SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
McCandlessDK 2024-12-27 09:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GR havde en nyhed om hvordan spilsalget var faldet med 29%. Det fik mig til at tænke over, om jeg måske havde købt mindre i året, som er ved at være afsluttet, og det gav mig videre ideen til tråden her, hvor man kan købe sin indkøb for året. Først nogle links der kan hjælpe jer med at tjekke det: Xbox/Microsoft: Se din Microsoft Store-ordreoversigt - Microsoft Support Playstation: How to check your transaction history on PlayStation Store Nintendo: How to View Nintendo Switch eShop Purchase History | Nintendo Support & Customer Service -- Nintendo Official Site Epic: How can I find my purchase history with Epic Games? - Epic Games Store Support Steam: Sådan ser du din købshistorik på Steam | Splaitor Og med det på plads, kan jeg starte. Så må vi se om der er andre der vil være med. Januar intet Februar Tainted Grail: Conquest (Xbox) Banishers: Ghosts of New Eden (Xbox) Balatro (xbox) Star Wars Battlefron Classic Collection (Xbox) Marts Skull and Bones (Xbox) - vundet på Arkades facebook Wasteland 3 expanssion pass (Xbox) April The Last of Us 2 PS5 upgrade (Playstation) Maj Prince of Persia: The Lost Crown (Xbox) - fået via GameReactor Spilstrøm Juni Alan Wake 2 deluxe upgrade (Xbox) Juli Immortals Fenyx Rising (Xbox) Forza Horizon 4 Ultimate Edition (Xbox) 36 måneders GamePass Ultimate August intet September Atari 50 (Xbox) Space Marine 2 (Xbox) Oktober Diablo 4: Vessel of Hatred (Xbox) Rayman Legends (Xbox) November Road Redemption (Xbox) Fights in Tight Places - Weapon of Choice (Xbox) December HITMAN World of Assassination Part One (Xbox) Dead Space Remake (Xbox) 20 titler i alt. Like Comment Share 2Magnus Andersen GR® 2024-12-28 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Virkelig god idé. Jeg køber jo som sådan ikke rigtig spil. Dog, i trådens ånd, får I hermed min komplette liste over de spil jeg faktisk har spillet i år. Jeg minder lige om at det her er mit job. Prince of Persia Lost Crown Suicide Squad: Kill the Justice League Persona 3 Reload Final Fantasy VII: Rebirth Pacific Drive Dragon’s Dogma 2 Mars after Midnight Ori and the Will of the Wisps Granblue Fantasy: Relink Buckshot Roulette Balatro Tales of Kenzara: Zau Hades II Duck Detective: The Secret Salami Hellblade 2 Midnight Fight Express Rogue Prince of Persia Dome Keeper XDefiant Still Wakes the Deep Hi-Fi Rush Nine Sols Warhammer 40,000: Darktide Dungeons of Hinterberg The Legend of Zelda; Ocarina of Time 3D Flintlock: The Siege of Dawn Thank Goodness You’re Here Overwatch 2 Star Wars Outlaws Warhammer 40,000: Space Marine II Astro Bot Caravan SandWitch Silent Hill 2 The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom Crypt Custodian Alan Wake 2: Lake House Dragon Age: The Veilguard Neva Call of Duty: Black Ops 6 Indiana Jones and the Great Circle Og så MÅSKE Metaphor: Refantazio - jeg slæber mig igennem det lige nu. Like Comment Share 4Grublr 2024-12-28 11:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God idé! Måske man også kunne blive inspireret til et køb, hvis noget er fløjet under ens radar. Mine køb i år har alle været på bud i forbindelse med diverse udsalg. Ville egentlig gerne have købt et par af titlerne til fuld pris (for at støtte de spil og studier jeg kan lide), men lysten til flere spil og begrænsede penge til dette gjorde at jeg valgte allesammen på tilbud. Det