Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Missing Avatar
Soldjoel
Resident Evil 2 naturligvis. Har gennemført første gang, og er klar på runde to. RE7 er også stadig underholdende trods flere gennemspilninger.

Forza Motorsport 7 er som regel også i boxen i løbet af ugen.

The_Dude
The_Dude
Resident Evil 2 Remake
Tetris 99
Battlefield V

Y can't metroid crawl ?
manutdxdk
manutdxdk
Er pt. godt igang med Nier Automata. Indtil videre så er det rigtigt godt så håber det fortsætter

Joeyvind
Joeyvind
Det helt utrolige er sket; Jeg spiller Apex Legends.

Jeg rør ellers aldrig multiplayer spil, men det er gratis, spændende og teamarbejdet gør bare Apex til et herligt adrenalinkick.

- At jeg så er røv elendig er sekundært

Har du husket at føle dig krænket idag?
Grublr
Grublr
Citerer Joeyvind:
Det helt utrolige er sket; Jeg spiller Apex Legends.

Jeg rør ellers aldrig multiplayer spil, men det er gratis, spændende og teamarbejdet gør bare Apex til et herligt adrenalinkick.

- At jeg så er røv elendig er sekundært

Jeg er sgu også hoppet på den BR bølge nu. Det er virkelig poleret, kører perfekt og så mange gode tiltag til genren. Respawns, mere armor og health, fede heroes og så er jeg helt vild med ping systemet. Jeg pinger til højre og venstre

Det har taget lidt tid fra mine andre titler jeg er igang med, men jeg er sgu godt underholdt af dette spil!

Vonand
Vonand
Prøver også kræfter med Apex Legends. Efter tre dårlige forsøg hvor konen kigger, lykkedes det med en anden plads da hun selvfølgelig er gået... Spiller Lifeline ????

MSThychosen
MSThychosen
Jeg spiller call of cthulhu, jeg hygger med det og kan godt lide universet det omdrejer
Jeg når nok en masse spil her i marts, da jeg lige er blevet opereret

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Missing Avatar
Lammi
Spiller New Dawn (Far Cry) = ret fedt.
Og FIFA19.

FreshWater
FreshWater
Lige pt. bliver det til New Dawn, går i ragemode når Anthems lyd bugger ud, og når jeg så skal ned på jorden igen: My Time at Portia.

Jeg ved simpelthen ikke hvad der er med spil som Portia eller Stardew Valley, men hvis jeg ikke aktivt sætter en alarm, er der risiko for at jeg spiller til den lyse morgen.

Tillagt 2019-03-08 09:55:
Citerer MSThychosen:
Jeg spiller call of cthulhu, jeg hygger med det og kan godt lide universet det omdrejer

Nu ved jeg ikke hvor meget du har læst Lovecrafts teskter om Cthulhu, men hvis du har, hvor godt fanger det så dem? Jeg er nemlig selv stor fan af universet, men har aldrig rigtig fundet computerspil som kunne fange stemningen fra Lovecrafts noveller.

I think of dieting, then i eat pizza
Grublr
Grublr
Jeg har lagt et par titler på pause og gået i gang med at give Mafia 3 en chance. Foreløbig er det sjovt nok, men allerede fyldt med gentagelser. Frygter lidt at det bliver sådan hele spillet igennem, men hvis jeg spiller det som jeg gør nu (cirka en time af gangen og høvle et par missioner igennem), så er det faktisk et okay gameplay loop. Jeg ville bare gå meget hurtig død i det hvis jeg prøvede at spille det i streg.

Udover det har jeg gang i et par små spil som Trine og så er jeg lige gået i gang med Nier: Automata.. SE DET' GODT SPIL!

Også en gennemspilning af Diablo III med en ven når vi begge har tiden. Det er sgu hyggeligt at spille det igen, seasonal hardcore for en gangs skyld

MSThychosen
MSThychosen
Citerer FreshWater:
Tillagt 2019-03-08 09:55:
Citerer MSThychosen:Jeg spiller call of cthulhu, jeg hygger med det og kan godt lide universet det omdrejer

Nu ved jeg ikke hvor meget du har læst Lovecrafts teskter om Cthulhu, men hvis du har, hvor godt fanger det så dem? Jeg er nemlig selv stor fan af universet, men har aldrig rigtig fundet computerspil som kunne fange stemningen fra Lovecrafts noveller.

