Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

MSThychosen
MSThychosen
Fik aldrig gennemført det spil.. jeg elskede ellers det spyro spil, og Dawn of the dragons

Flandre
Flandre
Animal Crossing: New Leaf. Lige nu forsøger jeg på at få alle mine villagers til at flytte ud af min by, for jeg gider ikke at have de fleste af dem D:

You will find your flow when you go robot ✧・゚:* \(◕ヮ◕)ノ
Montross
Montross
Jeg er gået i gang med dragon age: inquisition igen havde helt glemt hvor godt det spil er og ved siden af Fallout 4, som jeg spillede før virker inquisition utroligt enkelt! Mærkelig følelse at sidde med, når jeg ved første gennemspilning næsten ikke orkede at sætte mig ind craftingsystemet.

Derudover bliver det i den mindre forpligtende ende, til lidt helldivers

"You're worth enough... dead."
MSThychosen
MSThychosen
Jeg har købt mig Dragon Ball Xenoverse 1 i dag - er kæmpe fan af serien, og synes nu det spil her er et godt tiltag til universet - jeg købte kun det første, i tilfælde af jeg ikke brød mig om kamp systemet , men kan se allerede nu at jeg skal have fat i 2'eren.. Det kommer vel på tilbud igen en gang..

alex2life
alex2life
Er i gang med Yooka Laylee som jeg har det lidt ambivalent med indtil videre - Elsker visse dele af det mens andre bare er ret meh
Er lige kommet til verden 2 så glæder mig til at udforske den lidt mere

Og så er jeg begyndt på Dragon Age: Inquisition, som indtil videre har overrasket mig lidt. Ved ikke lige hvad jeg forventede men synes egentlig det er ret underholdende
Nogle af systemerne er lidt spøjse men virker ret smarte når man lige har sat sig ind i dem

Kan også godt lide party-systemet så du kan slippe for trælse karakterer når du er ude og lave seriøse ting ;P

Der er dog en ting der irriterer mig grusomt meget og det er Cassandras stemme...
Jeg mistænker lidt at vedkommende er blevet bedt om at lave en tysk accent men det lyder bare virkelig mærkeligt - Smed hende af mit party da jeg fik chancen :I

Men ja, indtil videre er mit eneste problem lige den ene karakter
Ellers har jeg det sjovt med at klare quests, dræbe monstre og hyggesnakke med karaktererne

Joeyvind
Joeyvind
Får desværre ikke spillet så meget i hverdagene, da jeg er igang med at skrive bachelor projekt og startet i nyt arbejde.

Men glæder mig til weekenden, at dykke dybere ned i Horizon Zero Dawns velfortalte eventyr.

Sarcasm may occur; Tilføj mig på din PlayStation; joeyvind
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Hele påsken forsvandt sammen med kæresten i Elder Scrolls Online. Det er skræmmende så hurtigt tiden flyver i et MMORPG-spil

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Jake the Snake
Jake the Snake
Jeg genbesøgte Path of Exile. Jeg spillede det kortvarigt for nogle år siden men det greb mig aldrig.
De har virkelig gjort mange gode ting med det spil og en ny kæmpe patch er på vej så jeg tror at spillet har kløerne i mig nu.

Desuden et af de få eksempler på et free 2 play spil som virkelig gør det på den rigtige måde.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Jake the Snake:
Jeg genbesøgte Path of Exile. Jeg spillede det kortvarigt for nogle år siden men det greb mig aldrig.
De har virkelig gjort mange gode ting med det spil og en ny kæmpe patch er på vej så jeg tror at spillet har kløerne i mig nu.

Desuden et af de få eksempler på et free 2 play spil som virkelig gør det på den rigtige måde.

Du må lig fortælle om en uges tid om du stadig er hooked på spillet Jeg var selv ret hyped, men hoppede meget hurtigt fra på PC, da jeg simpelthen ikke kunne lide den grafiske stil spillet har.

Jeg er hoppet ind igen i Heroes of the Storm 2.0 efter opdateringen igår, og må godt nok sige at det er sjovt at være tilbage i det spil igen Især nu hvor man kan låse op for mange flere ting end man kunne før.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Full Throttle til PS4. Dejligt gensyn, dog er der en fejl i spillet så jeg ikke kan komme videre. Great.

