SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
sorensen84 2024-10-18 08:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er der nogle af jer, som kender til de gamle Syberia spil. På Steam har de dem på tilbud til 1,5 euro, så det er ikke meget🙂 Men jeg synes at have hørt, at der udkom en Syberia 1-2 Collection til Switch, hvor de to første spil blev remastered, og fik lidt bedre grafik. Men kan det passe, at de kun udkom til Switch? Så de første spil i serien til PC blev altså ikkle remastered? I kan se dem her på Steam: https://store.steampowered.com/app/46500/Syberia/It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 0runes 2024-10-18 13:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spillede de to første på PS2 i sin tid, og kunne godt lide dem. Det er klassisk point and click, og stemningen i dem husker jeg som værende ret cool.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-11-03 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @sorensen84 Er der nogle af jer, som kender til de gamle Syberia spil. På Steam har de dem på tilbud til 1,5 euro, så det er ikke meget🙂 Men jeg synes at have hørt, at der udkom en Syberia 1-2 Collection til Switch, hvor de to første spil blev remastered, og fik lidt bedre grafik. Men kan det passe, at de kun udkom til Switch? Så de første spil i serien til PC blev altså ikkle remastered? I kan se dem her på Steam: https://store.steampowered.com/app/46500/Syberia/ Jeg har spillet 1eren på Switch og 2eren på PC. Jeg er ret sikker på der ikke er forskel ud over styringen. Jeg vil til hver en tid anbefale PC udgaven pga musen er bare bedre til den slags spil.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Joeyvind 2024-11-05 16:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan svagt huske Cyberia, et sci-fi PC-spil fra 1994100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
runes 2024-10-18 13:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spillede de to første på PS2 i sin tid, og kunne godt lide dem. Det er klassisk point and click, og stemningen i dem husker jeg som værende ret cool.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-11-03 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @sorensen84 Er der nogle af jer, som kender til de gamle Syberia spil. På Steam har de dem på tilbud til 1,5 euro, så det er ikke meget🙂 Men jeg synes at have hørt, at der udkom en Syberia 1-2 Collection til Switch, hvor de to første spil blev remastered, og fik lidt bedre grafik. Men kan det passe, at de kun udkom til Switch? Så de første spil i serien til PC blev altså ikkle remastered? I kan se dem her på Steam: https://store.steampowered.com/app/46500/Syberia/ Jeg har spillet 1eren på Switch og 2eren på PC. Jeg er ret sikker på der ikke er forskel ud over styringen. Jeg vil til hver en tid anbefale PC udgaven pga musen er bare bedre til den slags spil.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Joeyvind 2024-11-05 16:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan svagt huske Cyberia, et sci-fi PC-spil fra 1994100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
The_Dude 2024-11-03 14:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @sorensen84 Er der nogle af jer, som kender til de gamle Syberia spil. På Steam har de dem på tilbud til 1,5 euro, så det er ikke meget🙂 Men jeg synes at have hørt, at der udkom en Syberia 1-2 Collection til Switch, hvor de to første spil blev remastered, og fik lidt bedre grafik. Men kan det passe, at de kun udkom til Switch? Så de første spil i serien til PC blev altså ikkle remastered? I kan se dem her på Steam: https://store.steampowered.com/app/46500/Syberia/ Jeg har spillet 1eren på Switch og 2eren på PC. Jeg er ret sikker på der ikke er forskel ud over styringen. Jeg vil til hver en tid anbefale PC udgaven pga musen er bare bedre til den slags spil.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0 Joeyvind 2024-11-05 16:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan svagt huske Cyberia, et sci-fi PC-spil fra 1994100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2024-11-05 16:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan svagt huske Cyberia, et sci-fi PC-spil fra 1994100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!