Det faktisk helt skandaløst, på trods af jeg har de samlede værker af H.P.Lovecraft stående, har jeg ikke engang læst dem.. Så jeg ved ikke meget mere end blot det basale om hele universet. Spillet synes jeg rammer fint, har en fed setting, men hvis du forventer det graver dybt i universet så bliver du skuffet, for jeg ved ikke meget mere end jeg gjorde da jeg startede. jeg synes spillet er godt nok, savner dog lidt mere om Cthulhu og den dur, men jeg er underholdt dog skal det siges, at det har en tung start, men dertil hvor jeg er nået nu (omkring 70% vil jeg skyde på) der har det virkelig taget en drejning mod det okkulte, så det fedt nok

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Tuppe
Tuppe
Jeg spiller Parkitect

Vækker en masse gode minder from med Roller Coaster Tycoon 1 og 2.

PSN: Tuppe | "Eat shit and die" - Duke Nukem
The_Dude
The_Dude
the division 2 på pc.
det er har overraskende nok fanget mig totalt

Y can't metroid crawl ?
FreshWater
FreshWater
Citerer manutdxdk:
Er pt. i gang med Trails of Cold Steel til PS4

Er det godt? Jeg synes kampsystemet lyder rigtig spændende, med de forskellige links man kan kombinere.

manutdxdk
manutdxdk
Citerer FreshWater:
Citerer manutdxdk:Er pt. i gang med Trails of Cold Steel til PS4

Er det godt? Jeg synes kampsystemet lyder rigtig spændende, med de forskellige links man kan kombinere.

Jeg synes det er et godt spil. God historie, interessant setting og gode karakterer samt et godt kampsystem. Grafisk er det ikke noget at råbe hurra for og questene er ofte lidt ensformigt. Men kan man lide turn based jrpgs så kan det helt sikkert anbefales

alex2life
alex2life
Damn, er i gang med Far Cry 5... eller America The Game

Det er en ret mærkelig oplevelse for på den ene side er det fedt Far Cry gameplay som vi kender det fra de senere spil.... men spillet føles bare så ekstremt splittet.

Du kæmper mod en stærkt udrustet religiøs kult der overtager et helt område og bare fucker med alle folk.... men alle folk du redder griber straks våben og virker til at egentlig ikke have et problem med alt volden men er bare irriteret over at være blevet forstyrret i deres private amerikanske drøm fyldt med våben, prepping, landbrug osv....

Misforstå mig ikke - Selvfølgelig skal der være våben i Far Cry men det føles bare spøjst at spillet virker til at ville lave en politisk kommentar men fejler totalt da de sådan set siger at en række amerikanske værdier er shitty så man i stedet skal vælge de lige så shitty amerikanske værdier

Samtidig er spillet fyldt med små mærkelige politiske kommentarer. F.eks. er der en kommentar til amerikansk abortpolitik i en beskrivelse af en unik fisk du skal fiske gennem en challenge :I

Men tja, gameplay er stadig fedt. Udover at det føles splittet har jeg faktisk kun et problem med spillet og det er at man konstant bliver afbrudt på forskellige måder. Op til flere gange bliver du tvunget ind i sekvenser og mange gange får du radio-opkald fra karakterer og så skal du stå og vente på at de bliver færdige før du kan tale med andre karakterer. Lad mig nu være, jeg vil bare skyde nogle bjørne og sprænge vildsvin i luften! :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Aalborg
Aalborg
oh.... Sekiro... Splatoon 2.. Apeout.. Breath of the wild... REZ (fucking rez til ps4 uden VR)(Nok mit mest "elskede" spil ever) Bloodborne..

"let røven og gør noget"
FreshWater
FreshWater
Ja, jeg er så hoppet på Days Gone og Forager. Days Gone er jeg ikke helt oppe at ringe over, jeg har dog ikke fortrudt mit køb. Men kan give anmeldelsen her på GR ret, i at spillet skal bruge noget af en lang startbane, før det rigtig folder sig ud. Jeg har har nævnt før, hvor stor en bangebuks jeg er, og havde også sørget for et par ekstra sæt underbukser. Men med fare for at sammenligne pære med bananer, så er spillet mere Far Cry end The Last of Us.
Og så er jeg blevet håbløs til at finsigte med joypad, efter jeg de sidste to år har været velsignet med en gamer PC, og derfor er vant til m/k.

Forager, er næmest en distilleret udgave af Stardew Valley, andet kan jeg ikke rigtig sige om spillet. Men jeg kan anbefale det.

FreshWater
FreshWater
Så en af mine nytårsfortsæt var at bruge lidt mere tid på genrer, som jeg egentlig ikke skæver til særlig meget.

