Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Playstation 5 Pro på HD Tv

Jeg har ingen problemer med mit nuværende Tv🙂 Det fungere fint. Det er dog snart 10 år gammelt og har ikke 4K.

Derfor er mit spørgsmål, hvordan vil billedet se ud, hvis jeg køber en Playstation 5 Pro? Vil jeg opleve nogen forskel, når mit fjernsyn kun har Full HD. Vil jeg stadigvæk kunne køre Final Fantasy VII: Rebirth med skarpt billede på 60fps?

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

Jeg går ud fra at spillene på PS5 Pro stadigvæk vil se bedre ud på et amindeliget HD Tv end med en almindelige PS5, men at de jo vil se meget pænere ud, hvis man har et 4K Tv. Så jeg vil vel stadigvæk kunne se forskel på et spil som Final Fantasy VII: Rebirth på mit alminde Full HD Tv?

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

Forskellen/gevindst ved en PS4 Pro vil stadig være der, men den vil være markant mindre. Efter min mening er det ikke en meningsgivende opgradering du kaster ud, når din skærm "kun" kører 1080p.

PS5 Pro er lavet til at være en 4K/60fps konsol, så der er dens fokus. 

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!