Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

manutdxdk
manutdxdk
Citerer FreshWater:
Stadig igang med Legend of Heroes

Hvad synes du om det indtil videre?

TheJuice
TheJuice
Apex Legends fylder stadig rigtig meget her. Jeg er lige rykket op i Gold i ranked.

Der bliver dog også tid til lidt BF5 sammen med vennerne.

Jeg er gået lidt død i min anden Witcher gennnemspilning efter 55 timer. Jeg satser dog på, at komme stærkt igen. Jeg skal igennem det inden jul.

FreshWater
FreshWater
Citerer manutdxdk:
Citerer FreshWater tadig igang med Legend of Heroes

Hvad synes du om det indtil videre?

Det er et JRPG på godt og ondt... ja et rigtig Freshwater svar tsk tsk... som uddybende vil jeg sige at jeg er rigtig glad for det indtil videre. Der er noget selvfølgelig noget grind, og så skal man også være med på præmissen ift. historien. Der er sikkert nogle der vil falde fra på grund af for megen teenage/high school vibe der er over spillet, men for mig, der savnede et JRPG efter Persona 5, så var det lige spillet der skulle til

Tillagt 2019-08-22 17:44:
Citerer TheJuice:
Apex Legends fylder stadig rigtig meget her. Jeg er lige rykket op i Gold i ranked.

Jeg har prøvet det lidt, og fatter stadig hat Men er dog endnu ikke blevet flamet, noget som communitiet skal have ros for

I think of dieting, then i eat pizza
TheJuice
TheJuice
@ Fresh Water - Jeg er begyndt at spille ranked i det og er noget på "højkant", så der er samarbejder endnu vigtigere.
I den forbindelse bruger jeg min mikrofon meget til at snakke med de andre og jeg har stort set kun lutter gode erfaringer med det.

Det virker som om, at Apex Legends spillerne hovedsageligt er voksne mennesker. Jeg tænker det er fordi, at børnene spiller Fortnite(det spiller mange voksne selvfølgelig også).

manutdxdk
manutdxdk
Citerer FreshWater:
Det er et JRPG på godt og ondt... ja et rigtig Freshwater svar tsk tsk... som uddybende vil jeg sige at jeg er rigtig glad for det indtil videre. Der er noget selvfølgelig noget grind, og så skal man også være med på præmissen ift. historien. Der er sikkert nogle der vil falde fra på grund af for megen teenage/high school vibe der er over spillet, men for mig, der savnede et JRPG efter Persona 5, så var det lige spillet der skulle til

Godt at høre, var spændt på hvad du ville synes om det.

Grublr
Grublr
Jeg har gang i en gennemspilning af Sunset Overdrive, fik aldrig spillet det på xbox men nu kom det til steam så købte det med det samme. Men gav lidt hurtigt op på det, da det virker lidt kluntet i styringen og jeg skulle deaktivere alle antivirus skjold på computeren for at spille det, ellers crashede det bare ved start. Det problem har de så stadig ikke fixet, men jeg har da fundet ud af at sætte det som exception i mit antivirus.

Det er faktisk meget sjovt indtil videre, og det giver flashbacks til de mange timer med THPS i mine unge dage, når man grinder på stort set alt i byen. Styringen er på ingen måder kluntet og selve våben/amp systemet virker også meget fint indtil videre. Min TNTeddy laver ny fjender om til flere TNTeddy. Altså, boom.

Udover det står den stadig lidt på Apex og meget på Overwatch. Deres nye role queue fungere virkelig godt og møder kun folk der syntes godt om det. Alle får opfyldt deres ønsker om hvad de vil spille, og ingen bliver sure hvis man går Hanzo.

Og nå ja, Hunt: Showdown. Vildt intenst spil. Har kun spillet det små 4 timer indtil videre, men det kan virkelig få hjertet til at banke når man møder en modspiller og lyden i spillet er helt fænomenal. Det virker i hvert fald på mig! Jeg får ikke rigtig pulsen op over Apex længere, men Hunt derimod sætter virkelig gang i alarm klokkerne.

