Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

alex2life
alex2life
Citerer FreshWater:
Er Persona 4 ligeså vanedannende?

Jeg var ved at knuse mit lille Vita-spil for at kunne sniffe det, blande det op og drikke det eller bare indtage det på andre måder :I

Ej, mere seriøst - Så havde jeg virkelig svært ved at lægge Vitaen fra mig - Historien er ekstremt fængende, karaktererne virkelig fantastiske og så er spillet bare ekstremt godt i sit mix af skole/sim og så dungeon crawling.

Det overtog fuldstændig mit liv indtil jeg var nået til slutningen og da jeg havde set credits/epilog og hvad der ellers var - Så var jeg allerede klar på at starte det op igen

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er på nippet til at klare sidste bossen i Hollow Knight, hvis jeg kan regne ud hvor de har gemt ham^^. Er meget begejstret for spillet, det er ret uhørt at jeg starter et spil af den længde og rent faktisk gennemføre det inden for en overskuelg fremtid, men har kun brugt 14 dage.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Coldcrow
Coldcrow
Lige pt er jeg i gang med et co op playthrough af Titan Quest med min go to gaming buddy når vi lige kan få tiden til at passe sammen.
Ellers er jeg i gang med den helt store gaming periode lige nu, da jeg er sygemeldt fra arbejdet pga en skade i en måned endnu, og konen har fået nat arbejde, så jeg er plantet i liggende i sofaen foran mit tv med min ps4, propfyldt af diverse stærke smertestillende.
Så jeg er i gang med med på The Crew 2, L.A Noir, Prey, Dying Light for tredje gang, DMC Collection, Ni No Kuni 2, Rayman Legends, Og Allen Isolation ????

Lilium11
Lilium11
Crash Bandicoot samlingen er lige kommet ud på Steam og Xbox One, så den er jeg i gang med nu. Jeg var oprindeligt ikke begejstret for denne remake da jeg synes at den rodede for meget ved styringen, et element som jeg fandt helligt og kilde til mange unødvendige dødsfald da det ikke fungerede som jeg var vant til.

Vedtog dog at jeg ikke orkede at blive ved med at være sur på det, så nu hvor det er ude på PC så det kan spilles med en bedre framerate og med tastatur så er jeg efterhånden ved at komme mig over ændringerne i styringen og begynder at kunne sætte mere pris på det stykke arbejde der er lagt i spillet. Heh, det er dog ikke en beslutning der har gjort mig populær på hjemmefronten, min kæreste skaber sig som om jeg havde været ham utro lol. No seriously.

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
manutdxdk
manutdxdk
Citerer FreshWater:
Citerer MSThychosen:prøver at få trukket mig gennem Mass effect 2 - synes bare det så meget snakken og så lidt vi kommer videre...

Det er jo et RPG

Citerer manutdxdk:Citerer FreshWater ersona 5 har så valgt at overtage mit liv...

Persona 5 er også et klasse spil. Var opslugt fra start til slut.

Jeg er pt. i gang med Persona 4 Golden, hvor jeg arbejder på at få det sidste trofæ i spillet, så jeg kan få platinum. Jeg mangler lige at blive stor nok Risette fan, og så er det der

Er Persona 4 ligeså vanedannende? Jeg er lige kommet fra en uges "sommerferie", hvor planen var at gøre have og hus klar til sommeren... haven mangler stadig , tilgengæld er jeg ved at være klar til at tage det sidste palace Persona 5

Når jeg endelig kan rive mig væk fra Tokyo og the metaverse, prøver jeg på ikke at dø for meget i Dying Light ... et af de første horror aktige spil, jeg har prøvet i nok de sidste 10 år, så har selvfølgelig ekstra underbukser klar, især hvis jeg tager på nattetogt, ja jeg er en tøsedreng

Historien og karaktererne er virkeligt fængende og gode. Dungeons, både layout og gameplay, og battles når ikke samme niveau som i P5, men det er helt sikkert en utroligt godt spil, hvis du kan lide Persona-serien. Som Alex, så kunne jeg heller ikke lægge min Vita fra mig, og jeg er pt. i færd med min 3. gennemspilning

KongNissen
KongNissen
Er stille og roligt i gang med Deus Ex: HR efter have færdiggjort det fremragende NEON STRUCT. Hvis du kan lide cyberpunk og stealth kan Neon helt klart anbefales! Deus Ex virker også ret fedt indtil videre.

