SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
sorensen84 2025-02-05 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fundet ud af det. Kan ikke se, hvor jeg sletter dette😊 Håber I lige kan hjælpe mig på vej😊 Normalt hvis jeg handler fra amazon.co.uk, så plejer jeg at vælge produkter, hvor der står Dispatches from Amazon UK og Sold by Amazon UK. Så er der altid inkluderet moms i prisen. Nu fandt jeg endelig Eternal Sonata til Playstation 3 i en helt ny version. Det er også fra Amazon.co.uk. Men der står Dispatches from Amazon. Der står ikke UK bagefter. Så i princippet kunne det sendes fra Amazon i USA? Det er heller ikke solgt fra Amazon UK, men Video Game Store UK. Er det samme regler hvis det sendes fra USA at jeg må købe for 1150kr som med England? Så i princippet burde jeg ikke få en ekstra regning i Danmark for told og moms, hvis jeg ser, at de har kommet moms på, når de sender det? Er det korrekt? "A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!