Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

The_Dude
The_Dude
Battlefront 2
Tomb Raider
Fire emblem Warriors
Star Wars force unleashed
så lige en smule :p

Y can't metroid crawl ?
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Så er jeg i gang med vildnissets ånde. Så må vi se om spillet så enten er pebermynte eller torsk. Jeg håber at Zelda kan leve op til forventningerne.

Stampe128
Stampe128
Har for nylig gennemført Wolfenstein: New Order, det var sgu meget godt. Men jeg kan ikke beskrive med ord, hvor ligegyldigt HUB-området/hovedkvarteret er med sine fuldstændigt intetsigende sidemissioner. Håber det er droppet i The New Colossus.

Så har jeg for nyligt gennemført Prey, som er mit absolutte favorit AAA-spil til denne generation. Ja, det stjæler med arme og ben fra Bioshock, System Shock 2 og Dead Space... Men det gør det til UG med kryds og bolle!

Mens jeg ventede på, at FFXV blev installeret på min PS4, gav jeg mig i kast med The Talos Principle, som er rigtig fedt! Den filosofiske pendant til Portal. Men jeg har allerede inden for de første par timer måttet ty til walkthrough en enkelt gang. Jeg er elendig til puzzlers, en bitter erkendelse.

alex2life
alex2life
Citerer Stampe128:
Har for nylig gennemført Wolfenstein: New Order, det var sgu meget godt. Men jeg kan ikke beskrive med ord, hvor ligegyldigt HUB-området/hovedkvarteret er med sine fuldstændigt intetsigende sidemissioner. Håber det er droppet i The New Colossus.

Heh, elskede de dele af New Order fordi de viste andre sider af karaktererne
Er ikke super langt i New Colossus men de er der stadig - Eller tænker du på de der så valgfrie sidemissioner eller bare at du skal rundt og snakke med karakterer i hub-områder?

Citerer Stampe128:
Mens jeg ventede på, at FFXV blev installeret på min PS4, gav jeg mig i kast med The Talos Principle, som er rigtig fedt! Den filosofiske pendant til Portal. Men jeg har allerede inden for de første par timer måttet ty til walkthrough en enkelt gang. Jeg er elendig til puzzlers, en bitter erkendelse.

Damn, Talos Principle kan altså også være virkelig frustrerende nogle gange!
Lækre puzzles men de bliver ret ekstreme til tider - Så mange forskellige dele der skal pilles ved, stilles op osv.... - Det værste er dog når man kan se løsningen for sig men ved at det bliver virkelig øv at skulle rende frem og tilbage :I

Stampe128
Stampe128
Alex
Citerer alex2life:
Citerer Stampe128:Har for nylig gennemført Wolfenstein: New Order, det var sgu meget godt. Men jeg kan ikke beskrive med ord, hvor ligegyldigt HUB-området/hovedkvarteret er med sine fuldstændigt intetsigende sidemissioner. Håber det er droppet i The New Colossus.

Heh, elskede de dele af New Order fordi de viste andre sider af karaktererne
Er ikke super langt i New Colossus men de er der stadig - Eller tænker du på de der så valgfrie sidemissioner eller bare at du skal rundt og snakke med karakterer i hub-områder?

Citerer Stampe128:Mens jeg ventede på, at FFXV blev installeret på min PS4, gav jeg mig i kast med The Talos Principle, som er rigtig fedt! Den filosofiske pendant til Portal. Men jeg har allerede inden for de første par timer måttet ty til walkthrough en enkelt gang. Jeg er elendig til puzzlers, en bitter erkendelse.

Damn, Talos Principle kan altså også være virkelig frustrerende nogle gange!
Lækre puzzles men de bliver ret ekstreme til tider - Så mange forskellige dele der skal pilles ved, stilles op osv.... - Det værste er dog når man kan se løsningen for sig men ved at det bliver virkelig øv at skulle rende frem og tilbage :I

Angående New Order: Jeg synes i virkeligheden både det er de valgfrie sidemissioner og de valgfrie samtaler. Det trækker momentum helt ud af spillet. Jeg kan godt forstå at et pusterum kan være rart (fx i gyserspil), men det fungerer for mit vedkommende ikke i et spil som New Order.
Men fedt nok at andre sætter pris på det

alex2life
alex2life
Citerer Stampe128:
Angående New Order: Jeg synes i virkeligheden både det er de valgfrie sidemissioner og de valgfrie samtaler. Det trækker momentum helt ud af spillet. Jeg kan godt forstå at et pusterum kan være rart (fx i gyserspil), men det fungerer for mit vedkommende ikke i et spil som New Order.

Ahh - Det kan jeg godt forstå for du har helt ret - Det trækker tempoet helt ned som blev der hevet i nødbremsen!
Hmm, har du spillet Doom egentlig? For der er der vist nok fuld fart hele vejen igennem

Stampe128
Stampe128
Citerer alex2life:
Citerer Stampe128:Angående New Order: Jeg synes i virkeligheden både det er de valgfrie sidemissioner og de valgfrie samtaler. Det trækker momentum helt ud af spillet. Jeg kan godt forstå at et pusterum kan være rart (fx i gyserspil), men det fungerer for mit vedkommende ikke i et spil som New Order.

Ahh - Det kan jeg godt forstå for du har helt ret - Det trækker tempoet helt ned som blev der hevet i nødbremsen!
Hmm, har du spillet Doom egentlig? For der er der vist nok fuld fart hele vejen igennem

Nope, kun demoen. Men det er ikke fordi, jeg bare SKAL have højoktan action i mit FPS (jeg foretrækker ofte rpg-FPS'er med plads til pusterum o.l.).
Jeg synes bare The New Order sætter sig mellem to stole, hvor ideen bag HUB-området falder lidt til Jorden og gør resten af spillet en bjørnetjeneste. Igen, det er jo bare hvordan jeg oplever det

FreshWater
FreshWater
Mens jeg venter på Monster Hunter, er jeg gået i stener-mode med Stellaris. Og så blev jeg overmandet af et anfald af nostalgi i weekenden og geninstallerede Mass Effect 2. Stadig et solidt spil

TheMcCandless
TheMcCandless
Ja jeg startet det nye år med at spille lidt ældre spil.

Jeg spiller Battlefield 1 - det har jeg nu gjort siden oktober '16
Mad Max - Det har jeg været i gang med siden efteråret '17
Og så spiller jeg Driveclub - som jeg netop har købt fordi det var på bud til en 50er

MSThychosen
MSThychosen
Jeg er så småt i færd med at få mig platin i Stories: path of destinies, et hyggeligt og ret sjovt spil, jeg er vild med fortællerens kommentarer ganske ofte

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
The_Dude
The_Dude
Xenoblade 2.

Det er så godt Kan slet ikke stoppe når jeg kommer igang.
Har kun lige påbegyndt kapitel 3 og har allerede rundet 13 timer

Y can't metroid crawl ?
Darkdestroyer
Spiller Ark survival evolved. vi har en rentet server med offline raid slået fra så hvis nogen har lyst så kig forbi Blood inc. På Unofficiel pc sessions. Xbox eller kontakt os på Blood Inc. Klubben.. ????

FreshWater
FreshWater
Manglede et grinde spil, jeg kan tage frem fra gemmerne når ånden falder over mig, og jeg har kørt lidt træt i WoW. Derfor faldt valget på Elder Scrolls Online... nå må vi se hvad det kan byde på

dbbuu
dbbuu
Divinity: Original Sin 2.
Har lagt 96 timer i det siden d. 22 december, hvilket er meget for mig
Det er allerede blevet mit andet mest spillede spil på Steam

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!