Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Xbox 360 prisnedsætning?

Jukebox
Jukebox
Jeg har længe været i tvivl om jeg skulle købe en xbox 360 eller en ps3, men tror nok jeg har besluttet mig for at investere i en xbox 360..
Men noget som ville overbevise mig om at det skulle være den var hvis den blev sat lidt mere ned i pris når ps3 lander her i Europa..

Tror i Microsoft er villige til det for at få kunder eller fortsætter prisen bare som altid? .

FJEHGEHghegewkhekh , O"!IM! nmgmemhmhe m eO!; O;M. --- forkølelses lort!
Master_Disaster_17
Master_Disaster_17
prisen fortsætter som altid, indtil MS ser et fald i deres salgstal, og et fald i deres udgifter til at producere x-kassen.

Men jeg tror ikke du skal forvente et prisfald lige foreløbig; Dels er de ikke det mildeste truet af PS3'ens prisniveau, der er (alt efter beregning) ca 2000 kr over 360'erens. Dels ville en prisnedsættelse lige nu måske endda skade deres fremtidsudsigter; det nytter ikke noget at man kommer til at fremstå (i endnu højere grad) som det 'billige alternativ'. Når PS3'erene er faldet med en 500kr seddel, gør 360'eren det samme. Så der går nok lidt mindre end et år.

Jeg får ret og jeg får fred
Missing Avatar
Quiet_Riot
Der har været mange rygter om prisen dykker snart. Diverse butikker har også sat prisen lidt op, har jeg lagt mærke til. Elgiganten fra 2600 til 2900 fx, så mon ikke snart der sker noget. Ville være fantastisk og flabet hvis den falder nogle 100 i marts (;

Jukebox
Jukebox
Citerer Quiet_Riot:
Der har været mange rygter om prisen dykker snart. Diverse butikker har også sat prisen lidt op, har jeg lagt mærke til. Elgiganten fra 2600 til 2900 fx, så mon ikke snart der sker noget. Ville være fantastisk og flabet hvis den falder nogle 100 i marts (;

Håber på at det er rigtigt i modsætning til Masters kommentar hehe !..

Men ska købe en har jeg fundet ud af! nogle som kender et billigt sted? ..

Emiliatrix
Emiliatrix
Hvis du vil invistere i en X3,6, så bør du nok vente til der kommer en "version 2,0". Den vil have Digital udgang og være mere lydløs og måske have en større harddisk.

Let the festivities commence...
Jukebox
Jukebox
Hvornår kommer sådan et bette vidunder da?

Emiliatrix
Emiliatrix
Tjo, rygterne svirrer om, at det kunne være kort efter Ps3 lanceringen, self for at provokere lidt..

Let the festivities commence...
Jukebox
Jukebox
Ja okay det lyder jo logisk! hehe .. jamen det må vi jo se på så!.. venter nok medmindre jeg finder et vildt godt tilbud

Mythos
Mythos
Konsol krigen handler ikke om hvem der tjener flest penge, men hvem som udryder de andre, og hvis Microsoft er smarte så burde de nedsætte x360 i pris ved ps3's udgivelse

There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
BULLERBOY-DK
BULLERBOY-DK
Citerer Mythos:
Konsol krigen handler ikke om hvem der tjener flest penge, men hvem som udryder de andre, og hvis Microsoft er smarte så burde de nedsætte x360 i pris ved ps3's udgivelse

enig!

*Sober Again* - "there is 2 types of people in this world, the sober, and those who's drunk, and we all know who's the right ppl!" http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=117390662962&ref=ts
Jukebox
Jukebox
Det var nemlig også det jeg tænkte på da jeg oprettede tråden! . så vi må da håbe at de er snedige!.. men tvivler på at jeg har tålmodighed til at vente til den nye model kommer medmindre det er inden for 2 måneder.. så indtil da er der så nogle som kender nogle billige priser på den?

Chromosome
Chromosome
Well.. Jeg gav 2800kr for min i FONA med Gears of war med til. Ved ik om de har flere af den pakke. Synes da det er rimelig billigt.

Jeg tror ikke de sænker boxen mere lige op til launch af PS3. Men som sagt tidligere i tråden ville det være godt for Microsoft. De skal gøre det en uge inden PS3 kommer.. I reklamer osv. Og så skal den altså virkelig sænkes vel op til 1000kr, så skal de nok få høstet inden marken er mejet, (el. noget)..

De kan jo bare sætte den op igen efterfølgende og bare ha sænkningen som et smæk med en fluesmækker på Sonys naller.. Og så er de givetvis også snart nødsaget til at sænke.. Har de ikke også snakket om det?? Hvor er PS3 prismæssigt til launch, nogle der ved det???

Apple & Mcintosh ❤️
Nstl
Nstl
Du kan købe en lidt brugt med 5-6 spil for samme pris har jeg set mange gange

Toyota F1 Team, hip hurra for verdens største bilfirma Toyota:-))
Missing Avatar
Saltefanden
Citerer Jukebox:
Det var nemlig også det jeg tænkte på da jeg oprettede tråden! . så vi må da håbe at de er snedige!.. men tvivler på at jeg har tålmodighed til at vente til den nye model kommer medmindre det er inden for 2 måneder.. så indtil da er der så nogle som kender nogle billige priser på den?
Citerer Jukebox:

Rolig nu, V2 x360 udgaven er jo ikke noget der er officielt..endnu. Forudsat at de udgiver en V2 af konsollen er der jo ingen der ved hvornår at den kommer. Den kan komme imorgen, om et måned, om et halvt år eller om 2 år Køb din xbox360 nu , Merlin og Fona har tit en xbox360 premium til 2600 eller 2800 kr. bundlet med et spil

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.