Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2020 edition

hjorth
Moderator
hjorth
7/52
The Outer Worlds
Timer: Lige knap 32
Karakter: 8/10

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
manutdxdk
manutdxdk
Har ikke været god til at opdatere, men det vil blige gjort nu.

14/52
Cities: Skylines
Timer: N/A
Karakter: 9/10

Rundet en befolkning på 100.000 og opnået alle milestones.

15/52
Yakuza 3
Timer: ca. 30 timer

16/52
Tokyo Mirage Sessions
Timer: 30-40 timer
Karakter: 7/10

17/52
Crash Twinsanity
Timer: n/a

18/52
Helltaker
Timer: ca. 30 min.
Karakter: 7/10

Gratis, kort, fint.

19/52
Dying Light
Timer: ca. 30 timer
Karakter: 9/10

Spillede det igennem fra start til slut sammen med 2 venner. Rigtig god og underholdende co-op.

FreshWater
FreshWater
6/52
Titanfall 2
Timer: 6-7 timer
Karakter 8/10

Ja, jeg er overraskende nok endt på en relativ høj karakter med dette spil. Men for fanø jeg havde det sjovt igennem den relativt korte kampagne. Non-stop action og efter min mening, noget rigtig fed banedesign. Især er der én bestemt bane, med noget tidsrejse halløj som var super fed lavet, men generelt var det bare en rigtig god oplevelse

I think of dieting, then i eat pizza
Lilium11
Lilium11
35/52
Fahrenheit Remastered
Karakter: 5/10
Tid: 5 timer

Trip down memory lane. Jeg spottede en plakat i spillet der reklamerede for filmen Citizen Cage, så egoet har åbenbart altid været der hos ham. Ikke et særligt godt spil egentligt, det starter som et mordmysterium, men omkring 2. akt så udvikler det sig til David Cages fristil i Fransk som nogen har kørt gennem Google Translate i håbet om at det stadig giver mening. Det gjorde det ikke.

36/52
Persona 4 Golden
Karakter 9/10
Tid: 55 timer

Spolede igennem en del af indholdet fordi jeg har oplevet det mange gange før, deraf den hurtige tid, men stadig et spil jeg holder meget af og jeg er glad for at de har bragt til PC. Gode mekanikker, god historie og stærke figurer. Det eneste jeg rigtigt kan kritisere spillet for er at late-game strategi bare bliver til party-wide buffs + debuff på fjenden og -dyne spells.

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Shibari
Shibari
10/52

Persona 5
9/10
113 timer

Så blev jeg endelig færdig med dét! Shin Megami Tensei er en af mine yndlingsspilserier, og alligevel tog det mig over 2 år at gennemføre Persona 5. Mest fordi starten af spillet, i hvert fald hvis man allerede kender til SMT-serien og Persona formularen, er ekstremt uinteressant. Hvis bare spillet havde åbnet op tidligere for flere S.Links ville jeg uden tvivl have været en 10/10'er, for da først spillet blev godt blev det eddermandeme også FANTASTISK! Glæder mig til at se hvad Hashino finder på med hans nye Project Re Fantasy

Shibari
Shibari
11/52

Metal Gear Rising: Revengance
10/10
10 timer ifølge Steam, 6 timers gameplay ifølge den afsluttende skærm

Absolut fantastisk spil! Kampsystemet var for vildt, og Zandatsu-mekanikken stoppede aldrig med at blive sjov. Hele historien er en kæmpe, overdreven, high concept sci-fi affære, som der er meget self aware omkring både at levere en cuhrazy character action oplevelse, samtidig med at udforske forskellige filosofiske temaer som MGS er kendt for. Det hele løber op i en højere enhed, og det er ærligt en bedre afslutning på Metal Gear serien end Phantom Pain. Da Snake og Miller mistede deres krop blev de indædte og sure - da Raiden mistede sin blev han en badass stjerne i et af de mest fantastiske spil nogensinde!