er nu ret vildt hvor meget der kan spares nogle gange, hvis man venter. Steam: Baba is you (herlig puzzler jeg kan gå lidt til og fra) Atomic heart (er indtil videre gået lidt død i det, lidt over halvvejs igennem) Mass Effect Legendary Edition (har aldrig spillet mere end det første, så går igang på et tidspunkt hvor jeg kan sætte tiden af til det) Mirror's Edge Catalyst (det har jeg ville spille længe, men aldrig fået det købt) Children of the sun (fe' nok 👍) Animal Well (glæder mig til dette, købt under wintersale.) Manifold Garden (mmm, puzzles) DLC: Dead Cells Castlevania (omsider) Outer Wilds Echoes of the Eye (omsider) GOG: Shadows of doubt (spændende ideer og fed setting. Har dog ikke nået at få spillet det så meget endnu) Oddworld Soulstorm (8 årige mig er meget glad for det her!) Tomb Raider I-III remastered (8 årige mig er også rigtig glad for det her! Fedt at spille dem igen. Solid remaster) Talos Principle 2 (kæmpe fan af det første og næsten lige så stor fan af 2'eren. Enkelte dele blev gjort bedre i 1, men jeg er nok sær på det punkt. Men klar anbefaling hvis man kan lide et gode puzzles) Cirka 12 styks. Faktisk flere end jeg lige huskede. Men alligevel langt fra hvad jeg købt tidligere år. Tilgengæld har jeg fortrudt 0 af mine køb. Har været og er stadig godt underholdt af alle titlerne! Også har jeg stadig et backlog der ligger og kigger på mig. Så jeg tænker at hoppe med på 52 spil tråden i år. Like Comment Share 2 Lilium11 2024-12-28 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alright, jeg smider da lige købshistorikken fra Steam. Der er muligvis ting til konsol, eller via. nøglesælgere jeg har glemt. 14. Feb: Tomb Raider I-III Remastered 14. Mar: DJMAX RESPECT V - Falcom PACK 27. Apr: Final Fantasy I-VI Pixel Remasters 6. Maj: Ghostrunner 2 13. Jun: Kingdom Hearts Integrum Masterpiece og Shin Megami Tensei V: Vengeance 1. Jul: 东方雪莲华 ~ Abyss Soul Lotus, Selaco og Control Ultimate Edition 8. Jul: Abiotic Factor, Ikaruga og TriggerHeart EXELICA 11. Jul: Mullet Mad Jack 29. Aug: Castlevania Dominus Collection 26. Sep: DJMAX RESPECT V - Tekken Pack 2. Nov: Ghosts n' Goblins Resurrection og Amnesia: The Bunker 15. Nov: Red Dead Redemption 27. Nov: Sonic X Shadow Generations, Robocop Rogue City, Cyber Shadow, Intravenous 2, Octopath Traveller 2, Koumajou Remilia: Scarlet Symphony og Koumajou Remilia II: Stranger's Requiem 28. Nov: Nine Sols 1. December: Prince of Persia: The Lost Crown - Mask of Darkness 19. December: DJMAX RESPECT V - Liberty 2 Pack Derudover Infinite Wealth Like a Dragon og Persona 3 Reload via en nøglesælger Final Fantasy VII Rebirth og Astro Bot er også røget i kurven på et tidspunkt, de er fysiske og kvitteringerne er smidt ud. Jeg har som vanligt tendens til at smide penge efter spil på et godt tilbud, og så ikke få spillet dem lige med det samme, så meget af det her har jeg ikke fået rørt endnu, men det er alt sammen i backlog! Det skader slet ikke at have en stor backlog, det er altid rart at have nogle valgmuligheder at falde tilbage på. Også selvom det kan medføre choice paralysis!Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2The_Dude 2024-12-28 13:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det tør jeg ikke undersøge 😂😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-12-28 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Det tør jeg ikke undersøge 😂😂 Kom nu. Hvis det er nogen hjælp,så har jeg kun spillet 50% af min liste 😅 Like Comment Share 0bullerbassen 2024-12-28 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan ikke huske dato, men her er alle dem jeg har købt i 2024 i uvilkårlig rækkefølge FF7 rebirth (80 timer spillet, ikke gennemført endnu) Banishers Ghost of New Eden Atlas Fallen * Dead Island 2 Stalker 2* Ghost Wire Tokyo Shenmue 3* Saints Row* Rollerball* Atomi. heart* Midnight Suns* Silent Hill 2 Remake Star Wars Outlaws Avatar Frontiers of Pandora* Dragon Age Veilguard *Betyder ikke startet endnu. 😵💫😵💫😵💫😵💫 Jeg får travlt Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Magnus Andersen GR® 2024-12-28 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Virkelig god idé. Jeg køber jo som sådan ikke rigtig spil. Dog, i trådens ånd, får I hermed min komplette liste over de spil jeg faktisk har spillet i år. Jeg minder lige om at det her er mit job. Prince of Persia Lost Crown Suicide Squad: Kill the Justice League Persona 3 Reload Final Fantasy VII: Rebirth Pacific Drive Dragon’s Dogma 2 Mars after Midnight Ori and the Will of the Wisps Granblue Fantasy: Relink Buckshot Roulette Balatro Tales of Kenzara: Zau Hades II Duck Detective: The Secret Salami Hellblade 2 Midnight Fight Express Rogue Prince of Persia Dome Keeper XDefiant Still Wakes the Deep Hi-Fi Rush Nine Sols Warhammer 40,000: Darktide Dungeons of Hinterberg The Legend of Zelda; Ocarina of Time 3D Flintlock: The Siege of Dawn Thank Goodness You’re Here Overwatch 2 Star Wars Outlaws Warhammer 40,000: Space Marine II Astro Bot Caravan SandWitch Silent Hill 2 The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom Crypt Custodian Alan Wake 2: Lake House Dragon Age: The Veilguard Neva Call of Duty: Black Ops 6 Indiana Jones and the Great Circle Og så MÅSKE Metaphor: Refantazio - jeg slæber mig igennem det lige nu. Like Comment Share 4Grublr 2024-12-28 11:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God idé! Måske man også kunne blive inspireret til et køb, hvis noget er fløjet under ens radar. Mine køb i år har alle været på bud i forbindelse med diverse udsalg. Ville egentlig gerne have købt et par af titlerne til fuld pris (for at støtte de spil og studier jeg kan lide), men lysten til flere spil og begrænsede penge til dette gjorde at jeg valgte allesammen på tilbud. Det er nu ret vildt hvor meget der kan spares nogle gange, hvis man venter. Steam: Baba is you (herlig puzzler jeg kan gå lidt til og fra) Atomic heart (er indtil videre gået lidt død i det, lidt over halvvejs igennem) Mass Effect Legendary Edition (har aldrig spillet mere end det første, så går igang på et tidspunkt hvor jeg kan sætte tiden af til det) Mirror's Edge Catalyst (det har jeg ville spille længe, men aldrig fået det købt) Children of the sun (fe' nok 👍) Animal Well (glæder mig til dette, købt under wintersale.) Manifold Garden (mmm, puzzles) DLC: Dead Cells Castlevania (omsider) Outer Wilds Echoes of the Eye (omsider) GOG: Shadows of doubt (spændende ideer og fed setting. Har dog ikke nået at få spillet det så meget endnu) Oddworld Soulstorm (8 årige mig er meget glad for det her!) Tomb Raider I-III remastered (8 årige mig er også rigtig glad for det her! Fedt at spille dem igen. Solid remaster) Talos Principle 2 (kæmpe fan af det første og næsten lige så stor fan af 2'eren. Enkelte dele blev gjort bedre i 1, men jeg er nok sær på det punkt. Men klar anbefaling hvis man kan lide et gode puzzles) Cirka 12 styks. Faktisk flere end jeg lige huskede. Men alligevel langt fra hvad jeg købt tidligere år. Tilgengæld har jeg fortrudt 0 af mine køb. Har været og er stadig godt underholdt af alle titlerne! Også har jeg stadig et backlog der ligger og kigger på mig. Så jeg tænker at hoppe med på 52 spil tråden i år. Like Comment Share 2 Lilium11 2024-12-28 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alright, jeg smider da lige købshistorikken fra Steam. Der er muligvis ting til konsol, eller via. nøglesælgere jeg har glemt. 