Missing Avatar
Niceguy69
Er i gang med Assassins Creed Syndicate og er ved at være kørt død i det. Tror jeg er Ca. halvvejs. Er dog stædig nok til jeg nok skal få det gennemført, men tror jeg pauser det lidt og jeg gider helt sikkert ikke bruge tid på alle side aktiviteterne som jeg gjorde i Black Flag

FreshWater
FreshWater
Jeg er begyndt på Greedfall, og har indtil videre været fint underholdt. At beskrive spillet som Dragon Age: Inquisition-light ville imo. være forkert, men hvis jeg endelig skal blive ved sammenligningen ville jeg nok sige at det er DA:I uden alt fyldet, og det er positivt ment skulle folk være i tvivl.
Der er dog stadig mange fetch quests, hvor jeg jeg føler jeg bliver kostet rundt med fra Pontius til Pilatus til Pilates og tilbage igen... men jeg er endnu ikke stødt på at skulle samle x antal af genstand y, hvilket må siges at være en fordel i min optik, da jeg synes det ødelagde mere end det gjorde godt i DA:I.

Historien eller historierne er rigtig godt fortalt, og er én af grundene til at jeg allerede har små 25 timer i det, på uge hvor jeg ellers har haft ret travlt.
Stemmeskuespillet, som jeg egentlig ikke har hjelm for at kunne bedømme, er for mig troværdigt.

Kampsystemet minder lidt om The Witcher 3 mixet med lidt DA:I der er endda en funktion hvor man kan fryse tiden, men man kan dog kun udstede ordrer til én selv, hvilket betyder for mig, at jeg yderst sjældent har gjort brug af dette... tror vist kun det er under en enkelt boss kamp, jeg har gjort brug af funktionen. I DA:I brugte jeg den hele tiden, så vidt jeg husker.
Jeg spiller på normal sværhedsgrad, og på det niveau er kampene relativt lette, og hvis tiden er til det, kunne jeg godt finde på at gennemspille det igen, med lidt højere sværhedsgrad, men lige nu vil jeg gerne se slutningen på hovedhistorien - og også for at afprøve en anden build, da magiker builden jeg har valgt, er relativ simpel.

Jeg ved ikke hvor langt jeg er i spillet ift. hovedhistorien, da jeg har taget nærmest alt hvad jeg kan af sidequests, men jeg glæder til at vende tilbage til spillet...

P.S. for dem der går op i at ansigtsmimikken også skal være pitch perfect, skal nok ikke gå ud for at købe spillet.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Last of us

Er i humør til horror spil, så gav det en chance. Er en lidt blandet oplevelse indtil videre, havde regnet med at det ville have mere atmosfære og gameplayet er lidt for kontrolleret. Jeg kommer til at spille mere, men ser ikke helt hvad andre ser.

Horizon

Det har været en bedre oplevelse. Syntes ikke rigtigt at det minder om Breath of the wild. Men det er godt, kamp er sjovt og verden er indtil videre interessant at udforske. Er endnu ikke fristet til at skippe sidemissioner så det er da altid noget. Det hjælper en del at skrue sværhedsgraden op på Ultra Hard.

Spis grønt, for klimaets skyld.
Lilium11
Lilium11
Jeg kører lidt Salt and Sanctuary aka 2D Dark Souls. Spillet er pænt nemt, jeg ved ikke om jeg bare kører en OP build, men jeg smelter mig vej gennem bosserne i løbet af få sekunder på første forsøg mod dem med min magi. Dør egentligt kun til platforming når det går lidt for stærkt

Men, spillet lader til at samle lidt op nu hvor jeg er kommet ind i det, og gennem branding har jeg fået adgang til flere moves når det kommer til platforming så jeg er spændt på hvad spillet udvikler sig til.