FreshWater
FreshWater
"Well, here at last, dear friends, on the shores of the Sea comes the end of our fellowship in Middle-earth. Go in peace! I will not say: do not weep; for not all tears are an evil."

Ja lidt patos synes jeg er tilladt, efter jeg endelig har lagt Persona 5 fra mig.... om det bliver sidste gang jeg gennemspiller det, må tiden vise. Jeg har dog samme måde, som da jeg første gang løb et halvmarathon; der skal liige gå lidt tid før jeg gør det igen

Så lige nu grinder jeg The Division på PC, som har fået mig lidt tilbage til cover baseret action - brændte lidt ud af den genre, efter at have voldspillet Mass Effect 2, 3 og Andromeda et par gange. Skulle dog vende mig til at spillet jo egentlig er et RPG, hvilket betyder at et headshot ikke altid betyder instant kill

Ja, og så spiller jeg også lidt Ori and the Blind Forrest - som er et rigtig godt platformsspil, selvom jeg faktisk ikke er for glad for den genre

I think of dieting, then i eat pizza
manutdxdk
manutdxdk
Er gået i gang med Persona 3 Portable, så mangler ikke noget at give mig til det næste stykke tid.

Lilium11
Lilium11
Jeg er har lige kastet mig ud i et indiespil ved navn Gunpoint, og det virker umiddelbart ikke så tosset Forestil dig Watch Dogs men i 2D og godt

Stealth-baseret puzzle spil hvor du ved hjælp af hacking og omdirigering af elektriske kredsløb skal finde måder at opnå mål på, det kunne f.eks. være ved at få den her bevægelsesdetektor til at åbne et dør eller få et kamera der ser dig til at aktivere en faldlem når en vagt passerer hen over den, det er nærmest lidt absurd; i dette stealth-spil kan du med fordel blive set af et kamera... i don't even

Citerer manutdxdk:
Er gået i gang med Persona 3 Portable, så mangler ikke noget at give mig til det næste stykke tid.

Det skulle nok holde dig beskæftiget de næste 60-70 timer
Sgu' også lidt af en juvel, blev aldrig den store fan af det oprindelige FES spil fordi man ikke kunne styre sine holdmedlemmer, men der er det så heldigt at der eksisterer en særdeles vellykket port! Et godt eksempel på hvordan sådan en sag skal skrues sammen, masser af QOL forbedringer ... selvom mange af dem er noget så banalt som retten til at kunne justere party udstyr uden at skulle spørge dem.

En komplet uregerlig tomboy der elsker memes, mørket, det frække og awesome games.
Joeyvind
Joeyvind
Smadre mig fortsat igennem God of War.

Ved ikke hvor langt jeg er i historien, men føler måske at historien er på vej mod enden. Så nu løber jeg bare rundt i hele Midgård for at vende hver en sten.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
manutdxdk
manutdxdk
Citerer Lilium11:
Citerer manutdxdk:Er gået i gang med Persona 3 Portable, så mangler ikke noget at give mig til det næste stykke tid.

Det skulle nok holde dig beskæftiget de næste 60-70 timer
Sgu' også lidt af en juvel, blev aldrig den store fan af det oprindelige FES spil fordi man ikke kunne styre sine holdmedlemmer, men der er det så heldigt at der eksisterer en særdeles vellykket port! Et godt eksempel på hvordan sådan en sag skal skrues sammen, masser af QOL forbedringer ... selvom mange af dem er noget så banalt som retten til at kunne justere party udstyr uden at skulle spørge dem.