14. Feb: Tomb Raider I-III Remastered 14. Mar: DJMAX RESPECT V - Falcom PACK 27. Apr: Final Fantasy I-VI Pixel Remasters 6. Maj: Ghostrunner 2 13. Jun: Kingdom Hearts Integrum Masterpiece og Shin Megami Tensei V: Vengeance 1. Jul: 东方雪莲华 ~ Abyss Soul Lotus, Selaco og Control Ultimate Edition 8. Jul: Abiotic Factor, Ikaruga og TriggerHeart EXELICA 11. Jul: Mullet Mad Jack 29. Aug: Castlevania Dominus Collection 26. Sep: DJMAX RESPECT V - Tekken Pack 2. Nov: Ghosts n' Goblins Resurrection og Amnesia: The Bunker 15. Nov: Red Dead Redemption 27. Nov: Sonic X Shadow Generations, Robocop Rogue City, Cyber Shadow, Intravenous 2, Octopath Traveller 2, Koumajou Remilia: Scarlet Symphony og Koumajou Remilia II: Stranger's Requiem 28. Nov: Nine Sols 1. December: Prince of Persia: The Lost Crown - Mask of Darkness 19. December: DJMAX RESPECT V - Liberty 2 Pack Derudover Infinite Wealth Like a Dragon og Persona 3 Reload via en nøglesælger Final Fantasy VII Rebirth og Astro Bot er også røget i kurven på et tidspunkt, de er fysiske og kvitteringerne er smidt ud. Jeg har som vanligt tendens til at smide penge efter spil på et godt tilbud, og så ikke få spillet dem lige med det samme, så meget af det her har jeg ikke fået rørt endnu, men det er alt sammen i backlog! Det skader slet ikke at have en stor backlog, det er altid rart at have nogle valgmuligheder at falde tilbage på. Også selvom det kan medføre choice paralysis!Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2The_Dude 2024-12-28 13:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det tør jeg ikke undersøge 😂😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-12-28 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Det tør jeg ikke undersøge 😂😂 Kom nu. Hvis det er nogen hjælp,så har jeg kun spillet 50% af min liste 😅 Like Comment Share 0bullerbassen 2024-12-28 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan ikke huske dato, men her er alle dem jeg har købt i 2024 i uvilkårlig rækkefølge FF7 rebirth (80 timer spillet, ikke gennemført endnu) Banishers Ghost of New Eden Atlas Fallen * Dead Island 2 Stalker 2* Ghost Wire Tokyo Shenmue 3* Saints Row* Rollerball* Atomi. heart* Midnight Suns* Silent Hill 2 Remake Star Wars Outlaws Avatar Frontiers of Pandora* Dragon Age Veilguard *Betyder ikke startet endnu. 😵💫😵💫😵💫😵💫 Jeg får travlt Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Grublr 2024-12-28 11:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God idé! Måske man også kunne blive inspireret til et køb, hvis noget er fløjet under ens radar. Mine køb i år har alle været på bud i forbindelse med diverse udsalg. Ville egentlig gerne have købt et par af titlerne til fuld pris (for at støtte de spil og studier jeg kan lide), men lysten til flere spil og begrænsede penge til dette gjorde at jeg valgte allesammen på tilbud. Det er nu ret vildt hvor meget der kan spares nogle gange, hvis man venter. Steam: Baba is you (herlig puzzler jeg kan gå lidt til og fra) Atomic heart (er indtil