Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Diablo 4 spillere

Jeg mangler den sidste bonus i Haezwar eller hvad det hedder. Så er helt klar 😎

Y can't metroid crawl ?

Jeg overvejer lidt om jeg i stedet for skal holde pause til sæson 2

• 0

In reply to: @McCandlessDK

Jeg overvejer lidt om jeg i stedet for skal holde pause til sæson 2

Hvor lang er sådan nogle sæsoner her? Håber da de er en 5-6 måneder. Hvis det bare er et par måneder og så ska man starte forfra igen, så tror jeg sgu jeg hurtigt får lange løg af det... 🤣

Update: søgte lige selv og de skriver 3 måneder... Det virker sgu lidt op ad bakke hvis man skal op i end game med, for derefter at skulle gøre det tre gange inden for et år... 

Men så kan jeg da godt forstå hvis du lige springer første sæson over McC... Jeg tror jeg lige prøver at se, hvor langt jeg kan komme med en karakter på de 3 måneder i forhold til den tid jeg normalt kan lægge i det... tror ikke jeg når 90, by any means på, men lad os nu se...

In reply to: @kiLLerboots

In reply to: @McCandlessDK Jeg overvejer lidt om jeg i stedet for skal holde pause til sæson 2 Hvor lang er sådan nogle sæsoner her? Håber da de er en 5-6 måneder. Hvis det bare er et par måneder og så ska man starte forfra igen, så tror jeg sgu jeg hurtigt får lange løg af det... 🤣 Update: søgte lige selv og de skriver 3 måneder... Det virker sgu lidt op ad bakke hvis man skal op i end game med, for derefter at skulle gøre det tre gange inden for et år...  Men så kan jeg da godt forstå hvis du lige springer første sæson over McC... Jeg tror jeg lige prøver at se, hvor langt jeg kan komme med en karakter på de 3 måneder i forhold til den tid jeg normalt kan lægge i det... tror ikke jeg når 90, by any means på, men lad os nu se...

Men hvorfor skulle du også nå endgame hver gang i season ? Det er der jo mest for en storyline og så battlepass. 

Man behøver ikke blive level 100 eller lign for at færdiggøre seasons

Y can't metroid crawl ?
  • 0

In reply to: @The_Dude

In reply to: @kiLLerboots In reply to: @McCandlessDK Jeg overvejer lidt om jeg i stedet for skal holde pause til sæson 2 Hvor lang er sådan nogle sæsoner her? Håber da de er en 5-6 måneder. Hvis det bare er et par måneder og så ska man starte forfra igen, så tror jeg sgu jeg hurtigt får lange løg af det... 🤣 Update: søgte lige selv og de skriver 3 måneder... Det virker sgu lidt op ad bakke hvis man skal op i end game med, for derefter at skulle gøre det tre gange inden for et år...  Men så kan jeg da godt forstå hvis du lige springer første sæson over McC... Jeg tror jeg lige prøver at se, hvor langt jeg kan komme med en karakter på de 3 måneder i forhold til den tid jeg normalt kan lægge i det... tror ikke jeg når 90, by any means på, men lad os nu se... Men hvorfor skulle du også nå endgame hver gang i season ? Det er der jo mest for en storyline og så battlepass.  Man behøver ikke blive level 100 eller lign for at færdiggøre seasons

Good point, Dude. Jeg har aldrig spillet sæsoner i Diablo før. Så jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvad det handler om...    Plz do tell... 

Jeg troede at det var et slags race to the top hver gang... Jeg stod selv af Diablo 2 LOD, da 1.9 eller var det 1.10 patchen kom og man lavede ladder system og resetede alt.

Så derfor troede jeg egentligt at det var det, der var meningen med sæsoner; at man får en chance for at konkurrere mod alle om at nå først eller blive bedst til endgame i hver sæson...?😅

Har vist lige noget jeg skal have læst lidt op på...

• 0

In reply to: @The_Dude In reply to: @kiLLerboots In reply to: @McCandlessDK Jeg overvejer lidt om jeg i stedet for skal holde pause til sæson 2 Hvor lang er sådan nogle sæsoner her? Håber da de er en 5-6 måneder. Hvis det bare er et par måneder og så ska man starte forfra igen, så tror jeg sgu jeg hurtigt får lange løg af det... 🤣 Update: søgte lige selv og de skriver 3 måneder... Det virker sgu lidt op ad bakke hvis man skal op i end game med, for derefter at skulle gøre det tre gange inden for et år...  Men så kan jeg da godt forstå hvis du lige springer første sæson over McC... Jeg tror jeg lige prøver at se, hvor langt jeg kan komme med en karakter på de 3 måneder i forhold til den tid jeg normalt kan lægge i det... tror ikke jeg når 90, by any means på, men lad os nu se... Men hvorfor skulle du også nå endgame hver gang i season ? Det er der jo mest for en storyline og så battlepass.  Man behøver ikke blive level 100 eller lign for at færdiggøre seasons Good point, Dude. Jeg har aldrig spillet sæsoner i Diablo før. Så jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvad det handler om...    Plz do tell...  Jeg troede at det var et slags race to the top hver gang... Jeg stod selv af Diablo 2 LOD, da 1.9 eller var det 1.10 patchen kom og man lavede ladder system og resetede alt. Så derfor troede jeg egentligt at det var det, der var meningen med sæsoner; at man får en chance for at konkurrere mod alle om at nå først eller blive bedst til endgame i hver sæson...?😅 Har vist lige noget jeg skal have læst lidt op på...

