Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Carmillah
Moderator
Carmillah
Den står primært på The Divison og Fortnite på PS4 for mit vedkommende.

- En dude i forklædning..
MSThychosen
MSThychosen
har lige spillet en to timers tid i Rime - hyggeligt og mystisk spil, jeg troede aldrig jeg var til den slags spil, men må sige jeg er faldet pladask for genren - takket være Journey
har kigget lidt på Abzu, og tror jeg skal prøve det også - men Rime, kæmpe fan! Tak Playstation Plus

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
MSThychosen
MSThychosen
fik endelig kæmpet mig igennem darksiders - Jeg havde sat mig for platin trophy, men synes det blev lidt langtrukken til sidst ..

nu bruger jeg al min tid på The elder scrolls online - Jeg er vild med universet, og er så vild med det MMO her Jeg har aldrig rigtigt spillet MMO før, så jeg synes det var forvirrende i starten, men er godt med nu er vild med at samtlige regioner er tilgængelige for en - og smider nok også penge i deres expansions på et tidspunkt

Destiny 2 er røget tilbage på hylden for mig.. Det virker slet ikke for mig mere, og hvis den kommende expansion Ikke kan diske op med noget godt, så er jeg definitivt færdig med det
Jeg tuller også lidt i Rime, super hyggeligt spil med gode journey vibes

alex2life
alex2life
Citerer MSThychosen:
Destiny 2 er røget tilbage på hylden for mig.. Det virker slet ikke for mig mere, og hvis den kommende expansion Ikke kan diske op med noget godt, så er jeg definitivt færdig med det

!!!
*sniger mig ind*

Har haft det på samme måde i lidt tid men ville ikke råbe alt for højt for ofte smitter den stemning/holdning bare når det gælder Multiplayer-spil

Håber virkelig snart de får gjort et eller andet.... altså come on. Den ene dag opdagede jeg at Xur havde en exotic jeg ikke havde i forvejen... spillet var installeret men jeg orkede ikke at starte det for at købe den :I

Det er altså trist at D2 har fået sådan en status her :I
I D1 ville jeg nærmest have kastet mig over konsollen for at skaffe en manglende exotic :I

Jeg har dog hørt flere som har hevet Destiny ned fra hylden og haft det ekstremt sjovt igen så måske det var en ide?!

Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh.. Jeg er blevet lettere besat af ARK.. Jeg spiller det online med en bunke kolleger. Det er svært vanedannende, trods diverse bugs.

FreshWater
FreshWater
Ok, jeg havde glædet mig til Ni No Kuni 2, men at det har grebet mig så meget, er noget jeg ikke kan forstå. Jeg glæded allermest mest til kampene og empire building delen, men at historien også har grebet mig, ja der står jeg lidt uforståelig for.

Personligt har jeg altid haft et noget anstrengt forhold til asiatisk kultur deriblandt manga og anime, og jeg har haft store udfordringer med at leve mig ind i personerne og historien, når jeg læser en manga tegneserie eller ser en animefilm. Men med Ni No Kuni 2, rammer det åbenbart et eller andet, for nogle gange jeg finder mig selv lettere irriteret at skulle grinde monstrer, for at komme videre i hovedhistorien kampemechanics og empire delen er også rigtig solide, ja selv realtime strategy delen er egentlig meget sjov

Med hvad Far Cry 5 allerede viser kombineret med Ni No Kuni 2, er jeg lidt bange for at mine forberedelser til Hærvejsmarchen kommer til at gå i vasken

Tuppe
Tuppe
Den står på Destiny 2 - Efter et par gode opdaterringer er der ændret til det bedre i spillet, og med begge DLC føles spillet ret godt. Som det burde have været fra start.
Masser af nyt og ændringer hen over sommeren og så the big one i september. Jeg er godt underholdt i det igen.

Ved siden af står den lidt på Heroes of the storm, Elder scrolls Online.

PSN: Tuppe | "Eat shit and die" - Duke Nukem
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg ville gerne have spillet Metro 2033 som et afbræk til diverse rollespil jeg har brugt min tid på for nyligt, men den nye WIndows opdatering har fucket med min computer. Så nu spiler jeg Final Fantasy XV. Jeg hader Windows nogen gange.

The_Dude
The_Dude
Resident Evil revelations 1 for første gang. Skal til kapitel 10

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er så småt gået i gang med Bloodstained: Curse of the moon, men er ikke kommet så langt endnu. Håber på at det er godt også har jeg gang i en genspilning af det gamle Tomb Raider, det holder stadig.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
FreshWater
FreshWater
Jeg er hoppet med på Raft bølgen #punintended som jeg synes er meget sjovt. Stadig Early Access, så jeg krydser fingrer for at udvikleren gør lidt mere ud af endgame, end det er nu.