videre gået lidt død i det, lidt over halvvejs igennem) Mass Effect Legendary Edition (har aldrig spillet mere end det første, så går igang på et tidspunkt hvor jeg kan sætte tiden af til det) Mirror's Edge Catalyst (det har jeg ville spille længe, men aldrig fået det købt) Children of the sun (fe' nok 👍) Animal Well (glæder mig til dette, købt under wintersale.) Manifold Garden (mmm, puzzles) DLC: Dead Cells Castlevania (omsider) Outer Wilds Echoes of the Eye (omsider) GOG: Shadows of doubt (spændende ideer og fed setting. Har dog ikke nået at få spillet det så meget endnu) Oddworld Soulstorm (8 årige mig er meget glad for det her!) Tomb Raider I-III remastered (8 årige mig er også rigtig glad for det her! Fedt at spille dem igen. Solid remaster) Talos Principle 2 (kæmpe fan af det første og næsten lige så stor fan af 2'eren. Enkelte dele blev gjort bedre i 1, men jeg er nok sær på det punkt. Men klar anbefaling hvis man kan lide et gode puzzles) Cirka 12 styks. Faktisk flere end jeg lige huskede. Men alligevel langt fra hvad jeg købt tidligere år. Tilgengæld har jeg fortrudt 0 af mine køb. Har været og er stadig godt underholdt af alle titlerne! Også har jeg stadig et backlog der ligger og kigger på mig. Så jeg tænker at hoppe med på 52 spil tråden i år. Like Comment Share 2 Lilium11 2024-12-28 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alright, jeg smider da lige købshistorikken fra Steam. Der er muligvis ting til konsol, eller via. nøglesælgere jeg har glemt. 14. Feb: Tomb Raider I-III Remastered 14. Mar: DJMAX RESPECT V - Falcom PACK 27. Apr: Final Fantasy I-VI Pixel Remasters 6. Maj: Ghostrunner 2 13. Jun: Kingdom Hearts Integrum Masterpiece og Shin Megami Tensei V: Vengeance 1. Jul: 东方雪莲华 ~ Abyss Soul Lotus, Selaco og Control Ultimate Edition 8. Jul: Abiotic Factor, Ikaruga og TriggerHeart EXELICA 11. Jul: Mullet Mad Jack 29. Aug: Castlevania Dominus Collection 26. Sep: DJMAX RESPECT V - Tekken Pack 2. Nov: Ghosts n' Goblins Resurrection og Amnesia: The Bunker 15. Nov: Red Dead Redemption 27. Nov: Sonic X Shadow Generations, Robocop Rogue City, Cyber Shadow, Intravenous 2, Octopath Traveller 2, Koumajou Remilia: Scarlet Symphony og Koumajou Remilia II: Stranger's Requiem 28. Nov: Nine Sols 1. December: Prince of Persia: The Lost Crown - Mask of Darkness 19. December: DJMAX RESPECT V - Liberty 2 Pack Derudover Infinite Wealth Like a Dragon og Persona 3 Reload via en nøglesælger Final Fantasy VII Rebirth og Astro Bot er også røget i kurven på et tidspunkt, de er fysiske og kvitteringerne er smidt ud. Jeg har som vanligt tendens til at smide penge efter spil på et godt tilbud, og så ikke få spillet dem lige med det samme, så meget af det her har jeg ikke fået rørt endnu, men det er alt sammen i backlog! Det skader slet ikke at have en stor backlog, det er altid rart at have nogle valgmuligheder at falde tilbage på. Også selvom det kan medføre choice paralysis!Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2The_Dude 2024-12-28 13:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det tør jeg ikke undersøge 😂😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-12-28 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Det tør jeg ikke undersøge 😂😂 Kom nu. Hvis det er nogen hjælp,så har jeg kun spillet 50% af min liste 😅 Like Comment Share 0bullerbassen 2024-12-28 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan ikke huske dato, men her er alle dem jeg har købt i 2024 i uvilkårlig rækkefølge FF7 rebirth (80 timer spillet, ikke gennemført endnu) Banishers Ghost of New Eden Atlas Fallen * Dead Island 2 Stalker 2* Ghost Wire Tokyo Shenmue 3* Saints Row* Rollerball* Atomi. heart* Midnight Suns* Silent Hill 2 Remake Star Wars Outlaws Avatar Frontiers of Pandora* Dragon Age Veilguard *Betyder ikke startet endnu. 