Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Joeyvind
Joeyvind
Citerer MSThychosen:
Jeg har lige prøvet for Honor, nu var det jo gratis weekenden over Jeg er fan! Jeg ønsker mig det i fødselsdag d. 25/11, på trods af det hammer billigt lige nu men skal jo ha fyldt ønskeseddel ud med andet end vandre udstyr ...

nu hvor weekenden slutter står den nok på Destiny 2 igen, men jeg kan mærke at jeg savner lidt mere indhold, så springer nok på The witcher 3 eller skyrim igen inden længe.. nu må vi se om jeg får tid i december, med alle de timer jeg skal arbejde

Endnu et novemberbarn .

Hvilken destination går vandreturen til næste gang?

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
MSThychosen
MSThychosen
Jeg håber på Fyns hoved! fedt terræn og god mulighed for at vågne med hav udsigt har dog en større tur i tankerne til sommer, hvis knæet kan Holde til det, går vi Bornholm rundt igen, en rute på 157km hvis ikke, så tager vi et smut til guden Å, lejer en kajak hver og sejler guden Å fra ende til anden, begge ture vil tage ca. 5-7 dage afhængigt af mig og min last, og Kajak turen er fuldstændig ny og ingen af os (min makker og jeg) har nogen form for træning i kajak andet end 20-min. sejlads

Og ja, november barn her også, så heldig endda at jeg kan se min fødselsdag blive fejret på Black Friday mange gange i fremtiden, blandt andet sidste år, hvor jeg var på arbejde fra 8-22... dårligstw fødselsdag nogensinde.. denne gang er det dog slut med at være teenager da jeg fylder 20 - kæft det stort mand!!!

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Joeyvind
Joeyvind
Fyns hoved, er det ikke det som hedde Knudshoved?

Lyder herligt med sådan en veloppakket tur med et godt telt, tøre sokker, solide støvler og en flaske whisky.

Black Friday i Intersport. Pyh kan allerede forstille.mig lugten af sneakers og sved.

MSThychosen
MSThychosen
Jo det kan meget vel være, lyder rigtigt, har dog altid fået det omtalt som Fyns hoved

Det er meget befriende, og personligt virkelig sundt for mig, både krop og sind vi har ofte whisky/Rom Med, men 8 underberg er altid skrevet på pakke listen Det smager af helvede til hver gang, men kæft et kick i røven til om morgenen

Hahaha der er ærligt talt Ikke meget ved det sidste år sparede man 25% på alt, undtagen i forvejen tilbud, og så havde vi to Garmin sports ure som virkelig trak folk til sig, et Fenix 3 til 2199 og et forerunner 735 til 1499 nogle voldsomt gode tilbud på det tidspunkt, og jeg håber vi igen i år får noget lignede mange købte dog også de dyrere former for sko/fodbold støvler/ løbesko, for der er 25% alligevel noget at spare men folk der kom for at købe tøj til 200 kr og så spare 25%, dem forstod jeg ikke, de stod i kø i minimum 45min. for næsten intet at spare Men Adidas Ultra Boost, Asics Gel Kayano/Nimbus, og så 2 sæt fodboldstøvler var det vi solgte mest af, med over 100 par af hver og så urene selvfølgelig, der røg alle vores 75 stk af hver

Joeyvind
Joeyvind
Kunne godt forstille mig at det må være meget sinds befriende og afslappende. Har en ven som ofte vandre i Island og Scotland, har endnu ikke taget mig sammen til at tage med.

Slæber du os kæresten med på vandreture?

Har lige købt COD WW2, hvis nogen vil game så find mig på ps4. Er horribel dårlig

FreshWater
FreshWater
Nu da mainstory i Assassin's Creed Origins er overstået ledte jeg efter en spil, der kan grindes i løbet af vinteren. Tænker det bliver Battlefront 2, men er samtidig stødt på en lille perle via. Warframe. Et F2P spil, som jeg er blevet rigtig hooked på de seneste par dage. Vi må se hvor læng det holder

MSThychosen
MSThychosen
Både Island og Scotland, såvel som Færøerene er nogle af mine fremtidige destinationer, der skal jeg dog opholde mig i mindst 2 uger, det er en på opleveren jeg ikke vil gå glip af!

Nej for pokker, det pjat gider hun sgu ikke, og så har jeg det egentlig også lidt sådan, at det faktisk en af mine hobbyer jeg gerne vil have for mig selv, hvis du forstår hvad jeg mener, altså det er min ting, og så har hun hendes ting som hun også vil alene..

On topic:

Hvor mange herinde spiller Destiny 2 på PS4? For så kunne det vel være cool lige at samle et fireteam og hjælpe en ung herre (mig.. ) med at klare et nightfall strike, og hvis vi nok, tage på et raid!

TheSpix
TheSpix
Lang tid siden jeg sidst har set denne tråd, må hellere opdatere at jeg rent faktisk har spillet noget de sidste mange år.

