Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Missing Avatar
Niceguy69
Er i fuld gang med Wolfenstein: The old Blood. Det er en lidt mere sneaky shooter end jeg plejer at lege med. Spiller det måske på en tand for høj sværhedsgrad, da jeg synes jeg dør lidt oftere end jeg plejer

Joeyvind
Joeyvind
Jeg spiller stadig Days Gone.

Jeg har dog ikke haft tid i denne uge til sammenhængende spilletimer så har i stedet taget et par runder i Apex Legends med nye Legendary Hunt.

Har du husket at føle dig krænket idag?
TheJuice
TheJuice
Citerer Niceguy69:
Er i fuld gang med Wolfenstein: The old Blood. Det er en lidt mere sneaky shooter end jeg plejer at lege med. Spiller det måske på en tand for høj sværhedsgrad, da jeg synes jeg dør lidt oftere end jeg plejer

Wolfenstein 2 her.

Jeg har smidt det helt ned på easy. Der er nul udfordring, men det er helt okay.
I am having a good time.

Lilium11
Lilium11
Jeg burde egentligt prøve Wolfie Sten 2 igen og se om det er holdt op med at crashe like 7 gange på et playthrough

Jeg husker også at det ikke var særligt godt i forhold til New Order men det er da værd lige at prøve en gang mere på et tidspunkt.

For nu spiller jeg Yakuza 0 og det er ret cool. Gameplay handler om at fylde folks munde med søm inden man giver dem kæberaslere og historien er ret god, også sidequests har noget wholesome shit kørende for sig nogle gange... andre gange er det bare wacky og mærkeligt men det skal der også være plads til.

TheJuice
TheJuice
@ Lillian - Hvorfor synes du ikke det var godt? Det er mere edgy og mere voldeligt.
GamePlay føles for mig som præcis det samme. Hvilket jeg er lidt ærgelig over, da jeg håbede det spillede mere ligesom Doom.

Lilium11
Lilium11
Det må jo tidsnok findes ud af. Mindes det var noget med banedesignet men jeg kigger lige på det inden alt for længe, måske jeg får en bedre oplevelse af det. Who knows

alex2life
alex2life
Citerer Lilium11:
Det må jo tidsnok findes ud af. Mindes det var noget med banedesignet men jeg kigger lige på det inden alt for længe, måske jeg får en bedre oplevelse af det. Who knows

Tror vi har samme problem med banedesignet - En stor del af banerne er lavet virkelig åbne hvilket kombineret med mængden af fjender og deres evne til at spotte dig på kilometers afstand samt finde dig uanset hvor du er kan gå hen og blive ret frustrerende.

Jeg blev lidt træt af at et spil med fokus på hurtig kamp og muligheden for dual shotgun næsten mere lagde op til at man stealthede det hele og tog det super langsomt - Bumpede den også hurtigt ned på easy og så var det en meget federe oplevelse

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Missing Avatar
Niceguy69
Citerer TheJuice:
Citerer Niceguy69:Er i fuld gang med Wolfenstein: The old Blood. Det er en lidt mere sneaky shooter end jeg plejer at lege med. Spiller det måske på en tand for høj sværhedsgrad, da jeg synes jeg dør lidt oftere end jeg plejer
Wolfenstein 2 her.

Jeg har smidt det helt ned på easy. Der er nul udfordring, men det er helt okay.
I am having a good time.

Jeg er køre det på ret høj sværhedsgrad, men det er stadig overraskende nemt. Det er er et okay spil, men er ved at være kørt træt i det og nu må det gerne slutte snart.

TheJuice
TheJuice
Jeg er gået igang med Witcher 3 igen.

Planen er, at hele spillet og dets udvidelser skal gennemføres igen.

I så fald vil det blive det 12. spil, som jeg gennemfører i år.

Missing Avatar
Niceguy69
@Juice
Vil det i så fald ikke også være det sidste spil du gennemfører i år?
Det er ingen hemmelighed at jeg ELSKER Skyrim, men har helt bevidst sat det på hylden i år, da jeg ellers ikke får prøvet andre spil

TheJuice
TheJuice
@NG69 - Jeg tænker der er en overhængende fare for det, jo.

Jeg skal også have begge udvidelser med, så det skal nok tag mig mindst 3 måneder at komme igennem.

Mit mål var/er at gennemføre 15 spil i år(det behøvede ikke at være titler jeg ikke har spillet før). Så jeg bliver nok nødt til at køre noget på sidelinjen. Jeg tænker, at Void Bastards måske kunne være et fint afbræk fra Witcher i ny og næ.

Lilium11
Lilium11
Nu fik jeg taget fat i Wolfenstein 2 igen, det foregår på Death Incarnate, jeg tør ikke Mein Leben da jeg husker dette spil som havende en tendens til at crashe og så er der godt nok meget uskippeligt movie-stuff man skal igennem: Hvis nu blot man kunne få en mode hvor det bare var hovedmissionerne i lineær rækkefølge uden alt det snak så havde jeg måske faktisk mod på det. Det kan også være jeg bare forsøger det en dag alligevel, who knows.