😵💫😵💫😵💫😵💫 Jeg får travlt Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Lilium11 2024-12-28 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alright, jeg smider da lige købshistorikken fra Steam. Der er muligvis ting til konsol, eller via. nøglesælgere jeg har glemt. 14. Feb: Tomb Raider I-III Remastered 14. Mar: DJMAX RESPECT V - Falcom PACK 27. Apr: Final Fantasy I-VI Pixel Remasters 6. Maj: Ghostrunner 2 13. Jun: Kingdom Hearts Integrum Masterpiece og Shin Megami Tensei V: Vengeance 1. Jul: 东方雪莲华 ~ Abyss Soul Lotus, Selaco og Control Ultimate Edition 8. Jul: Abiotic Factor, Ikaruga og TriggerHeart EXELICA 11. Jul: Mullet Mad Jack 29. Aug: Castlevania Dominus Collection 26. Sep: DJMAX RESPECT V - Tekken Pack 2. Nov: Ghosts n' Goblins Resurrection og Amnesia: The Bunker 15. Nov: Red Dead Redemption 27. Nov: Sonic X Shadow Generations, Robocop Rogue City, Cyber Shadow, Intravenous 2, Octopath Traveller 2, Koumajou Remilia: Scarlet Symphony og Koumajou Remilia II: Stranger's Requiem 28. Nov: Nine Sols 1. December: Prince of Persia: The Lost Crown - Mask of Darkness 19. December: DJMAX RESPECT V - Liberty 2 Pack Derudover Infinite Wealth Like a Dragon og Persona 3 Reload via en nøglesælger Final Fantasy VII Rebirth og Astro Bot er også røget i kurven på et tidspunkt, de er fysiske og kvitteringerne er smidt ud. Jeg har som vanligt tendens til at smide penge efter spil på et godt tilbud, og så ikke få spillet dem lige med det samme, så meget af det her har jeg ikke fået rørt endnu, men det er alt sammen i backlog! Det skader slet ikke at have en stor backlog, det er altid rart at have nogle valgmuligheder at falde tilbage på. Også selvom det kan medføre choice paralysis!Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2The_Dude 2024-12-28 13:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det tør jeg ikke undersøge 😂😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-12-28 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Det tør jeg ikke undersøge 😂😂 Kom nu. Hvis det er nogen hjælp,så har jeg kun spillet 50% af min liste 😅 Like Comment Share 0bullerbassen 2024-12-28 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan ikke huske dato, men her er alle dem jeg har købt i 2024 i uvilkårlig rækkefølge FF7 rebirth (80 timer spillet, ikke gennemført endnu) Banishers Ghost of New Eden Atlas Fallen * Dead Island 2 Stalker 2* Ghost Wire Tokyo Shenmue 3* Saints Row* Rollerball* Atomi. heart* Midnight Suns* Silent Hill 2 Remake Star Wars Outlaws Avatar Frontiers of Pandora* Dragon Age Veilguard *Betyder ikke startet endnu. 😵💫😵💫😵💫😵💫 Jeg får travlt Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
The_Dude 2024-12-28 13:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det tør jeg ikke undersøge 😂😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-12-28 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Det tør jeg ikke undersøge 😂😂 Kom nu. Hvis det er nogen hjælp,så har jeg kun spillet 50% af min liste 😅 Like Comment Share 0bullerbassen 2024-12-28 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan ikke huske dato, men her er alle dem jeg har købt i 2024 i uvilkårlig rækkefølge FF7 rebirth (80 timer spillet, ikke gennemført endnu) Banishers Ghost of New Eden Atlas Fallen * Dead Island 2 Stalker 2* Ghost Wire Tokyo Shenmue 3* Saints Row* Rollerball* Atomi. heart* Midnight Suns* Silent Hill 2 Remake Star Wars Outlaws Avatar Frontiers of Pandora* Dragon Age Veilguard *Betyder ikke startet endnu. 😵💫😵💫😵💫😵💫 Jeg får travlt Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