Og så er jeg endelig kommet igang med Persona 5, overvejer dog at skubbe den lidt til sommerferien, hvor jeg allligevel har tid til rigtig at fordybe mig i spillet.

Desuden hjælper jeg Kratos med at opdrage hans kropumulige søn #preteens #whatcanyoudo

Aalborg
Aalborg
Doom!!!! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!
og lidt Xcom 2 ind mellem!

"let røven og gør noget"
MSThychosen
MSThychosen
Fe

hyggeligt lille perle, er glad for Jeg købte det dog er jeg spændt på om jeg føler mig mæt i genren efter det, eller om jeg er klar på Abzu bagefter

Jeg er også hoppet lidt i Skyrim igen, kan dog mærke at det kun lige bliver de sidste trophies jeg tager i det, og så må jeg videre til noget andet.. The witcher 3 samt God of war ligger bare og venter på mig, tror dog det bliver god of war først når Ja, og så ac origins.. Det hober sig pludselig op...

Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh, jeg ARK'er stadig på livet løs, hver eneste gang jeg har tid til det. Det er godt nok fængende.

FreshWater
FreshWater
Citerer Carmillah:
Åh, jeg ARK'er stadig på livet løs, hver eneste gang jeg har tid til det. Det er godt nok fængende.

Kan man også spille det solo? Altså jeg ved at man kan, men har bare læst flere steder at det egentlig først kommer til sin ret, hvis man er en håndfuld venner at spille det med

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer FreshWater:
Kan man også spille det solo? Altså jeg ved at man kan, men har bare læst flere steder at det egentlig først kommer til sin ret, hvis man er en håndfuld venner at spille det med

Jeg spiller det faktisk primært solo. Det kan man helt fint gøre. Man optjener points deri, for hver gang man stiger i lvl, som lukker op for en slags blueprints (engrams) som man kan "købe" for sine point og på den måde lære at crafte nye ting. Der er virkelig mange engrams og for få points til at det er muligt at man kan låse op for dem alle, hvorfor det blandt andet kan være en fordel at teame up, så man kan benytte sine points på forskellige ting, men ellers er det som sagt helt fint at køre solo. Når først man lærer af tæmme dinoer, så føler man sig ikke ensom

Ind i mellem får jeg så en af mine kolleger til at spille med i mit spil. Man kan lukke det, så andre udefrakommende ikke kan joine.

FreshWater
FreshWater
Persona 5 har så valgt at overtage mit liv... når jeg endelig kan komme lidt fra spillet, hygger jeg mig med at bygge huse og slås med monstre i Dragons Quest Builder på Switchen, hvis Minecraft og Zelda fik en bastard ville det være dette spil.

manutdxdk
manutdxdk
Citerer FreshWater:
Persona 5 har så valgt at overtage mit liv... når jeg endelig kan komme lidt fra spillet, hygger jeg mig med at bygge huse og slås med monstre i Dragons Quest Builder på Switchen, hvis Minecraft og Zelda fik en bastard ville det være dette spil.

Persona 5 er også et klasse spil. Var opslugt fra start til slut.

Jeg er pt. i gang med Persona 4 Golden, hvor jeg arbejder på at få det sidste trofæ i spillet, så jeg kan få platinum. Jeg mangler lige at blive stor nok Risette fan, og så er det der

TheMcCandless
TheMcCandless
Jeg startede lige på Black Ops 3 i går, tog to runder multiplayer. Klassisk Call of Duty, med lidt wall running, ganske okay, men lidt tamt, når man har spillet TitanFall 2.

Jeg startede derefter på singleplayer, jeg spillede kun første mission, den var total skrammel. Jeg har dog tænkt mig at gennemføre det, måske det bliver bedre, jeg tvivler lidt.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg er vendt tilbage til Absolver, efter der er kommet en masse spændende opdateringer og QOL-ændringer. Det er endnu bedre spil end da jeg anmeldte det i sin tid, og sloclap er fantastisk dedikerede til deres projekt.

FreshWater
FreshWater
Citerer The_Dude:
har sku lige købt Diablo 2

Puha var lige ved at dumpe ud af min handelsskole i sin tid, da jeg spillede det for meget fedt spil

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg drøner rundt i Paradise City, i Burnout Paradise lige for tiden. Fantastisk hensyn med mit mest spillede bilspil.

Missing Avatar
hansen76
Det bliver til en masse. GT Sport hedder Hansendk76 på ps4 tilføj mig gerne hvis du også spiller det......

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!