Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Nintendo og pris

Nu fik jeg aldrig købt en Switch, men regner med at købe en Switch 2☺

Kan det passe, at der aldrig er rabat på spil fra Nintendo? Hvis jeg går ind på deres eshop, så koster alle de ældre Mario og Zrelda spil som Mario Odyssey og Zelda: Breath of the Wild stadigvæk 60 dollars. Det svarer til over 400kr i danske penge. Selv på Amazon er de også dyre. Dog er de billigere på Coolshop, hvor de ligger på omkring 350kr.

Har købt mange spil digitalt på Playstation Network, da de tit har nogle vilde tilbud, men kan godt se, at det er billigere at købe fysiske spil fra Nintendo hos Coolshop.

Men kan det passe, at der aldrig er tilbud på spil fra Nintendo? Og hvor køber I jeres Nintendo spil? Er der nogle billigere end Coolshop?

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

In reply to: @sorensen84

Kan det passe, at der aldrig er rabat på spil fra Nintendo?

Ja og nej. Der er sjældent rabat på Nintendos egne spil, men det hænder.

• 0

De store Nintendo titler køber jeg fysisk, da det som du selv har konstateret, oftest er det billigste. Jeg holder bare lidt øje med priserne på diverse webshops, og slår til hvis der kommer et godt tilbud. Det er kun Zelda-titler jeg reelt set er villig til at give fuld pris for.

• 0

In reply to: @sorensen84

Nu fik jeg aldrig købt en Switch, men regner med at købe en Switch 2☺ Kan det passe, at der aldrig er rabat på spil fra Nintendo? Hvis jeg går ind på deres eshop, så koster alle de ældre Mario og Zrelda spil som Mario Odyssey og Zelda: Breath of the Wild stadigvæk 60 dollars. Det svarer til over 400kr i danske penge. Selv på Amazon er de også dyre. Dog er de billigere på Coolshop, hvor de ligger på omkring 350kr. Har købt mange spil digitalt på Playstation Network, da de tit har nogle vilde tilbud, men kan godt se, at det er billigere at købe fysiske spil fra Nintendo hos Coolshop. Men kan det passe, at der aldrig er tilbud på spil fra Nintendo? Og hvor køber I jeres Nintendo spil? Er der nogle billigere end Coolshop?

Nintendo har et par gange om året tilbud på deres største titler. Oftest er det dog maks 33%

evt prøv at gå ind på dekudeals.com og søg på titler. Der kan du se pris historik,

Alternativt kan man hvert fald på Switch 1 købe 2 spil af Nintendos egne for 750 kr. Det kræver dog man er medlem af deres online service som koster 120 kr om året eller sådan noget. Det har jeg benyttet mig en del af. 

Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!