Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad MMORPG spiller i?

alex2life
Moderator
alex2life
Har brugt en god del tid på Black Desert på det seneste

Elsker bare hvor frit det spil er omkring hvad du vil. Vil du trade ved at rende frem og tilbage mellem byer, fair nok. Vil du tæmme heste, fuck yes, gør det.
Har du mere lyst til at fiske, byg en båd og kom endnu længere ud. Eller vent, vil du bare dræbe monstre, det har vi også

Der er bare så mange forskellige retninger at stræbe efter at det næsten er uoverskueligt
Og det bedste er at alle de her aktiviteter som i en lang række andre MMO'er kun er side-stuff, faktisk føles som en del af main content. Hvis du har lyst kan du godt gå all-in og behandle Black Desert som en fiske-mmo f.eks.

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg har været en slave for World of Warcraft siden juli sidste år, hvor jeg har nydt Battle For Azeroth. Ser man bort fra Lore-siden fortstår jeg ikke folks brok, jeg er stærkt underholdt

hjorth
Moderator
hjorth
Det bliver også WoW herfra, de raids klarer jo ikke sig selv

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!