Pt. kører den på en re-run af Beyong Good & Evil igen, igen (igen)
Noget GTA V RolePlaying
Og en kamp eller tre i PUBG og Tekken 7

Metal Gear Solid 3 > All the others.
alex2life
alex2life
Citerer TheSpix:
Pt. kører den på en re-run af Beyong Good & Evil igen, igen (igen)

Man kan aldrig spille Beyond Good & Evil for meget

MSThychosen
MSThychosen
plants vs. zombies GW, det sgu egentlig hyggeligt nok lidt ked af der Ikke er noget kort single player, men det heldigvis forfærdeligt nemt at lære controls, så efter 1,5 match var jeg med på alt meget hyggeligt, en god tidsfordriver!
og så til 37 kr så jeg sgu fint tilfreds er 2 'eren bedre?

Missing Avatar
Mads Gjesager
Har brug for noget hjælp !!!

Jeg har spillet Wolfenstein The New Order + Expansion og Wolfenstein 2 The New Collosus

Hvilke spil kan i forslå jeg skal spille nu...som er i samme stil...altså hvor fokus er lagt på singleplayer/kampagne delen ???

alex2life
alex2life
Citerer Mads Gjesager:
Jeg har spillet Wolfenstein The New Order + Expansion og Wolfenstein 2 The New Collosus

Hvilke spil kan i forslå jeg skal spille nu...som er i samme stil...altså hvor fokus er lagt på singleplayer/kampagne delen ???

Doom 2016 er helt klart værd at kigge på

Dishonored 1-2 også

Hvis du er på konsol er der også en del - Horizon: Zero Dawn hvis du er på ps4 og på Xbox er der en masse Halo/Gears of War at tage fat i

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg er gået i gang med Xenoblade Chronicles til Wii. Indtil til videre, er det et lækkert JRPG, og jeg glæder mig virkelig til at boltre mig i verdenen.

Der er endda collectibles, hvilket tilfredsstiller min samle-trang. Et levn fra Banjo-Kazooie dagene i 90'erne. Åh, de gode gamle 90'ere.

FreshWater
FreshWater
Xenoblades Chronicles 2 er spillet lige pt.

Ja jeg bliver nok aldrig den store fan af manga og anime, og hvor karikerede personer kan være i disse. Kampsystemet er dog spændende, og glæder mig til at udforske det noget mere. Så må vi se om jeg overlever at mellemsekvenserne oftest tager en verdenskrig hver.

The_Dude
The_Dude
Spiller Skyrim på switch
Er lige begyndt på Dawnguard udvidelsen

Y can't metroid crawl ?
Nova
Nova
Jeg vil have en Switch med MK X, Tekken 7 eller et Soul Calibur-spil Grrr.

Undskyld fordi jeg er en patologisk løgner
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg troede jeg skulle holde jul med Xenoblade Chronicles, men Med Max er kommet ind fra højre, og jeg kan simpelthen ikke lægge det ned. Det er super vanedannende, udover at jeg samtidig er stor fan af Mad Max-universet.

FreshWater
FreshWater
Ved siden af Xenoblade Chronicles 2, er jeg nu også gået lidt old school med Dragons Dogma: Dark Arisen på PC. Det oprindelige spil udkom i 2012 til PS, og bærer også lidt præg af det, men tror det bliver en lang affære. Også da det er til PC, kan det heldigvis moddes

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer FreshWater:
Ved siden af Xenoblade Chronicles 2, er jeg nu også gået lidt old school med Dragons Dogma: Dark Arisen på PC. Det oprindelige spil udkom i 2012 til PS, og bærer også lidt præg af det, men tror det bliver en lang affære. Også da det er til PC, kan det heldigvis moddes

Jeg fik DDDA til at se overraskende godt ud med lidt ReShade. Kan varmt anbefales.

MSThychosen
MSThychosen
spiller For Honor - er rimelig vild med det, jeg er dog ikke helt inde i det der Faction War, men alt i alt er jeg ret vild med det, kamp systemet især!

Ingen hemmelighed jeg er mest til Vikingerne

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Har fået The Surge i julegave af min kæreste. Deck13 har virkelig lært noget siden Lords of the Fallen, selvom niveauet stadig er lidt svingende - det er vist fint de har taget udgangspunkt i Bloodborne, i stedet for Dark Souls. Derudover har jeg gang i Final Fantasy I og III på min PSP (til et 2018 anmelder projekt), og hygger med lidt Excave på 3DS, når jeg skal slå hjernen fra.

The_Dude
The_Dude
Sonic Forces.
Det er ganske godt

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Jeg spiller Dino Crisis på min Samsung mobil, kontrollen er lidt akavet, men det nostalgiske gensyn opvejer det 100%.

MSThychosen
MSThychosen
for pokker jeg spiller for Honor! Hvor er jeg ked af jeg ikke har spillet det spil før! Jeg er helt vild med det

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!