Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Lilium11
Lilium11
Det er der nemlig ja, det er et af de spil hvor mange achievements ikke bare er gør noget latterligt 50 gange og sammel en masse dikkedarer. Dvs, der er godt nok en samle quest, men for det meste så er de musikark man skal samle noget der involverer bonusområder med ekstra gameplay, dvs. rigtigt gameplay og ikke bare "gå herhen som din walkthrough siger du skal og saml den op, så videre til næste"

Nå, men ellers kører det videre med Persona 3 Portable. Tror sku' det bliver til en gennemførsel denne gang, må sige at PSP emulationen gør det nemmere at spille fordi selv på min efterhånden noget hærgede laptop kan få gameplayet til at køre ved 4x hastighed mens jeg holder L2 nede, det gør dungeon crawls noget nemmere at tackle effektivt.

Spillet virker stadig lidt gammelt i forhold til 4'eren og især 5'eren men ikke desto mindre et nydeligt turbaseret RPG, og Shoji Meguro's soundtracks er som skræddersyet til mig, så stadig god tid brugt med dette projekt.

Furien fra Edge City - "Be Attitude For Gains!"
Joeyvind
Joeyvind
Fik lige gennemført Uncharted The Lost Legacy.

Fedt spil i samme stil som UC4, måske ikke lige fuldpris værd, men Chloe er virkelig en lækker karakter og spillet er fyldt med episke øjeblikke.

Næste vænter Dying Light The Following.

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
Jkdlijk
Kære alle.

Jeg er igang med at skrive et kandidatspeciale omkring gamingvaner, og i den forbindelse sender jeg et spørgeskema ud som kun tager 4 min at gennemføre. Jeg sætter stor pris på alle der har lyst til at deltage. På forhånd tak.

https://da.surveymonkey.com/r/ZF3WXHS

Lilium11
Lilium11
Gav mit svar, held og lykke med opgaven.

Jake the Snake
Jake the Snake
Jeg fik endelig kommet igang med Stardew Valley. Det har ligget i mit Steam Library i lang tid, regnede bare ikke med at det ville være noget for mig. Det er heldigvis aldeles fremragende og jeg er forelsket i dette spil som åbenbart er et enmands projekt. Imponerende!

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Jake the Snake:
Jeg fik endelig kommet igang med Stardew Valley. Det har ligget i mit Steam Library i lang tid, regnede bare ikke med at det ville være noget for mig. Det er heldigvis aldeles fremragende og jeg er forelsket i dette spil som åbenbart er et enmands projekt. Imponerende!

Har også selv længe overvejet at gå igang med Stardew Valley, da det ligger i mit Steam-bibliotek, men jeg venter på Switch-udgaven, da jeg virkeligt føler at det er et spil der er værd at spille håndholdt i stedet for foran skærmen

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Jake the Snake
Jake the Snake
Citerer Mike JezZ:
Har også selv længe overvejet at gå igang med Stardew Valley, da det ligger i mit Steam-bibliotek, men jeg venter på Switch-udgaven, da jeg virkeligt føler at det er et spil der er værd at spille håndholdt i stedet for foran skærmen

Hvad mener du når du siger det er værd at spille håndholdt?
Jeg har selv en 3DS og en Vita så jeg har selvfølgelig intet imod håndholdte maskiner. For mig er det dog noget jeg kan lide at bruge på farten eller på hotelværelset om aftenen på en ferie. Jeg tror aldrig jeg har set et spil hvor jeg tænkte at det ville fungere bedre håndholdt. Jeg ville altid vælge PC-versionen hvis valget stod mellem håndholdt og PC.
Måske er jeg bare for meget PC-mand til at kunne se det.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Citerer Jake the Snake:
Hvad mener du når du siger det er værd at spille håndholdt?

Jeg synes bare at det er en perfekt titel at kunne have på et mobilt format Min PC bruges primært til Blizzard-spil, mens min Xbox One bruges til det meste andet. Jeg elsker dog de mobile udgaver af indie-spil, for jeg synes bare at de passer perfekt til at kunne have med sig overalt.

Jeg mener ikke at spillet nødvendigvis er bedre på håndholdt end på PC, men jeg synes at det er et spil jeg godt kan lide at have med mig overalt, og ikke skulle sidde foran PC'en (eller fjernsynet) for at spille det. Der vil jeg hellere bruge tiden på de store titler.