McCandlessDK 2024-12-28 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Det tør jeg ikke undersøge 😂😂 Kom nu. Hvis det er nogen hjælp,så har jeg kun spillet 50% af min liste 😅 Like Comment Share 0bullerbassen 2024-12-28 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan ikke huske dato, men her er alle dem jeg har købt i 2024 i uvilkårlig rækkefølge FF7 rebirth (80 timer spillet, ikke gennemført endnu) Banishers Ghost of New Eden Atlas Fallen * Dead Island 2 Stalker 2* Ghost Wire Tokyo Shenmue 3* Saints Row* Rollerball* Atomi. heart* Midnight Suns* Silent Hill 2 Remake Star Wars Outlaws Avatar Frontiers of Pandora* Dragon Age Veilguard *Betyder ikke startet endnu. 😵💫😵💫😵💫😵💫 Jeg får travlt Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
bullerbassen 2024-12-28 20:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan ikke huske dato, men her er alle dem jeg har købt i 2024 i uvilkårlig rækkefølge FF7 rebirth (80 timer spillet, ikke gennemført endnu) Banishers Ghost of New Eden Atlas Fallen * Dead Island 2 Stalker 2* Ghost Wire Tokyo Shenmue 3* Saints Row* Rollerball* Atomi. heart* Midnight Suns* Silent Hill 2 Remake Star Wars Outlaws Avatar Frontiers of Pandora* Dragon Age Veilguard *Betyder ikke startet endnu. 😵💫😵💫😵💫😵💫 Jeg får travlt Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
manutdxdk 2024-12-28 22:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible God ide Morten! Så skal selvfølgelig også være med. Har nævnt platform. Står der kun platform, så er spillet gennemført, og det kan findes i følgende tråd, sammen med en masse andre genneførte titler af gode folk her på sitet. 😁 https://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=165343 Ellers er det: (IP) = Ikke påbegyndt, (IF) = Ikke færdiggjort endnu. Januar Tekken 8 (PS)(IF) Februar Marts Unicorn Overlord (PS) Persona 3 Reload (PS)(IP) April Dragon's Crown Pro (PS)(IP) Maj The Division 2 (PS)(IF) Juni Trails through Daybreak (PS) Affogato (PC) Disgaea 5 (PC)(IP) Trillion: God of Destruction (PC)(IP) Juli Paradise Killer (PS)(IP) Pro Cycling Manager 2024 (PC) August The Crew: Motorfest (PS)(IF) Pokemon Violet (Switch)(IF) Chrono Ark (PC)(IF) September Astro Bot (PS) Warhammer 40K: Space Marine 2 (PS) Suzerain (PC)(IF) Oktober Metaphor ReFantazio (PS) YS X: Nordics (PS)(Næsten færdigt) Gravity Rush Remastered (PS)(IP) November Romancing Saga 2: Revenge of the Seven (PC)(IF) Stellar Blade (PS)(IF) December Granblue Fantasy: Relink (PS)(IP) Star Ocean The Divine Force (PS)(IP) Process of Elimination (PS)(IP) Forza Horizon 5 (PC)(IF) Anonymous;Code (PC)(IP) Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
