Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Final Fantasy 13 Trilogien

Det er angående Final Fantasy 13 trilogien. Det er de eneste spil, jeg mangler i min samling til Playstation 3 nu😊

Så vidt jeg ved, så er de kun udkommet til Xbox 360 og Playstation 3. Det er de eneste spil i serien, som ikke har fået en genudgivelse eller remaster på nyere konsoller.

Er der nogle af jer, som ved, om der er planer om et remaster eller en genudgivelse af de spil? Har ikke set den nyeste State of Play fra Sony, men blev der nævnt noget der? Eller har Square nævnt noget?

Der er jo mange, som gerne ser, at de bliver genudgivet, så er lidt tilbageholdende med at købe dem brugt, hvis de skulle blive remastered😊

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

Der er så vidt jeg ved intet om en remaster overhovedet. Og det er lidt skørt for det er det eneste FF spil der mangler en remaster.  De originale ps3 release er stadig imponerende flotte. Jeg forestiller mig de får en remaster på et tidspunkt men jeg har intet at have det i desværre.

Y can't metroid crawl ?

In reply to: @The_Dude

Der er så vidt jeg ved intet om en remaster overhovedet. Og det er lidt skørt for det er det eneste FF spil der mangler en remaster.  De originale ps3 release er stadig imponerende flotte. Jeg forestiller mig de får en remaster på et tidspunkt men jeg har intet at have det i desværre.

Tak for beskeden😊 Jeg må se, om jeg kan finde alle tre spil brugt og i god stand. Når man ikke en gang har hørt om, at de vil lave remaster eller remake af spillene, så vil der nok gå lang tid endnu, hvis det overhovedet sker.

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

In reply to: @sorensen84

In reply to: @The_Dude Der er så vidt jeg ved intet om en remaster overhovedet. Og det er lidt skørt for det er det eneste FF spil der mangler en remaster.  De originale ps3 release er stadig imponerende flotte. Jeg forestiller mig de får en remaster på et tidspunkt men jeg har intet at have det i desværre. Tak for beskeden😊 Jeg må se, om jeg kan finde alle tre spil brugt og i god stand. Når man ikke en gang har hørt om, at de vil lave remaster eller remake af spillene, så vil der nok gå lang tid endnu, hvis det overhovedet sker.

Det er ikke til at sige men jeg tror også det først sker på ps6 så der virkelig kan ses en forskel 

Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!