Ingen tvivl om at QOL forbedringerne og det at man kan styre sine team members er en så stor forbedring, at det ikke gør så meget at den visuelle præsentation er ændret. Men ja, små ting som at kunne skifte våben uden at snakke med dem og fast travel gør en kæmpe forskel. Jeg er pt. i starten af august, og jeg må indrømme, at jo mere jeg spiller, jo mindre tror jeg at jeg vender tilbage til FES i fremtiden.

No more Marin Karin in stupid situations! (I am looking at you Mitsuru!)

Lilium11
Lilium11
De visuelle ændringer er egentligt imo også for det bedre. I gamle dage skulle du gå rundt til alle de steder og folk du havde brug for, men nu er hvert område bare repræsenteret af en skærm hvor du bare kan klikke på det du vil. Det skærer seriøst timer af spillets længde

Og ja, jeg går ud fra at Marin Karin var et vink med en vognstang fra udviklerens side om at sætte Mitsuru af holdet ved først givne lejlighed

manutdxdk
manutdxdk
Det skærer meget af. Bare det ikke at skulle gå hele vejen fra klasselokalet til skolens port hver dag, er en massiv besparelse af tid

Det skal dog siges at jeg synes at P4G og P5 leverede nogle gode løsninger, hvor man har fast travel og det ikke skærer ned på det visuelle. Ærgerligt at PSP'en skulle holde dem tilbage.
Spillet fungere godt i stil som en visual novel, men jeg savner lidt i forhold til FES på det punkt. Det er dog også det eneste jeg foretrækker ved FES i forhold til P3P, så jeg vender nok ikke umiddelbart tilbage.

Lilium11
Lilium11
Jeg er gået i sving med Shadow Tactics: Blades of the Shogun! Det er et slags taktisk real-time-strategy stealth spil der minder lidt om de gamle Commandos spil hvis nogen her kender dem. Fik aldrig rigtigt spillet commandos spillene da jeg var lille da mit engelsk var begrænset og derfor kunne jeg overhovedet ikke finde ud af det men det kan jeg nu, og det virker ganske solidt.

Noget anderledes take på stealth spil i forhold til hvad jeg er vant til så jeg synes bestemt det giver mig en værdig omgang modstand

Citerer The_Dude:
Yakuza zero

Ooh fedt, det skal jeg også til August når Steam udgaven kommer, man må jo støtte Sega. :3

Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh, Commandos spillene var super fede og dejligt udfordrende. Jeg var også OK ringe til dem dengang, selvom jeg dog var nogenlunde med sprogligt. Jeg tjekker lige Shadow Tactics ud.

- En dude i forklædning..
Oleg Rasputin Molotov
Oleg Rasputin Molotov
Har lige taget tre spil i rap - Pokemon Collessuem, God of War og Canis Canem Edit - Super forskellige, men vidunderlige på hver deres måder. Svært hvad man skal starte op nu Muligvis det der Octopath... eller Gale of Darkness

Relax, I'm just fuckin' with ya.
FreshWater
FreshWater
Citerer Lilium11:
Jeg er gået i sving med Shadow Tactics: Blades of the Shogun! Det er et slags taktisk real-time-strategy stealth spil der minder lidt om de gamle Commandos spil hvis nogen her kender dem. Fik aldrig rigtigt spillet commandos spillene da jeg var lille da mit engelsk var begrænset og derfor kunne jeg overhovedet ikke finde ud af det men det kan jeg nu, og det virker ganske solidt.

Noget anderledes take på stealth spil i forhold til hvad jeg er vant til så jeg synes bestemt det giver mig en værdig omgang modstand

Har set nogle streame Shadow Tactics fornyelig... det ser voldsomt fedt ud

Lilium11
Lilium11
I gang med Super Mario Galaxy. Spiller det via. Dolphin emulatoren og til min store positive overraskelse emuleres det ganske fornemt. Det har lige lidt enkelte hak til tider, men det er meget sjældent og resten af tiden kører det med en stabil 60fps. Jeg ville egenligt gerne have spillet dette tidligere, men problemet er at jeg virkelig ikke kan med Wii Mote! Den vil aldrig registreres af sensorbaren medmindre jeg holder dem i brysthøjde og det er noget belastende stilling at sidde i. Jeg er nu 52 stjerner inde og selvom det godt nok er noget lavt på udfordringen er det nu underholdende nok take på de der sfæriske verdener som Ratchet and Clank 2 brugte.

