Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2020 - 52 spil hyggetråd

manutdxdk
manutdxdk
9 kan jeg også leve med, hvis matematikkens regler også gælder anmeldelser
Og en 4'er? Vil I hvert fald mene at jeg minimum er en 6'er

Niceguy69
Niceguy69
Hold da op for en rutchetur med Game of trones. Jeg er vild med historien og er rigtig ked af vi ikek får en fortsættelse, men øv hvor er der mange ting der trækker ned. I hvert fald i xbox 360 versionen. Jo længere man kommer ind jo mere begynder det at hakke. Det er ikke uspilleligt, men det ødelægger virkelig oplevelsen. En mindre men virkelig irriterende ting, er man skal ind og downloade hver kapitel i stedet for bare at spille det fra disken. Og så mangler der hud i spillet. Jeg mener er det ikke et GoT spil???

Missing Avatar
TheJuice
Det kørte også dårligt på PS4

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Niceguy69
Niceguy69
@Juice
Jeg mindes ikke jeg havde problemer da jeg spillede det på Xone, i hvert fald slet ikke i samme stil som jeg havde på x360.

Missing Avatar
TheJuice
Det kan egentlig godt være, at det er Batman jeg tænker på. En af de to kørte i hvert fald ret ustabilt på PS4.

Under alle omstændigheder var det helt imponerende grimt på PS4

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
The_Dude
The_Dude
Deres spil kører ofte super ringe.

Tillagt 2020-01-22 11:37:
Så blev Celeste gennemført. Må lige have nappet det sidste af gåsen.

Y can't metroid crawl ?
Niceguy69
Niceguy69
@Dude
jeg er lige begyndt på The Walking Dead S2 på xbox 360. Umiddelbart kører det noget bedre end GoT

Missing Avatar
TheJuice
@ NG - Er der noget specifik grund til, at du tager dem på 360 i stedet for på din One?

Niceguy69
Niceguy69
@Juice
Det var lige den version jeg kunne få fingre i. Jeg er egentlig ikke specielt stor fan af Xone og er pisse træt af jeg skal installere spillene, inden jeg kan gå i gang.

Grublr
Grublr
@dajuice

beklager sent svar, har ikke været meget herinde i et stykke tid

Men det gik op forstokket med hensyn til det battlepass der. Jeg havde rent glemt jeg sad og brugte 80 timer på et F2P spil, så umiddelbart efter røg battlepass i indkøbskurven Jeg satser ikke på at komme igennem det, men stadig.

Og titanfall 2, ja man, det er fantastisk! Jeg spillede nok 60-70 timers multiplayer i det første titanfall. Det var kåde tider. 2'eren knapt så meget, selvom det var en forbedring på alle punkter. Fik vidst kun spillet et par timer, og så ellers kampagnen. FEDT spil også. Og fedt de bruger samme våben i Apex, det er lige før det går hen og bliver nostalgisk allerede, da jeg fik samlet min computer lidt før Titanfall 1 kom ud, så det var der den stod sin første rigtige prøvelse.. Også fyldte det hele 50 GB!!! Det var virkelig meget på det tidspunkt

FreshWater
Moderator
FreshWater
Min list of shame blev lige gjort lidt mindre, da jeg gennemførte Watch Dogs 2 (og lige inden min PS4 valgte at dø) i denne uge.

Er der en rigtig og forkert måde at spille et spil på? Ift. Watch Dogs 2 fandt jeg ret hurtig ud af at "cheese" spillet, med dronen, og jeg lidt i tvivl om Ubi har valgt at sådan kan man også spille spillet, eller om de bare ikke tænkte sig om ift. at gøre denne funktion så OP.

I think of dieting, then i eat pizza
manutdxdk
manutdxdk
@Ferskvand

Så længe det ikke er udnyttelse af glitches og sådan, så mener jeg ikke der er nogen rigtig og forkert måde at spillet det på. Det er jo designet til at være muligt.

Af ren nysgerrighed, kan du give nogle eksempler på din list of shame?

FreshWater
Moderator
FreshWater
@Manu - den liste er lang, og jeg er ved at sortere i den. Der kommer nok nogle titler hvor det ikke bliver gjort, da jeg ikke tror at jeg køber en ny PS4.
Men nogle af dem jeg har sat som prioritet ift. at få gemmemført er Total War: Warhammer 1 og 2 (her må jeg nok vælge en eller to racer at gøre det med), South Park Stick of Truth og Pathfinder.

I think of dieting, then i eat pizza

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!