Men igen, det er jo blot en smagssag.

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Som den uerfarne FPS-spiller jeg er, har jeg selvfølgelig givet mig i kast med Overwatch den her weekend, da det nu er gratis. Det er ikke et kønt syn men umiddelbart langt sjovere end jeg troede. Derudover har jeg gang i the grind i Final Fantasy XI Online, gode gamle. Gad vide om der er nogen andre GR-brugere der spiller det?

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer The_Dude:
Ff 11 :o respekt:p

Det er en de MMO'er jeg ville ønske jeg havde spillet fra starten af. Er ankommet forholdvist sent til festen men er stadig ret hooket. Det er dejligt old-school.

The_Dude
The_Dude
Citerer Prebski:
Citerer The_Dude:Ff 11 :o respekt:p
Det er en de MMO'er jeg ville ønske jeg havde spillet fra starten af. Er ankommet forholdvist sent til festen men er stadig ret hooket. Det er dejligt old-school.

Jeg var lidt med dengang det var i sin storhedstid. I dag kan man nå Max level på en dag hvis man vil :p

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
Citerer Prebski:
Det er dejligt old-school

Nogle gange er det altså også bare dejligt at vende tilbage i spil-kataloget!

Shant
Shant
Dragon Age: Inquisition. Min anden gennemspilning. Plus spiller Pyre fra Supergiant Games ind i mellem.

The_Dude
The_Dude
Lego City Undercover. Denne gang på Switch. Er gennemført på Wii U.. Super godt spil og langt og almindelig lego spil standard

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Er lige startet på min anden gennemspilning af Horizon Zero Dawn.

Hands down, jeg elsker det spil og dets historie.

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
Lilium11
Lilium11
Jeg er på ferie i Japan med min kæreste og hans lillebror, så det bliver ikke til så meget gaming, men det bliver da til noget Persona 4 Golden hjemme på hotellet... og denne gang vil det blive gennemført. Jeg har forsøgt at gennemføre det før, men er gået død i det fordi det er så langt, men jeg har udviklet min Diligence stat til Level 3 så nu er det lykkedes at gennemføre 2 persona spil i dette halvår, nu agter jeg også at gøre det færdigt!

Besøger også en arcade til tider, og hold da op en kultur. Voksne mennesker der dukker op for at spille kampspil, shmups, rytmespil, racingspil osv. ,og mange af dem er rigtigt dygtige!!

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Det er i hvert fald på min 'bucket list'; at skulle opleve en japansk arkade-hal med fuld udstyr og fyldt med mennesker. Jeg er så ked af at den kultur er så ekstremt niche her i lille Danmark.

Jake the Snake
Jake the Snake
Er igang med Elder Scrolls Online lige nu. Der er blevet lavet meget om på spillet siden jeg prøvede det på launch. Det er ikke noget mesterværk, men jeg hygger mig med at køre dungeons og raids igen. Godt nok nogle år siden jeg har begivet mig ud i det.

The_Dude
The_Dude
Citerer Søren Svanhof:
Det er i hvert fald på min 'bucket list'; at skulle opleve en japansk arkade-hal med fuld udstyr og fyldt med mennesker. Jeg er så ked af at den kultur er så ekstremt niche her i lille Danmark.

Det er super fedt. Var der selv i foråret. De er ekstrem gode til rytmespil og så spiller de ALT i arkade.
Spillede selv Mario kart gp og luigis mansion

Y can't metroid crawl ?
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg har kastet mig over Dragon's Dogma: Dark Arisen, spillet med eksponentielt flere D'er end noget andet spil. Det er yderst underholdende, specielt fordi du kan lave en så monstrøst bizar hovedperson uden at nogen fortrækker en mine.

MSThychosen
MSThychosen
Jeg har lige prøvet for Honor, nu var det jo gratis weekenden over Jeg er fan! Jeg ønsker mig det i fødselsdag d. 25/11, på trods af det hammer billigt lige nu men skal jo ha fyldt ønskeseddel ud med andet end vandre udstyr ...

nu hvor weekenden slutter står den nok på Destiny 2 igen, men jeg kan mærke at jeg savner lidt mere indhold, så springer nok på The witcher 3 eller skyrim igen inden længe.. nu må vi se om jeg får tid i december, med alle de timer jeg skal arbejde

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!