg at få klaret senere

hjorth
Moderator
hjorth
4/52
Crash Bandicoot 1 - N'Sane Trilogy
Timer: Mange...
Karakter: 7/10

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Lilium11
Lilium11
30/52
Bioshock 2
Karakter: Idk, det var fint

100% achievements, Hard-mode no-vita chambers no-HP/MP upgrades. stadig nemt spil lol

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!