Skaffer overarbejde til tanden med leen og mandféen
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Lilium11:
Jeg kører lidt Salt and Sanctuary aka 2D Dark Souls. Spillet er pænt nemt, jeg ved ikke om jeg bare kører en OP build, men jeg smelter mig vej gennem bosserne i løbet af få sekunder på første forsøg mod dem med min magi. Dør egentligt kun til platforming når det går lidt for stærkt

Men, spillet lader til at samle lidt op nu hvor jeg er kommet ind i det, og gennem branding har jeg fået adgang til flere moves når det kommer til platforming så jeg er spændt på hvad spillet udvikler sig til.

Der sker ikke så meget med platformeriet. Men antager at du får problemer med Tree of sorrow, eller hvad den boss nu hed. Fuck den boss...

Grublr
Grublr
På mandag spiller jeg destiny 2 på steam! Har allerede et utal af timer på battlenet, men tænker at starte forfra, spille alt igennem på free-to-play modellen og så købe tilføjelserne næste måned. Eller hvornår jeg får brug for dem

Er der nogle andre herinde fra der har tænkt sig at samle spillet op på steam? Og er der eventuelt nogle der er klar på en Gamereactor Clan evt.? Kunne da være ret fe' at pwne i noget multiplayer engang når vi er lvl'et nok!

Tillagt 2019-09-29 01:27:
ville gerne redigere, men det tillader siden ikke lige nu. Ville bare lige tilføje at jeg sidder på pc. Folk er selvfølgelig velkomne til at lave clans på konsol også, no hard feelings ;)

TheJuice
TheJuice
Lige blevet færdig med Gears of War 2 - som ligner hvad det er, et 10år gammelt x360 spil.

Så startede vi op på 3'eren - og det ser hjernedødt godt ud!
Det har åbenbart fået en patch, som er en legit remaster udgave. Vi snakker 4k opløsning og en håndfuld grafiske forbedringer.
Samtidig er styringen i 3'eren også noget hurtigere og lettere end i 2'eren, så det er mærkbart sjovere at spille.

Lilium11
Lilium11
Citerer The Pez Dispenser:
Der sker ikke så meget med platformeriet. Men antager at du får problemer med Tree of sorrow, eller hvad den boss nu hed. Fuck den boss.

Jeg kom forbi en såkaldt Tree of Men, og måtte faktisk tabe et par gange mod den fordi jeg faldt ned. Mønstret virkede dog ret enkelt og man kan bare hænge ud på den højre side og ramme alle målene med magiske angreb, den er nok lidt hårdere for melee-builds, så det tog ikke lang tid før jeg vandt over den. Jeg tror simpelthen ikke de har balanceret spillet omkring magi, thi det giver god skade og kan bruges på afstand. Jeg har aldrig prøvet et magisk build i Dark Souls spillene, men jeg tænkte jeg havde lyst til at prøve noget nyt her.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Den er super træls med melee. De andre bosser er lettere men kræver dog at man har styr på timingen med rul. Det er dog generelt noget lettere end f.eks. Hollow Knight.

Joeyvind
Joeyvind
Jeg har slet ikke haft tid til at spille PS4 hele ugen.

Men i morgen skal jeg helt sikkert spille den nye APEX Legends bane

"Har du husket at hade Yousee idag?" Tilføj mig på PS4: joeyvind
Missing Avatar
Niceguy69
Har helt mistet lysten til at spille denne uge. Skyldes måske jeg er i gang med et Wolfenstein spil, der bestemt ikke er særligt underholdende.

