Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Nintendo Switch Version

Jeg er en af dem, som endnu ikke har fået købt en Switch, men overvejer det. Jeg spiller aldrig håndholdt. Skal kun bruge den koblet til mit TV. Kan jeg så nøjes med den gamle version, som kom først. Eller ser OLED versionen også bedre ud på et TV, eller kan man kun se forskel, hvis man spiller håndholdt?

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

Er der mon nogle, som kan hjælpe mig med at afklare mit spørgsmål😊

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

In reply to: @sorensen84

Jeg er en af dem, som endnu ikke har fået købt en Switch, men overvejer det. Jeg spiller aldrig håndholdt. Skal kun bruge den koblet til mit TV. Kan jeg så nøjes med den gamle version, som kom først. Eller ser OLED versionen også bedre ud på et TV, eller kan man kun se forskel, hvis man spiller håndholdt?

Køb du bare den gamle version når du ikke vil spille håndholdt. Det er også grunden til jeg ikke har købt en OLED: Jeg spiller så sjældent håndholdt

Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!