Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

FreshWater
FreshWater
Ori er blevet sat på standby, da jeg kom til at købe Octopath Traveler. Jeg havde lovet mig selv at holde lidt igen med JRPGS efter Persona 5, og ikke fordi jeg er blevet træt af genren, men lige det modsatte. Netop efter at have "opdaget" genren og dets kvaliteter, er jeg bange for at hvis spillet er godt nok, bliver jeg ligeså opslugt i det som P5. Anyways det er så sket... og så grinder jeg stadig efter The House og Underground i The Division

I think of dieting, then i eat pizza
Aalborg
Aalborg
Citerer Carmillah:
Åh, jeg kaster mig også over sådanne titler ind i mellem, netop for at koble af, men ender til tider med at blive helt stresset over det lidt for langsomme tempo

yup... men Dear Esther er godt nok "a drag"... måske jeg sætter den på standby og begynder på Edith Finch.. Vanishing of ethan carter kunne jeg rigtig godt lide.

har også Fire Watch jeg skal i gang med... too many games!!!

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
har også Fire Watch jeg skal i gang med...

Do it! Der kan man løbe Og så er det fremragende!

- En dude i forklædning..
FreshWater
FreshWater
Just when i thought i was out.... they pull me back in! Jeg er hoppet på WoW vognen igen efter Battle for Azeroth udkom. Købte godt nok også Legion men fik kun spillet en af mine toons til endgame. Så det har været små 2 års pause fra Azeroth.

Har savnet historien/loren og at gå i dungeons eller raids med folk fra ens guild... har ikke savnet de generiske quests igennem hele leveling processen - det har Blizzard ikke gjort ret meget ved.

Og så bliver det også til noget No Man's Sky og eksperimenterende med diverse builds i Division.

I think of dieting, then i eat pizza
The_Dude
The_Dude
Titan Quest på Switch
Dejligt gensyn

Y can't metroid crawl ?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh jeg render rundt i No Man's Sky. Jeg burde egentlig ikke, når jeg endnu ikke har fået færdiggjort Bioshock 1 endnu.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Doom Psvr, det er bedre end jeg havde regnet med. Styringen kræver dog en hel del tilvænning, forstår ikke rigtigt deres valg, men har nu gennemført det og begynder at få godt styr på det, så tænker jeg tager en tur igen på ultra violence.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
The_Dude
The_Dude
Citerer The Pez Dispenser:
Doom Psvr, det er bedre end jeg havde regnet med. Styringen kræver dog en hel del tilvænning, forstår ikke rigtigt deres valg, men har nu gennemført det og begynder at få godt styr på det, så tænker jeg tager en tur igen på ultra violence.

Jeg kan kun klare doom på normal og du spiller nu ultra violonce på PSVR hvordan styrer man det ?

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer The_Dude:
Jeg kan kun klare doom på normal og du spiller nu ultra violonce på PSVR hvordan styrer man det ?

Er ikke gået i gang endnu, regner med at det bliver rimeligt tricky, men begyndte at gå rigtigt godt til sidst på normal, så tror det går. Jeg brugte move controlleren, hvor man teleporter ved at markere et punkt på jorden med venstre hånd (i slow motion), man kan kun kigge rundt ved at vende sig irl også kan man dreje sig 180 med et knaptryk på højre hånd. Venstre controller har også diverse dash knapper som man kan bruge til at hoppe rundt så man kan undgå skud og lignende.

Det lyder måske forvirrende, og det er det også, er ikke særligt intuitivt. De to ting der forvirrer mest er at man ikke kan dreje sig, der er ingen click turning og dash til højre sidder på trekant og dash til venstre sidder på cirkle, hvilket er lettere underligt. Men man kan vænne sig til det og det er fedt når det virker, rigtigt hektisk.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Flaekkeri
Flaekkeri
Slay The Spire i går, i dag og i morgen.
Ellers overvejer jeg meget at spille Battle Brothers.

I know karate, voodoo too!
The_Dude
The_Dude
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer The_Dude:Jeg kan kun klare doom på normal og du spiller nu ultra violonce på PSVR hvordan styrer man det ?
Er ikke gået i gang endnu, regner med at det bliver rimeligt tricky, men begyndte at gå rigtigt godt til sidst på normal, så tror det går. Jeg brugte move controlleren, hvor man teleporter ved at markere et punkt på jorden med venstre hånd (i slow motion), man kan kun kigge rundt ved at vende sig irl også kan man dreje sig 180 med et knaptryk på højre hånd. Venstre controller har også diverse dash knapper som man kan bruge til at hoppe rundt så man kan undgå skud og lignende.