Jeg har aldrig spillet nogle Diablo efter story. Det er første gang med 4eren.

Jeg ved ikke engang hvad man ræser efter i ladders i d2. Det er hvert fald ikke med i D4 på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke helt se fidusen i det alligevel. Hvorfor skulle jeg få noget ud af at rushe ?

Bevares for nogle er det måler bare at være bedst og hurtigst. Jeg nyder bare min rejse. Når jeg er færdig med battlepass (forhåbentlig) så er jeg færdig med season.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Jeg ved ikke engang hvad man ræser efter i ladders i d2.

Level/Level 99, de havde en highscore liste med de højeste level charecters.

• 0

Jeg ved ikke engang hvad man ræser efter i ladders i d2. Det er hvert fald ikke med i D4 på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke helt se fidusen i det alligevel. Hvorfor skulle jeg få noget ud af at rushe ?

Man kan selvfølgeligt gøre hvad man vil. Jeg har læst lidt hist og her, men basically, så er season systemet lavet til at man laver et reset hvor alle kan starte forfra, med en smule nyt content og en række muligheder for at få items, skins etc. (Battlepass, tiers mm.)

Det giver muligheder for at kunne prøve nye ting af, builds, classes osv. men også en mulighed for at tage en pause fra spillet - uden at man føler man sakker bagud eller at man altid vil være langt fra dem som spiller 24/7

Og det er stadig et kinda race to the top. Ved dog ikke om der bliver leaderboards denne gang... 

Men jeg er helt på linje med dig ift. at rushe hele tiden. Det ser jeg heller ikke den store værdi i, og jeg er ikke et stort konkurrence menneske så jeg ser heller ikke den store værdi i seasons modelen.

Jeg går dog stærkt ud fra at man altid kan spille videre på sin non seasonal char, uanset om der er en season igang eller ikke.😊

In reply to: @The_Dude Jeg ved ikke engang hvad man ræser efter i ladders i d2. Det er hvert fald ikke med i D4 på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke helt se fidusen i det alligevel. Hvorfor skulle jeg få noget ud af at rushe ? Man kan selvfølgeligt gøre hvad man vil. Jeg har læst lidt hist og her, men basically, så er season systemet lavet til at man laver et reset hvor alle kan starte forfra, med en smule nyt content og en række muligheder for at få items, skins etc. (Battlepass, tiers mm.) Det giver muligheder for at kunne prøve nye ting af, builds, classes osv. men også en mulighed for at tage en pause fra spillet - uden at man føler man sakker bagud eller at man altid vil være langt fra dem som spiller 24/7 Og det er stadig et kinda race to the top. Ved dog ikke om der bliver leaderboards denne gang...  Men jeg er helt på linje med dig ift. at rushe hele tiden. Det ser jeg heller ikke den store værdi i, og jeg er ikke et stort konkurrence menneske så jeg ser heller ikke den store værdi i seasons modelen. Jeg går dog stærkt ud fra at man altid kan spille videre på sin non seasonal char, uanset om der er en season igang eller ikke.😊

Præcis season er for nyt story og battlepass. Alle uniques kommer alligevel på Eternal realm. Sådan ser jeg det.

Så mit mål i season er at klare battlepass og så kan jeg holde pause til den næste. 

Men hvorfor vil man føle man kommer bag ud ? Der er jo ingen fordel what so ever at blive den første eller blandt de første 1.000.000. 

I øvrigt er der allerede 2 som er nået level 100 i season 1 😂

Du kan selvfølgelig altid spille på din Eternal karakter. 

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Så mit mål i season er at klare battlepass og så kan jeg holde pause til den næste.

Cool. Jeg er gået lidt igang igår.

Fulgte alt dit renown med over? Jeg synes kun det var 1/3 del af mit der fulgte med. Det er lidt skod! Lige nu er det sjovt nok at følge Battle Pass´et, og komme lidt op i omdrejninger igen. 