The_Dude 2024-12-28 22:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Playstation: Final Fantasy VII Rebirth Stellar Blade NHL 24 Astro Bot NieR Replicant ver.1.22474487139 NHL 25 Switch Pocket Card Jockey: Ride On! Crazy Goose Simulator HEBEREKE Enjoy Edition Shockman Collection Vol. 1 Crypt Stalker PROJECT ZERO: MAIDEN OF BLACK WATER Bloodstained: Ritual of the Night stitch. Pinball FX3 - Indiana Jones™️: The Pinball Adventure Comic Book Legends Super Monkey Ball Banana Rumble The Companion Aspire: Ina's Tale Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate Nintendo World Championships: NES Edition Aero The Acro-Bat Blair Witch ARKANOID - ETERNAL BATTLE Castlevania Dominus Collection Trüberbrook Vampire Survivors: Ode to Castlevania Mighty Morphin Power Rangers: Rita's Rewind Legacy of Kain™ Soul Reaver 1&2 Remastered Sid Meier’s Civilization® VI Anthology Steam Ironlung Dusk 82 Outlaws God Eater 2 God Eater 3 Elite Dangerous Fallout 4 GOTY Devil Blade Reboot PAC-MAN WORLD Re-PAC Chained Together Aliens Vs Predator Collection Star Wars Jedi Survivor Deadly Premonition Deadly Premonition 2 Age of Mythology Retold Kingdom Come: Deliverance Need for Speed Hot Pursuit Remaster Redneck Rampage Tropico Trilogy No More Heroes No More Heroes 2 No More heroes 3 52 😂 Gennemført 9 hvor nogle af dem er gennemført dengang de kom ud på andre maskiner :p Jeg har et problem xD Tillagt 2024-12-28 22:52: der ud over er der vidst købt et par stykker på greenmangaming og cdkeys lolY can't metroid crawl ? Like Comment Share 2manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
manutdxdk 2024-12-28 22:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg har et problem xD Jeg er et godt udsalg på Steam eller PSN fra at have samme problem Er allerede lidt ramt af det i år, selvom der er langt op til 52 😅 Like Comment Share 1The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
The_Dude 2024-12-28 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible + 1 enkel gave på steam jeg har givet til en ven Tillagt 2024-12-28 23:02: Har lige regnet sammen hvad det har kostet hvis jeg ikke medtager diverse subs, valuta og andre key shops. 6500 kr på spil. De penge kunne jeg godt have brugt på andet 🤔 Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten 😂 Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
McCandlessDK 2024-12-28 23:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Like Comment Share 0The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
The_Dude 2024-12-29 11:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Jeg håber det her har lært mig en lektie. Tak for den Morten Jeg synes det vi skal tag med herfra er, at vi er gode til at støtte industrien 😝😂 Jeg må prøve at tænke sådan 😂Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det har været et stille år på køb af spil, for mit vedkommende. Jeg har spillet en del af de "gratis" titler man får med diverse medlemskaber, men hvis vi lige skipper de titler, så ser listen således ud (alle platforme): Feb: Nobody Saves the World - Frozen Hearth The Witcher 3: Wild Hunt (havde det i forvejen til Xbox, ville genspille det på PS) Mar: Disney Classic Games: Aladdin and The Lion King Apr: Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Stardew Valley (havde det i forvejen, ville hellere spille på Switch) Aug: Spiritfarer®: Farewell Edition (et spil ALLE bør spille) Slime Rancher Crown Trick Sep: SteamWorld Heist II SteamWorld Build Balatro Dec: Astro Bot Like Comment Share 1Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
Joeyvind 2025-01-07 11:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har købt tre spil i 2024; Still Wakes the Deep, Resident Evil 4 Remake og Marvel´s Spider-Man 2. Alle tre spil jeg er meget tilfredse med og ikke har fortrudt 😎100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!