Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Eternal Sonata PS3

Undskyld alle mine spørgsmål herinde, men I er de eneste, jeg kan spørge😊

I 2007 udkom et rollespil til Xbox360, som hed Eternal Sonata. Senere i 2009 blev det udgivet på PlayStation 3. Jeg har søgt overalt, og det er lykkedes mig at finde en forhandler på Amazon.co.uk, som har det, og endnu i en helt ny version, som ikke er brugt. Det koster 50 pund, hvilket taget i betragtning, må være en fin pris.

Jeg har to ting, jeg gerne vil spørge jer om?

1. Har haft skrevet med sælgeren. Spillet er NTSC. Det skulle være regionfrit. Men så vidt jeg ved, så er PlayStation 3 regionfri, og man burde kunne spille spil fra hele verden. Er det ikke korrekt?

2. Kender I spillet? Har I hørt noget om, at det vil få en remaster eller blive udgivet igen på nyere konsoller. Jeg har ikke kunne finde noget. Det er Bandai Namco som er udgiver, og der står ikke noget om spillet. Så regner ikke med det kommer igen foreløbigt, så køber versionen til PlayStation 3.

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

In reply to: @McCandlessDK

Det lyder dyrt  men https://cdon.dk/produkt/eternal-sonata-xbox-360-brugt-b758f5f3cfed4eea/

Tak for beskeden. Det skal dog være til Playstation 3, men prøver at se, om der er nogle brugte andre steder. Man ved bare ikke altid om disken er meget ridset, når det er brugt, men jeg prøver. Læste at den forhandler som sølger dem "nye" på Amazon har fået kritik for at forsegle brugte spil, og sælge dem som brugte, så dropper at købe derfra.

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

Har du ikke facebook? Der er nogle store retro køb salg grupper med mange tusind medlemmer. Det kan være du er heldig der. Eller har du kigget på wtsretro.dk bozz.dk eller nintendopusheren.dk ? 

Jeg tror godt du kan være sikker på der ikke kommer en remaster af det. 

Y can't metroid crawl ?

Så fik jeg købt Eternal Sonata og The Simpsons Game til PlayStation 3😊 Det blev dog brugte spil, men skrev med indehaveren af webshoppen, og de skulle være i meget fin stand. Er lidt sippet med brugte ting, som andre folk har rørt ved, men er dog glad for at få spillene😊

• 0

Jeg har spillet Eternal Sonata til dengang til Xbox 360. Det er et af de mere overraskende og vidunderlige JRPG jeg har spillet. Det er meget godt spil til netop den genre hvor historie og musik er skruet rigtig godt sammen. Håber du nyder det lige så meget som jeg gjorde.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!