Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

FreshWater
FreshWater
Færdig med familie questlinjen af AC dyssey. Ikke meget har ændret sig fra Origins ift. gameplay, og ja der skal grindes lidt ift. komme videre i historien.

Tror desværre ikke jeg når at gennemføre de andre questlinjer i spillet inden fredag, hvor jeg der vist kommer et lille cowboyder spil på gaden.

Og så fandt jeg ud af at den første DLC til Spiderman er udkommet, så det har jeg spillet lidt her til aften. Jeg har glemt hvor sjovt det er at svinge sig rundt New Yorks gader

I think of dieting, then i eat pizza
The_Dude
The_Dude
Har lige gennemført Torna The Golden Country.
Hold kæft jeg elsker xenoblade chronicles 2 serien. Er næsten sikker på det er mit favorit spil nogen sinde

Y can't metroid crawl ?
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
I sidste uge kom jeg til en af de sidste bosser i Axiom Verge det har været en fortræffelig omgang, nu er jeg hoppet videre til The Messenger som fortsætter med at imponere mig.

"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
Mmarksp
Mmarksp
Battlefield 1! Koster næsten ingen penge på Origins under deres halloween salg, og så kan man tilmed få al DLC gratis.

Første BF på PC, og hold da op; fedeste introduktion til potentialet med multiplayer med op til 64 personer, da jeg hoppede ind i en Operation. Skud og eksplosioner alle vegne og det eneste jeg kunne stille op var at støtte mit hold og bede til, at de konstante eksplosioner ikke blev sendt i min retning.
Spillet er gudesmukt, lyden er i top. Tror BF1 allerede er blevet en favorit; sikke en kontrast fra Wolfenstein: New Order, som jeg netop havde færdiggjort for første gang og som jeg altså ikke er en fan af.

FreshWater
FreshWater
Har I en "List of shame"... altså ift. spil, som I har købt, men kun spillet meget sporadisk? Jeg kiggede mit Steam bibliotek igennem, og kunne se jeg havde lidt over en håndfuld spil, jeg kun har spillet en enkelt time eller to. Så da jeg alligevel har gennemført hovedhistorien RDR 2, er jeg gået igang med Stellaris og Grim Dawn, som begge har samlet støv i mit Steam bibliotek. Og så skal jeg også lige have gennemført de sidste missioner i AC: Odyssey.

I think of dieting, then i eat pizza
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg er blevet ret besat af Under Night In-Birth Exe:Late[st]. Det skøre navn til side, så er det et ufatteligt robust kampspil, med en af de bedste tutorials jeg nogensinde har oplevet. Den lære dig ikke blot om spillets unikke mekanikker, men ligeså om kampspils-terminologi generelt. En virkelig god introduktion til todimenssionelle fighters i det hele tage, hvis man ønsker en indgang til den genre.

Under Night In-Birth Exe:Late[st], også kaldet UNIST, har også bare et flot, anderledes udseende. Det er flot pixel-grafik, og så er det enormt anime, med store, åndssvage EX og Supers, og totalt langt ude karakterer. Som sagt, kan varmt anbefales. Det er endda en 4-knappers fighter, så det passer også fint til pad, hvis man ikke har en arkadestick.

Bare husk at anskaffe dig Under Night In-Birth Exe:Late[st], og ikke Under Night In-Birth Exe:Late. [st]-udgaven er den opdaterede udgave, med masser af nye, nyttige tilføjelser.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer FreshWater:
Har I en "List of shame"... altså ift. spil, som I har købt, men kun spillet meget sporadisk?
Om jeg har? Jeg vil tro at jeg har 20-30 titler som jeg enten aldrig er startet på, eller kun har spillet i et par timer. Rigtig mange af dem er spil jeg egentlig gerne vil spille, men så kommer der et endnu mere interessant spil i mellemtiden, som jeg så kaster mig over i stedet.

- En dude i forklædning..
manutdxdk
manutdxdk
@FreshWater

Store dele af mit Steam bibliotek kan tilføjes til min "List of shame". Har da også købt nogle lidt titler som jeg er gået død i som, som jeg aldrig er vendt tilbage til, eller som bare var deciderede fejlkøb.

Desuden kan Stellaris godt anbefales, så håber du hygger dig med det

Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med Red Dead Redemption 2 og Fire Emblem Awakening med Fire Emblem Fates liggende klar. Går nok lidt tid inden jeg skal i gang med nogle nye titler.

TheMcCandless
TheMcCandless
Jeg er stadig i gang med Red Dead 2, sideløbende lavede jeg trofæer i AC Origins, det er jeg lige blevet færdig med.
Så nu kan Red Dead få alt min fokus.
Næste spil på listen må blive God of War eller Bulletstorm

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
The_Dude
The_Dude
Hyrule Warriors definitive edition. Stadig lige godt

Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!