- En dude i forklædning..
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Carmillah:
Full Throttle til PS4. Dejligt gensyn, dog er der en fejl i spillet så jeg ikke kan komme videre. Great.

Sikker på det måske ikke er dig der gør noget forkert? Har du prøvet at slå situationen op på nettet?

Det nye Heroes of the Storm 2.0 system er godt nok fantastisk, man føler sig hele tiden belønnet Det er stærkt anbefalelsesværdigt.

Jake the Snake
Jake the Snake
Citerer Mike JezZ:
Du må lig fortælle om en uges tid om du stadig er hooked på spillet Jeg var selv ret hyped, men hoppede meget hurtigt fra på PC, da jeg simpelthen ikke kunne lide den grafiske stil spillet har.

Jeg er hoppet ind igen i Heroes of the Storm 2.0 efter opdateringen igår, og må godt nok sige at det er sjovt at være tilbage i det spil igen Især nu hvor man kan låse op for mange flere ting end man kunne før.

Stadig hooked. Jeg er personligt heller ikke meget for det grafiske i POE men spillet har så meget mere at tilbyde. Det kan dog være noget overvældende at starte på det alene.
Hvis du har tænkt dig at prøve det på et tidspunkt så er nu eller om et par måneder perfekt. Lige nu kører de en kombination af alle tidligere seasons så spillet er propfyldt med features. Om et par måneder kommer der en kæmpe expansion(gratis selvfølgelig) som bla fjerner sværhedsgrader men tilføjer 6 acts, hvor der pt kun er 4. Så i stedet for at spille spillet igennem på 3 sværhedsgrader er det nu en lang sammenhængende campaign.

Indså lige nu at det lød mærkeligt at jeg svarede samme dag Jeg har spillet det i et stykke tid allerede.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Mike JezZ:
Sikker på det måske ikke er dig der gør noget forkert? Har du prøvet at slå situationen op på nettet?

Yes og yes. Jeg finder andre med problemet, men ingen med en løsning. Jeg giver det lige en uge eller to, for at se om løsningen skulle dukke op, og så starter jeg forfra.

Magnus Laursen
GR®
Magnus Laursen
Planescape: Torment EE og det gamle Prey... Det er sært, en smule ensformigt, men bestemt ikke uden charme!

Other M.
The_Dude
The_Dude
Stadig Zelda selvom jeg kun er 35 timer inde:p spiller ikke så tit
Ellers FF xiv skal jo være klar til stormblood

Y can't metroid crawl ?
Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Jeg er kommet til sidste bane i Call of Duty: World at War, så har snart fået gennemført endnu et spil i år

Lilium11
Lilium11
Veksler mellem Persona 5 og Skyrim. Persona 5 er et super spil men jeg har brugt 40 timer på det og har brug for en pause til noget andet, så der bliver ryddet lidt op i de sidste Achievements der er tilbage i Skyrim :3

生活って、めんどくさいね? 彼氏以外、人類が超難しい。
Joeyvind
Joeyvind
Jeg spiller slimeball på arbejdet og drikker cappuccino.

Kan jo ikke gøre for at mine aftaler udebliver.

Adoo
Adoo
Har lige gennemført God of War 3 igen. Det spil har stadig fantastisk grafik

Skal igang med L.A. Noire. Spillede det hos en ven for længe siden, men det fangede mig ikke. Nu giver jeg det en chance til. Det har jo fået gode anmeldelse, så det må være mig der ikke har givet det en ordentlig chance.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Adoo:
Skal igang med L.A. Noire. Spillede det hos en ven for længe siden, men det fangede mig ikke. Nu giver jeg det en chance til. Det har jo fået gode anmeldelse, så det må være mig der ikke har givet det en ordentlig chance.

Bestemt ikke en dårlig titel at hive frem igen. Selv var jeg underholdt fra start til slut. Meld endelig tilbage med hvorvidt det fanger dig denne gang.

Joeyvind
Joeyvind
Citerer ReallyNigga:
I bor prøve Killzone 2 igen. Selv i dag har den next-gen grafik

Enig. Killzone II er vanvittigt flot, og forstod at ramme en grafisk atmosfære, som passede perfekt til spillet.

Man kan næsten lugte og smage røg, svovl og metal når man spiller det.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!