SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
sorensen84 2024-10-06 16:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er endelig i gang med Metal Gear Solid 4 til PS3, som er fantastisk🙂 Jeg har valgt at springe Peace Walker over, da det skulle være anderledes. Man skal gå igennem de samme missioner flere gange, da man skal opgradere sin militærbase. Det har jeg ikke tid til, og det siger mig ikk så meget. Vil helst spille spil, hvor man følger en fast fremgang. Nu har jeg læst at Metal Gear Solid 5 bygger på samme koncept som Peace Walker. Her skal man også igennem de samme missioner flere gange efter hinanden. Det gør at jeg allerede ikke er interesseret. Men skal man gøre det? Kan man ikke bare følge historien og gå gennem de enkelte missioner én gang?It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 0Lilium11 2024-10-07 00:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ikke pinedød nødvendigt at grinde sin base op i Metal Gear Solid 5 for at gennemføre det. Spillet er dog en anelse ufærdigt, så i 2. kapitel vil der være et par baner der er "Hard-mode" gentagelser af missioner fra første, men udover det så kan man godt blive fri. Nu er det også længe siden jeg har spillet Peace Walker, men jeg synes ikke at huske at man behøvede at grinde missioner for at opgradere basen bare for at gennemføre. Det blev dog ret nødvendigt til sidemissioner. Der var nogle boss-tanks og helikoptere etc. der fik absurd meget panser lol. Jeg ville ikke selv springe Peace Walker over. Hvis det dog skulle være, så kan man selvfølgelig se historien på Youtube inden man går i gang med 5'eren Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1sorensen84 2024-10-07 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for beskeden🙂 Har læst lidt mere om det. Tror jeg springer Peace Walker og MGS5 over. Ser mere Metal Gear Solid 1-4 som de "rigtige" MGS spil. De andre virker det mere, som om de har lavet en åben verden. Jeg kan bedre lide spil, som følger en lige linje🙂 Dog håber jeg at det nye remake af Metal Gear Solid 3: Snake Eater bliver som de gamle, og ikke har åben verden😊It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 1 Lilium11 2024-10-07 17:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @sorensen84 Ser mere Metal Gear Solid 1-4 som de "rigtige" MGS spil. De andre virker det mere, som om de har lavet en åben verden. Jeg kan bedre lide spil, som følger en lige linje🙂 Det kan jeg jo ikke andet end at være enig I Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lilium11 2024-10-07 00:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er ikke pinedød nødvendigt at grinde sin base op i Metal Gear Solid 5 for at gennemføre det. Spillet er dog en anelse ufærdigt, så i 2. kapitel vil der være et par baner der er "Hard-mode" gentagelser af missioner fra første, men udover det så kan man godt blive fri. Nu er det også længe siden jeg har spillet Peace Walker, men jeg synes ikke at huske at man behøvede at grinde missioner for at opgradere basen bare for at gennemføre. Det blev dog ret nødvendigt til sidemissioner. Der var nogle boss-tanks og helikoptere etc. der fik absurd meget panser lol. Jeg ville ikke selv springe Peace Walker over. Hvis det dog skulle være, så kan man selvfølgelig se historien på Youtube inden man går i gang med 5'eren Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1sorensen84 2024-10-07 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for beskeden🙂 Har læst lidt mere om det. Tror jeg springer Peace Walker og MGS5 over. Ser mere Metal Gear Solid 1-4 som de "rigtige" MGS spil. De andre virker det mere, som om de har lavet en åben verden. Jeg kan bedre lide spil, som følger en lige linje🙂 Dog håber jeg at det nye remake af Metal Gear Solid 3: Snake Eater bliver som de gamle, og ikke har åben verden😊It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 1 Lilium11 2024-10-07 17:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @sorensen84 Ser mere Metal Gear Solid 1-4 som de "rigtige" MGS spil. De andre virker det mere, som om de har lavet en åben verden. Jeg kan bedre lide spil, som følger en lige linje🙂 Det kan jeg jo ikke andet end at være enig I Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
sorensen84 2024-10-07 08:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tak for beskeden🙂 Har læst lidt mere om det. Tror jeg springer Peace Walker og MGS5 over. Ser mere Metal Gear Solid 1-4 som de "rigtige" MGS spil. De andre virker det mere, som om de har lavet en åben verden. Jeg kan bedre lide spil, som følger en lige linje🙂 Dog håber jeg at det nye remake af Metal Gear Solid 3: Snake Eater bliver som de gamle, og ikke har åben verden😊It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 1 Lilium11 2024-10-07 17:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @sorensen84 Ser mere Metal Gear Solid 1-4 som de "rigtige" MGS spil. De andre virker det mere, som om de har lavet en åben verden. Jeg kan bedre lide spil, som følger en lige linje🙂 Det kan jeg jo ikke andet end at være enig I Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lilium11 2024-10-07 17:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @sorensen84 Ser mere Metal Gear Solid 1-4 som de "rigtige" MGS spil. De andre virker det mere, som om de har lavet en åben verden. Jeg kan bedre lide spil, som følger en lige linje🙂 Det kan jeg jo ikke andet end at være enig I Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!