Anywho, spillet er flot, kører som en drøm, holder en 120-144fps ca. hele tiden, styringen er super, skydning fra hoften er præcis (jeg hader ADS), bevægelseshastigheden er god, soundtracket passer spillet godt og historien er underholdende nok. Jeg kan pt. ikke helt se hvad jeg synes var galt med spillet i sin tid, men nu er jeg jo også kommet på piller så mit univers er i det hele taget ikke så dystert som det har været

FreshWater
FreshWater
Nå med alt jeres snak herinde om Wolfenstein, så prikkede I jo også lidt til min dårlige samvittighed ift. min list of shame (som vokser hvert år ved denne tid). Så jeg har valgt at give Wolfenstein New Order et skud. Lige pt. er jeg 8 timer inde i spillet, og jeg skal indrømme jeg har været underholdt fra første sekund. Ok historie, knivskarp styring, og ikke mange dikkedarer andet end at skyde nazister, og undgå selv at tage for meget skade. Jeg håber lidt på at kunne gennemføre det og efterfølgeren, inden Youngblood. Som jeg dog stadig ikke er sikker på, jeg kommer til at købe ved udgivelsen.

For det andet spil jeg er igang med, er ligeså vanedannende. Man skal bare være til JRPG og anime/manga. Jeg snakker om Legends of Heroes: Trails of Cold Steel. Turbaseret kampsystem, som jeg fornemmer, jeg kun lige har kradset i overfladen af, og en fed historie og persongalleri (hvis man er med på præmissen). Man skal dog også lige have med at spillet blev udgivet til PS3 tilbage i 2013.
Men jeg tænker det er dét min sommerferie kommer til at gå med, i hvertfald på spillefronten.

I think of dieting, then i eat pizza
Lilium11
Lilium11
About that Wolfenstein, så tror jeg at jeg er kommet lidt nærmere på hvad der fik mig til at blive lidt luke-warm på det. Våben og fjendevariation er like... ikke eksisterende.

Dine våben er en pistol, en SMG, stormgevær, shotguns, laser og så en slags flaregun agtig pistol... i praksis bruger jeg stormgeværerne dual-wielded til stort set alt fordi de er effektive på både klods hold og medium distance hvilket overflødiggør SMG'erne og Shotgunen. Laser-riflen er sådan ret situationsspecifikt til at nedlægge de tunge drenge og så den lyddæmpede pistol til stealth... det ikk' Half Life, det er ikk' Doom... men det er stadig fin nok underholdning.

manutdxdk
manutdxdk
Efter en hård eksamensperiode står den lige nu på Trails of Cold Steel 3, Persona Q2 og Crash Team Racing Nitro-Fueled.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Bruger det meste gaming tid på Dreams lige pt. Jeg har lavet et kort gyserspil og er lige nu ved at prøve at stable et klassisk survival horror spil på benene. Jeg har tankstyring og fastsatte kameravinkler, så det er godt på vej.

Spis grønt, for klimaets skyld.
Joeyvind
Joeyvind
Jeg har netop brugt to timer med Detroit Become Human, når nu det er månedens ps plus.

Hold da kæft hvor er det medrivende, hvis man kan se bort fra "click x to pick up fryingpan" gameplay. Indtil videre er historien meget medrivende, samfundskritisk og stiller nogle dybe etiske spørgsmål ligesom Westworld gjorde.

Og gud hvor er grafikken smuk på PS4 Pro.

Har du husket at føle dig krænket idag?
Missing Avatar
Niceguy69
Er røget på Spec Ops: The Line.
Det er fandma svært når man kommer lige fra Gears of War. Jeg løber konstant tør for ammo og dør hele tiden.

alex2life
alex2life
Citerer Niceguy69:
Jeg løber konstant tør for ammo og dør hele tiden.

Heh, det er også lidt meningen når det kommer til Spec Ops: The Line ;P

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Missing Avatar
Niceguy69
@Alex ja man skal lige moderere sin spillestil lidt i forhold til Gears, hvor man bare tonser lidt mere på. Men The Line er fedt spil med hektiske kampe og god historie

Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Joeyvind:
Jeg har netop brugt to timer med Detroit Become Human, når nu det er månedens ps plus.

Hold da kæft hvor er det medrivende, hvis man kan se bort fra "click x to pick up fryingpan" gameplay. Indtil videre er historien meget medrivende, samfundskritisk og stiller nogle dybe etiske spørgsmål ligesom Westworld gjorde.

Og gud hvor er grafikken smuk på PS4 Pro.

Jeg tænker at du har gennemført det nu.

Hvad synes du om det? Selv var jeg meget begejstret for det. Jeg klarede mig umådeligt dårligt grundet panik og mistede flere karakterer..

- En dude i forklædning..
FreshWater
FreshWater
Citerer Niceguy69:
Er røget på Spec Ops: The Line.
Det er fandma svært når man kommer lige fra Gears of War. Jeg løber konstant tør for ammo og dør hele tiden.

Én af de historier i et spil, som har sat størst indtryk hos mig

Missing Avatar
Niceguy69
Har lige lagt Destiny på hylden.
Det var super fed grafik, men det var bare for rodet. For meget micro management og RPG. jeg vil bare have en simple liniær shooter, så det blev droppet efter 3-4 timer

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er gået i gang med Final Doom - Tnt på ps3, er dog stoppet igen da controlleren løb tør for strøm midt i det hele.

Ellers står den på Rockband 2, Mario Maker 2, Rocksmith 2014 og Fire Emblem.

Tillagt 2019-08-19 21:29:
Og Dreams selvfølgeligt!

Spis grønt, for klimaets skyld.
FreshWater
FreshWater
Stadig igang med Legend of Heroes, og samtidig bliver der fløjet rumskib i Rebel Galaxy Outlaw. Jeg er meget lidt bekendt med "spacesims", så det er da spændende. Omend nogle lidt generiske missioner, man får smidt i hovedet, i hvertfald indtil videre.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!