Lilium11
Lilium11
Blev netop færdig med Zelda: Links Awakening for et par dage siden. Må nok kvittere med en 5'er for den. Synes sådan set det er fair nok, men det savnede en solid hard mode, og dets tekniske bøvl og bavl er bare overhovedet ikke godt nok, vi snakker et remake af et Gameboy spil, og det kan ikke afvikles uden konstante framedrops, jamen hvad sker der?! - Desværre endte jeg med at få ret travlt med at gøre det færdigt da jeg var ved at blive rigtigt godt træt af det

Så nu er jeg kastet mig over Mega Max X Legacy Collection 2, og jagten på de 100% kommer til at være lettere langhåret fordi det indbefatter en gennemspilning af det elendige X7, men jeg ser frem til resten af pakken. Bosserne i de spil kan faktisk noget imodsætning til rigtigt mange platforming spil, herunder f.eks. Salt and Sanctuary, jeg sværger - hvis det ikke var fordi X-spillene gav dig så meget liv og bosserne gav så lidt skade, så havde de sgu nok haft et infamøst ry. Og så er musikken rad AF i de her spil, goddamn!

alex2life
alex2life
Er lige startet på John Wick Hex - Det er ret blæret

Elsker replay-funktionen selvom jeg ofte laver spøjse ting midt i de fede sekvenser ;P

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
FreshWater
FreshWater
Er en håndfuld timer inde i Pine. Jeg har lige kradset overfladen af spillet, men det viser allerede fine takter. Jeg får nogle Zelda: Breath of the Wild vibes ift. at spillet ikke holder dig ret meget i hånden, og progression ikke er via. et mere traditionelt xp system, men via. at forbedre ens udstyr - stor ros for det. Jeg ved ikke hvor meget stammesystemet er en integreret del af spillet, tænker ikke vi er ude i et Shadow of Mordor niveau, men spændende er det i hvertfald.

Tillagt 2019-10-11 10:31:
@alex2life - det ser super spændende ud, men er det et turbaseret spil, kan ikke rigtig hitte det udfra de gameplay trailere jeg har set?

Lilium11
Lilium11
Kører lidt CoD WWII. Det er faktisk overraskende underholdende. Ikke noget banebrydende og jeg kunne stadig godt tænke mig noget lidt mere arcade-agtigt end den her cinematiske approach men jeg morer mig da.

Jeg har hørt en del om hvordan det manglende regenererende liv skulle fungere dårligt i spillet, gøre det til en møjsommelig omgang men jeg synes faktisk det fungerer ganske fint, det giver lidt mere incitament til at passe på og gør at der faktisk er lidt konsekvens over at blive skudt, men uden at det bliver vildt tarveligt. Jeg kan også godt lide hvordan ens squad giver dig supplies og at de får deres skills igen ved at du scorer drab og ikke gennem cooldowns, det gør processen med at få liv osv. igen til en aktiv handling imodsætning til den kedelige passive model som det ofte ender med i de her spil. Håber helt klart at MW-rebootet kører videre på den måde, det er klart en bedre retning for dem

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Duke Nukem World Tour

Det er længe siden, er kommet til Atomic edition og morer mig fortræffeligt. Det er dog lidt til den lette side, der er generelt for mange health packs i de første episoder. Er dog blevet noget bedre i den fjerde episode.

alex2life
alex2life
@Freshwater - "det ser super spændende ud, men er det et turbaseret spil, kan ikke rigtig hitte det udfra de gameplay trailere jeg har set?"

Jep, turbaseret.

Verden er inddelt i hexagoner hvor du kan bruge din tur på at bevæge dig, angribe, skifte stance(Crouch/standing) eller vente. Når der dukker fjender op i dit field of vision pauser spillet og giver dig mulighed for at vælge dit træk. Det fungerer ekstremt godt
Der er forresten en timeline øverst på skærmen hvor du kan se hvor lang tid de forskellige actions vil tage. Når du så støder på en fjende kan du holde musen over dem og se deres timeline. Det giver dig mulighed for at planlægge lidt bedre osv.

Jeg er ærlig talt virkelig imponeret - man føler sig som en rigtig John Wick

Btw, lyder godt med Pine
Jeg vil så gerne spille det men tror ikke min pc kan trække det på nogen tilfredsstillende måder

Har forresten fået spillet Sayonara Wild Hearts (super lækkert spil) og Donut County (Super hyggeligt lille spil)

Og nu er jeg så startet på Slime-San, en 2D platformer jeg aldrig havde hørt om før den dukkede op i Ps Store her forleden

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!