Så lige nu spiller jeg Forza Horizon 4, som jeg er mega dårlig til, tilgengæld har jeg det super sjovt. Når jeg nu tænker tilbage, så er det vist også en af de første bilspil jeg har spillet siden Burnout Paradise (hvis man skal ikke tæller GTA V med), så derfor rusten.

Samtidig med at jeg er tilbage i kravlegården igen, så spiller jeg Ghost Recon: Wildlands, da jeg mente jeg skulle have noget light, efter den buffet der blev smidt i hovedet på mig, med Days Gone.Og det må man sige GR: Wildlands opfylder; Ubisoft titel through and through.

Og så har jeg stadig Rage 2 liggende på harddisken. Jeg vil simpelthen gerne kunne lide det spil, men det siger mig nul. En meget overfladisk historie, og game mechanics som jeg synes hurtigt bliver ensformige.

BTW er der nogle der kan anbefale et godt JRPG til PC'en? Jeg har vist før herinde erklæret min store kærlighed til Persona 5, både ift. kampsystemet og historien, så et lignende ville være fedt.

Missing Avatar
Niceguy69
@Fresh fedt jeg havde også en plan om at udfordre mig selv med flere genrer i år, men so far er det næsten kun blevet til shooters

FreshWater
FreshWater
Citerer Niceguy69:
@Fresh fedt jeg havde også en plan om at udfordre mig selv med flere genrer i år, men so far er det næsten kun blevet til shooters

Jeg kan faktisk anbefale det. Mit nytårsfortsæt er en, ja, fortsætter fra sidste år. Hvor jeg afprøvede JRPG for første gang, med Persona 5, og blev helt glad for genren. I hvertfald de tre jeg spillede i 2018.

manutdxdk
manutdxdk
Kan da anbefale Trails of Cold Steel. De to første er til PC og PS4. Det tredje kommer til vesten til efteråret, dog indtil videre kun på PS4. Det fjerde er ikke annonceret i vesten endnu, men mon ikke det kommer. Der er dog safe data transfer. Men det er vist kun mellem 1 og 2, samt 3 og 4. Så du kan vist sagtens tage de to første på PC og så skifte til PS4, hvis det er.

Tillagt 2019-06-02 01:03:
Og af ren nysgerrighed, hvilke to JRPG's var du igennem ud over P5?

FreshWater
FreshWater
Citerer manutdxdk:
Kan da anbefale Trails of Cold Steel. De to første er til PC og PS4. Det tredje kommer til vesten til efteråret, dog indtil videre kun på PS4. Det fjerde er ikke annonceret i vesten endnu, men mon ikke det kommer. Der er dog safe data transfer. Men det er vist kun mellem 1 og 2, samt 3 og 4. Så du kan vist sagtens tage de to første på PC og så skifte til PS4, hvis det er.

Jeg spillede Dragons Quest XI og Octopath Traveler til Switchen. Ja, jeg spillede jeg egentlig også Ni no Kuni 2, men nævnte det ikke, grundet kampsystemet ikke er det jeg leder efter lige pt.

Jeg vil helt klart kigge på Trails, har allerede haft et godt øje til, så nu prøver jeg det. Tak for tippet.

manutdxdk
manutdxdk
Citerer FreshWater:
Citerer manutdxdk:Kan da anbefale Trails of Cold Steel. De to første er til PC og PS4. Det tredje kommer til vesten til efteråret, dog indtil videre kun på PS4. Det fjerde er ikke annonceret i vesten endnu, men mon ikke det kommer. Der er dog safe data transfer. Men det er vist kun mellem 1 og 2, samt 3 og 4. Så du kan vist sagtens tage de to første på PC og så skifte til PS4, hvis det er.

Jeg spillede Dragons Quest XI og Octopath Traveler til Switchen. Ja, jeg spillede jeg egentlig også Ni no Kuni 2, men nævnte det ikke, grundet kampsystemet ikke er det jeg leder efter lige pt.

Jeg vil helt klart kigge på Trails, har allerede haft et godt øje til, så nu prøver jeg det. Tak for tippet.

Så lidt. Håber du får nogle gode timer med det.

Har selv overvejet Dragons Quest XI, men har aldrig fået taget mig sammen.

Tillagt 2019-06-04 14:33:
Og så kom pakkeposten sgu lige med Trails of Cold Steel 2 til PS4, så nu ved jeg da hvad jeg skal spille.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!