Citerer FreshWater:
Har set nogle streame Shadow Tactics fornyelig... det ser voldsomt fedt ud

Jeg er blevet færdigt med det nu, og det var faktisk ret fedt. Den der feel når du sidder og grubler over et forsvarsnetværk af samuraier og soldater der er placeret sådan at der konstant er nogen der kaster et blik i retningen af den anden, og du opvejer dine forskellige figurers evner og endelig finder en måde at isolere en fjende på så du kan nedlægge dem og dermed skabe en kædereaktion hvor du bare nakker dem alle sammen efter de har gjort livet surt for dig er ret tilfredsstillende

Dets "Shadow Mode" er også ret cool hvor du kan line handlinger op til flere figurer på en gang og eksekvere dem samtidigt. Føles godt og vigtigere endnu, det føles fortjent da du selv har fundet på idéen, udviklet den og til sidst eksekveret den med succes

TheMcCandless
TheMcCandless
Jeg er i gang med Horizon Zero Dawn, jeg er cirka 30 timer inde i det, så det lakker mod enden.

Jeg undgik oprindeligt spillet tilbage i '17, fordi jeg synes det så lige dumt nok ud med alle robot dinoerne. Men da jeg fandt complete edition til 20 dollar, tænkte jeg, at det var tid.

Jeg er meget positivt overrasket over det. Det er pænt, combat er glimrende og historien er fin, dog lidt dum til tider.
Aloy er ligeledes en glimrende hovedperson. Så det kan man trygt spille, hvis man da ikke allerede har gjort det - som de fleste har.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Aalborg
Aalborg
Brug for at koble helt af når jeg kommer hjem... så er gået i gang med nogle "walking simulators" der så også fortæller en bette historie. Er i gang med "Dear Esther"... hmm.. ved sgu ikke rigtig om jeg kommer igennem... man går såååååå laaaaaangsomt. Har også hentet Edith Finch..

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
Brug for at koble helt af når jeg kommer hjem... så er gået i gang med nogle "walking simulators" der så også fortæller en bette historie. Er i gang med "Dear Esther"... hmm.. ved sgu ikke rigtig om jeg kommer igennem... man går såååååå laaaaaangsomt. Har også hentet Edith Finch..

Åh, jeg kaster mig også over sådanne titler ind i mellem, netop for at koble af, men ender til tider med at blive helt stresset over det lidt for langsomme tempo

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg luller rundt i Rapture i Bioshock 1. Jeg fik aldrig spillet 1'eren færdigt, dengang det udkom. Sikke en skam egentlig, for det er jo ret fantastisk.

FreshWater
FreshWater
Ori er blevet sat på standby, da jeg kom til at købe Octopath Traveler. Jeg havde lovet mig selv at holde lidt igen med JRPGS efter Persona 5, og ikke fordi jeg er blevet træt af genren, men lige det modsatte. Netop efter at have "opdaget" genren og dets kvaliteter, er jeg bange for at hvis spillet er godt nok, bliver jeg ligeså opslugt i det som P5. Anyways det er så sket... og så grinder jeg stadig efter The House og Underground i The Division

Aalborg
Aalborg
Citerer Carmillah:
Åh, jeg kaster mig også over sådanne titler ind i mellem, netop for at koble af, men ender til tider med at blive helt stresset over det lidt for langsomme tempo

yup... men Dear Esther er godt nok "a drag"... måske jeg sætter den på standby og begynder på Edith Finch.. Vanishing of ethan carter kunne jeg rigtig godt lide.

har også Fire Watch jeg skal i gang med... too many games!!!

"let røven og gør noget"

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!