SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
sorensen84 2025-03-26 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Måske er jeg for sent ude, men tager chancen. Der er måske en af jer, som lige ser det her inden for et par timer😀 I Elgiganten har de stadigvæk en del af de Playstation 5 med Astro Bot. Der står ikke, at det er en SLIM udgave, men ligner den Playstation 5 på pakken ikke en SLIM udgave? Laver de overhovedet den gamle store version mere? I kan lige se linket her: https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spillekonsol-tilbehor/playstation/playstation-spillekonsol/playstation-5-standard-edition-astrobot-bundle/901915 Jeg vil nemlig have SLIM udgaven, og selvom det ikke står på pakken, så ligner det en SLIM udgave? Dog står vægten til 4,9kg og SLIM udgaven vejer 3,58kg. Men mon det er fordi, de ikke har opdateret deres specifikationer. Er alle de Playstation 5 med Astro Bot Bundle ikke SLIM versioner?"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve Like Comment Share 0sorensen84 2025-03-26 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige i forlængelse af ovenstående, så tænker jeg også på at købe en ekstern harddisk. Såvidt jeg kan læse mig frem til, at så skal man have en med minimum et 3.0 USB stik. Skal bruge den til både Playstation 4 Pro og Playstation 5 Standard Slim. De har en med USB 3.0 hos Elgiganten, som hedder: Seagate Expansion Plus bærbart hard drive 4 TB. Her er linket til produktsiden: https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/lagring/ekstern-harddisk-hdd/seagate-expansion-plus-barbart-hard-drive-4-tb/347317 Den burde virke. Er det ikke korrekt?"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
sorensen84 2025-03-26 11:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige i forlængelse af ovenstående, så tænker jeg også på at købe en ekstern harddisk. Såvidt jeg kan læse mig frem til, at så skal man have en med minimum et 3.0 USB stik. Skal bruge den til både Playstation 4 Pro og Playstation 5 Standard Slim. De har en med USB 3.0 hos Elgiganten, som hedder: Seagate Expansion Plus bærbart hard drive 4 TB. Her er linket til produktsiden: https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/lagring/ekstern-harddisk-hdd/seagate-expansion-plus-barbart-hard-drive-4-tb/347317 Den burde virke. Er det ikke korrekt?"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!