Det lyder måske forvirrende, og det er det også, er ikke særligt intuitivt. De to ting der forvirrer mest er at man ikke kan dreje sig, der er ingen click turning og dash til højre sidder på trekant og dash til venstre sidder på cirkle, hvilket er lettere underligt. Men man kan vænne sig til det og det er fedt når det virker, rigtigt hektisk.

Det lyder godt nok forvirrende :p Men om end ikke andet kunne jeg godt tænke mig at prøve det Skal du prøve Skyrim også ?

Y can't metroid crawl ?
Aalborg
Aalborg
Gået i gang med Elite Dangerous igen ... Ja jeg er så gammel at jeg husker de originale spil
Så det er en blanding af nostalgi og så også fordi jeg godt lige kan bruge et spil man bare kan "zone out" til.. Bevares man kan da blive skudt i smadder.. men hvis man spiller off line er det ret nemt at undgå. I gang med at tjene nok til at udruste mit rumskib so I can go bounty hunting

"let røven og gør noget"
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer The_Dude:
Det lyder godt nok forvirrende :p Men om end ikke andet kunne jeg godt tænke mig at prøve det

Det er også rigtigt sjovt når man først kommer i gang, det er meget intenst på samme måde som Superhot vr, fordi man er meget aktiv.

Jeg regner med at skaffe Skyrim når jeg finder det til den rette pris, er stadig lidt for dyrt, vil helst ikke over 150. Har aldrig spillet det, så ville da være oplagt at forsøge sig med VR udgaven.

Citerer Aalborg:
Ja jeg er så gammel at jeg husker de originale spil

En måde at gøre det endnu bedre på, er ved at finde lydfilerne fra Elite 3, så kan man nemlig afspille dem som erstatning for Dangerous soundtracket hvilket giver en endnu bedre og mere elite agtig oplevelse!

Har som regel de bedste af de klassiske numre også alle de originale numre fra spillet, plus Bryan Ferrys Sea Breeze da jeg altid har tænkt at Elites musik var inspireret af den sangs første halvdel.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg har endelig fået købt Detroit: Become Human, så det kastede jeg mig over i aftes. Tak Bilka (250 kr).

Jeg er et par timer inde og jeg er allerede bidt af det. Manden sidder på sofaen og kigger med, og lever sig lige så meget ind i det, som jeg gør.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er godt i gang med Salt and Sanctuary, det tog mig lang tid at tage mig sammen til at samle det op da det ikke tager sig godt ud på screenshots. Det gør dog et langt bedre indtryk når man sidder og spiller det, har et rigtigt godt feel og en hel del atmosfære. Det er et der kommer til at tage en del af min tid de næste par uger.

Vil også lige indskyde at jeg har brugt en del timer på Kero Blaster, et simpelt, men godt, run and gun action spil hvor man spiller en oprejst frø.

Stampe128
Stampe128
Shenmue (Remastered)
For at nyde spillet skal man nok være ualmindeligt glad for Japan og den unikke charme som spillet unægteligt har. Nok har historien et dystert udgangspunkt, men spiloplevelsen er alligevel grundlæggende bare... hyggelig.

Men nøøøj hvor er der mange kæpheste at sluge. Man kan ikke spole i tid, hvilket gør det ekstremt belastende at vente på bestemte tidsbestemte begivenheder - især hvis man skal vente en hel dag. Og der er trods alt kun SÅ meget sjov, man kan få ud af arkadehallen (tidsaspektet skulle der være rettet op på i 2'eren).

Kampdelene er tunge i røven og absolut ikke noget man ser frem til.

Selve remasteringsarbejdet er... elendigt. Lydkvaliteten af stemmesporene er pinligt ringe, og selvom det generelle animationsarbejde nok er blevet finpudset og polygoner glattet ud, så er den grafiske overhaling ikke prangende.

Kan på alle måder kun anbefales til kendere af serien og/eller stærkt japanofile spillere (begge dele kan jeg selv vinke af).

Joeyvind
Joeyvind
Fik netop gennemført Resident Evil Remake, som jeg ikke før har spillet og åbenbart har fået med PS Plus.

Tak for det - det var 11 spændende timer i The Spencer Mansion.

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
The_Dude
The_Dude
Spiderman Spiderman does whatever a Spiderman does (i det her tilfælde,får prygl af lokale bøller

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!