Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Final Fantasy VII: Rebirth

Jeg har ikke en Playstation 5, men vil virkelig gerne spille Final Fantasy VII: Rebirth og Metal Gear Solid 3: Delta når det udkommer.

Dog har jeg ikke råd til en PS5 PRO. Har lige råd til en almindelig PS5 uden diskdrev. Men jeg har hørt, at mange er utilfreds med Final Fantasy VII: Rebirth på den almindelig PS5. Det skulle ikke se så godt ud, når man sætter den op på 60fps.

Men så vidt jeg kan forstå, så kører Final Fantasy VII: Remake med 30fps på Playstation 4. Det har jeg ingen problemer med. Måske er det fordi, at jeg ikke har spillet spil i 60fps😀

Hvis man køre Final Fantasy VII: Rebirth på 30fps, så er billedet godt nok knivskarpt. Er det ikke korrekt? Det skulle bare være langsommere? Men som sagt så har jeg det fint med Final Fantasy VII: Remake, så vil jeg overhovedet føle nogle forskel på Final Fantasy VII: Rebirth på 30fps?

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

jo spillet er flottere på quallity mode / 30 fps. Har du spillet Remake på den måde så kan du også spille Rebith og blive tilfreds.

Men se nogle sammenligningsvideoer og vurder selv. i stedet for at stole på en fremmeds ord

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Tak for beskeden🙂 Jeg har ingen problemer med Remake på Playstation 4, så tænker at 30fps er fint for mig. Ville selvfølgelig gerne have Playstation 5 Pro, men synes bare den er dyr. Så kan jeg altid opleve 60fps på Playstation 6, når den en gang kommer.

Hvad tænker I egentlig om prisen på Playstation 6? Den skulle vel i princippet ikke blive mindre kraftig end Playstation 5 Pro, men så tænker jeg, om den så egentlig vil blive endnu dyrere end Playstation 5 Pro? Men der er lang tid til😀 Playstation 6 skulle vel egentlig være til et mere mainstream publikum og Playstation 5 Pro er vel til mere dedikerede gamere.

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!