Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

TV til Playstation 5 Pro

Telia har i øjeblikket et tilbud på en Playstation 5 Pro til 5400kr. Jeg kan afdrage rentefrit med 150kr over mit abonnoment i tre år. Så jeg tænker på at få en🙂

Dog bliver jeg nødt til at køre med mit ældre Full-HD TV i et års tid endnu, indtil jeg har råd til et nyt. Jeg har lige to spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.

1. Nu er PS5 Pro jo bedst på et 4K TV, men jeg vil vel stadigvæk kunne køre Final Fantasy VII: Rebirth med 60fps på mit Full -HD TV og fuld skarphed, så man undgår at det bliver lidt udvisket som på den almindelige PS5, hvis man køre 60fps.

2. Hvilket TV vil I anbefale til PS5 Pro. Det skal ikke være alt for stort. Omkring 50-55". Det skal selvfølgelig være 4K. Men jeg kan læse at ved 120hz er billedhastigheden dobbelt så hurtig, og det skulle se endnu bedre ud. Men 120hz TV er stadigvæk dyre, selvom de er på tilbud. Jeg tænker på at bruge omkring 4500-5500kr på et nyt 4K TV, men tror ikke jeg kan få det med 120hz til den pris. Er 60hz også fint?

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

In reply to: @sorensen84

u er PS5 Pro jo bedst på et 4K TV, men jeg vil vel stadigvæk kunne køre Final Fantasy VII: Rebirth med 60fps på mit Full -HD TV og fuld skarphed, så man undgår at det bliver lidt udvisket som på den almindelige PS5, hvis man køre 60fps.

Den fulde skarphed får du ved at køre spillet på et tv der kan vise den oplæsning spillet er i. 

I dette tilfælde er det nok noget 4k ish.

2. Hvilket TV vil I anbefale til PS5 Pro. Det skal ikke være alt for stort. Omkring 50-55". Det skal selvfølgelig være 4K. Men jeg kan læse at ved 120hz er billedhastigheden dobbelt så hurtig, og det skulle se endnu bedre ud. Men 120hz TV er stadigvæk dyre, selvom de er på tilbud. Jeg tænker på at bruge omkring 4500-5500kr på et nyt 4K TV, men tror ikke jeg kan få det med 120hz til den pris. Er 60hz også fint?

LGs  C,B eller A serie.  

• 0

In reply to: @McCandlessDK

LGs  C,B eller A serie.

LG har ikke lavet A-modellen siden 2023 og den var aldrig velegnet til gaming. B- og C-modellerne kommer aldrig ned under 6900 kroner. Hold op med at anbefale dumb shit, LG købmand!

Hvilket TV vil I anbefale til PS5 Pro. Det skal ikke være alt for stort. Omkring 50-55". Det skal selvfølgelig være 4K. Men jeg kan læse at ved 120hz er billedhastigheden dobbelt så hurtig, og det skulle se endnu bedre ud. Men 120hz TV er stadigvæk dyre, selvom de er på tilbud. Jeg tænker på at bruge omkring 4500-5500kr på et nyt 4K TV, men tror ikke jeg kan få det med 120hz til den pris. Er 60hz også fint?

I det prisleje, ville jeg kigge kinesisk. Hisense og TCL er ved at være godt med - især på gaming. De er begge, hvor Samsung og LG var for 10-15 år siden ift. pris vs kvalitet.

Hisense U7N fra sidste år har alt hvad du søger i et gaming TV (4K, 144hz, VRR, FreeSync, G-sync, Low Latency Mode), og kan jævnligt findes til omkring 5500 kroner i 55"

• 0

In reply to: @Rene Leclair

LG har ikke lavet A-modellen siden 2023 og den var aldrig velegnet til gaming. B- og C-modellerne kommer aldrig ned under 6900 kroner. Hold op med at anbefale dumb shit, LG købmand!

Den var rigelig fin til 60fps gaming - aka konsol. Vi er stadig tidligt i 2025, det er utænkeligt, at han kunne finde et 2023 TV fra nyt. 

Kina er et whack land som man bør prøve at begrænse sin støtte til. 

Tillagt 2025-03-25 19:15:

gaming TV (4K, 144hz, VRR, FreeSync, G-sync, Low Latency Mode), og kan jævnligt findes til omkring 5500 kroner i 55"

Det billigere koster så næsten 1.000kr mere 

• 0

Den var rigelig fin til 60fps gaming - aka konsol. Vi er stadig tidligt i 2025, det er utænkeligt, at han kunne finde et 2023 TV fra nyt.

Et TV, der ikke længere bliver produceret og hvor de gamle var 60Hz, uden VRR og Low Latency Mode. Synes du det er anbefalelsesværdigt til en PS5 Pro?
Og ja da, du kan få 2022-modellen hos Leos Radio. Great deal!

Kina er et whack land som man bør prøve at begrænse sin støtte til.

True, men det må man jo gøre op med sig selv, om man synes, man kan/vil forsvare.

Det billigere koster så næsten 1.000kr mere

Jeg sagde jævnligt

• 0

Og et LG C4 er jævnligt nede omkring 6400kr og det er et bedre TV til formålet jvf. rtings.com

vh. LG ambassadør Danmark

Tillagt 2025-03-26 06:48:

Og et LG C4 er jævnligt nede omkring 6400kr og det er et bedre TV til formålet jvf. rtings.com

vh. LG ambassadør Danmark

• 0

Og et LG C4 er jævnligt nede omkring 6400kr og det er et bedre TV til formålet jvf. rtings.com vh. LG ambassadør Danmark

Ja, den ene dag i november sidste år. Totalt jævnligt

• 0

Ja, den ene dag i november sidste år. Totalt jævnligt

Sidste gang var 20. februar til 9.marts i år. Puds dine briller. 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!