• 0

In reply to: @The_Dude Så mit mål i season er at klare battlepass og så kan jeg holde pause til den næste. Cool. Jeg er gået lidt igang igår. Fulgte alt dit renown med over? Jeg synes kun det var 1/3 del af mit der fulgte med. Det er lidt skod! Lige nu er det sjovt nok at følge Battle Pass´et, og komme lidt op i omdrejninger igen.

Det er alt renown fra Altars og opdagede områder som den tager med over.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude Så mit mål i season er at klare battlepass og så kan jeg holde pause til den næste. Cool. Jeg er gået lidt igang igår. Fulgte alt dit renown med over? Jeg synes kun det var 1/3 del af mit der fulgte med. Det er lidt skod! Lige nu er det sjovt nok at følge Battle Pass´et, og komme lidt op i omdrejninger igen. Det er alt renown fra Altars og opdagede områder som den tager med over.

Ah, allright. Havde sgu misforstået det, og troede det var aaalt der røg med over.. 

Har startet en Diablo 4 facebook gruppe for os der er positive stemt.

Den hedder Diablo 4 for positive danskere.

Hvis i er positive om spillet og ikke sviner spillet til og andre mennesker så kom og hop ind i gruppen mand.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Har startet en Diablo 4 facebook gruppe for os der er positive stemt. Den hedder Diablo 4 for positive danskere. Hvis i er positive om spillet og ikke sviner spillet til og andre mennesker så kom og hop ind i gruppen mand.

Lidt sjovt navn 🙃, Dude, men jeg er klar. Kan dog ikke finde gruppen ved en søgning på "Diablo 4 for positive danskere"

Update: Jeg fandt den, men måtte ind på PCen og tilgå facebook, for at prøve at søge der. Sjovt nok så kan jeg godt finde den derigennem, men ikke på android facebook app... Weird... 

• 0

hej alle 

jeg har lige tildmeldt mig dette forum for et ?

diablo 4 season hvor jeg har gennemført et par chapters ......

jeg kan ikke bruge de aspect fra season chapters til mine andre "spillerer" profiler der ikke er i season spil.....

hvorfor.... jeg har søgt på google og youtube med forskællige søgninger intet gav svar...

jeg får jo oplåst en masse til de andre profiler men det er aspect`Ne jeg er ude efter....

nogle der kan hjælpe 

er det en opdaterings fejl, jeg skal alarmere blizzard om...

kan i bruge jeres....??

håber på svar 

mvh ulemanden

• 0

In reply to: @ulemanden

jeg kan ikke bruge de aspect fra season chapters til mine andre "spillerer" profiler der ikke er i season spil.....

Hey Ulemanden

Jeg tror desværre det er sådan de har lavet det. At der vil være nogle aspects som kun vil kunne bruges i Season 1, lidt ligesom de jewels, kaldet malignant hearts er noget, som er specielt for denne sæson.

Det kan være noget lignende kommer næste sæson eller noget helt andet. Din sæson karakter vil komme over og kunne spilles i Eternal, men ikke med alt indhold. Sæsonbestemt indhold forsvinder efter midt oktober.

Det er sådan jeg har forstået det i hvert fald.

• 0

hi tak for svar.... surt jeg ville gerne ha haft den frozen orb extra explotion der er i aspects chapter 2.....

jeg spiller season med pure ligthning sorceres build.... ( det er så dumt man ikke kan hoppe fra hesten med ild ellers lyn i angrab men kun is....)

kan man påfører en item season aspect i season spillet men når season er ovre have dem på lager og de så er vedvarende til de andre "spillere.... profiler

mvh ulemanden

• 0

In reply to: @ulemanden

hi tak for svar.... surt jeg ville gerne ha haft den frozen orb extra explotion der er i aspects chapter 2..... jeg spiller season med pure ligthning sorceres build.... ( det er så dumt man ikke kan hoppe fra hesten med ild ellers lyn i angrab men kun is....) kan man påfører en item season aspect i season spillet men når season er ovre have dem på lager og de så er vedvarende til de andre "spillere.... profiler

Ja, jeg er også blevet virkeligt glade for mine malignant hearts! Særligt den som gemmer al Crit dmg i 2 sekunder, hvorefter den sprøjter damagen + 15% udover alle minions omkring...  

Jeg håber de laver noget andet, lignende i næste sæson, for de var lidt sjovt at lave nye builds med nye systemer... 

Seasonal Aspectet forsvinder, men jeg ved ikke, hvad der sker med items, hvor aspectet det sidder. 

Jeg tænker bare at det bliver streget ud eller lignende og så kan du påføre et nyt.

Men hvis du vil være helt sikker på at dit item bliver, så ville jeg smide et helt normalt aspect på, inden den 17. oktober, hvor sæsonen slutter. 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!