Regner med at færdiggøre de to DLC pakker og køre det igennem på Hard på et eller andet tidspunkt

Shibari
Shibari
12/52

Death Come True
7.5/10
2 timer

Et fedt lille FMV-spil af scenarieforfatteren og instruktøren bag DanganRonpa spillene. Mange af plot-twistene føles lidt velkendte hvis man har spillet Danganronpa 1, 2 og V3, men overordnet set var det en original lille titel. Specielt måden hvorpå de brugte et 360 graders/panorama fotografi til at putte dig i karakterens sko når der skulle tages valg var meget fedt fundet på

FreshWater
FreshWater
7/52

Ghost of Tsushima

Rigtig godt spil, som dog stadig er præget af open world generiske side content. Overvejer lidt at hoppe på Carrion nu.

9/10 herfra

I think of dieting, then i eat pizza
hjorth
Moderator
hjorth
8/52
Ghost of Tsushima
Timer: Lang tid, men jeg mangler stadig nogle side missioner plus lidt andet som jeg regner med at kaste mig over senere
Karakter: 9-10/10 Den er svær synes jeg, jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal hive 9 eller 10 op af hatten. Det er satme godt

hjorth
Moderator
hjorth
9/52
Marvel's Spider-Man
Timer: Mange
Karakter: 8-9/10

Det er et super fedt spil med plads til forbedringer i en fortsættelse. Ærgerligt at hver enkelt af de karakteristiske skurke ikke får alt for meget tid hver især, men forhåbentligt bliver det bedre i en fortsættelse

Lilium11
Lilium11
37/52
The Surge 2
5/10
25 timer ca.

Det er nok bedre end min karakter giver udtryk for, men jeg synes sgu det blev kedeligt. Systemerne er fornuftige nok, der er varieret med smarte droner man kan bruge til at hjælpe i combat, og der er mange seje våbentyper i spil men kampene er bare for ensformige og til tider også lidt frustrerende.

Spillet bygger meget på parries, og er imo, ikke nær så intuitivt som i et spil som Sekiro. Idéen om at skulle pege analogen i retningen af der hvor slaget kommer fra fungerer fint, men det er en form for system hvor jeg føler at mit hoved ikke rigtigt laver ret meget. Det eneste jeg skal er at køre pinden i den rigtige retning inden for et smalt timing vindue, og jeg ved ikke om det hænger sammen med deadzones eller hvad, men jeg synes jeg var virkelig dårlig til det og hvert fuck-up føltes ikke legit som en fejl, men mere bare som noget der fik mig til at gå like "fuck dig game, jeg gjorde det rigtigt!!"

38/52
Desperados III
35 timer
9/10

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Lilium11
Lilium11
39/52
Divinity 2 - Honour Mode
8/10
50 timers tid?

Mere overkommeligt når man finder ud af at éns party members godt kan dø og blive genoplivet med scrolls. Synes dog umiddelbart at det er en lidt pointless mode, det tvinger bare spilleren til at være mere konservativ med sine strategier og tage færre chancer.

40/52

Call of Duty: Black Ops
6 timers tid, 6/10

Ok underholdning, ikke meget mere at sige der.

Lilium11
Lilium11
41/52
Resident Evil 2 Remake
8/10
12 timer for 4 gennemspilninger, plus diverse for de sidste achievements.

Lilium11
Lilium11
42/52
Deemo Reborn
6/10
6 timer

43/52
A Hat in Time
8/10
10 timer

Lilium11
Lilium11
44/52
Wasteland 3
6/10
40 timer

Vil gerne give den 7, måske 8, hvis de fixer de mange bugs og tekniske issues.

45/52
Heavy Rain
6/10

Har ikke spillet det siden det kom frem originalt, så jeg måtte altså lige prøve igen. Synes klart det er David Cages bedste, men ringe skuespil og plothuller holder spillet tilbage. Jeg giver det nok mere credit end jeg bør, men det minder mig lidt om en Saw-film så det gør mig nok inhabil ifht. til at vurdere det.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.