Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Niceguy69
Niceguy69
@Pez det var i den grad brun, men jeg troede lidt jeg var det eneste mennesker i verden der hyggede mig med det.
Jeg vil stadig gerne have det til xbox, men alternativt må jeg jo kigge efter Switch udgaven, hvis den kommer. Ellers må prøve at se om Nintendopusheren på Nørrebro kan skaffe det

Mike JezZ
Moderator
Mike JezZ
Jeg spiller primært onlinedelen i Call of Duty: Modern Warfare (2019), og hvor jeg synes det nye våbensystem har gjort customization perfekt i serien, så er jeg meget skuffet over banerne. Der er langt flere baner jeg finder uinteressant end interessante. Har dog ikke prøvet de to nye baner i dag, da jeg har siddet i studiet i stedet for

På udgivelsesdagen klarede jeg mig utroligt godt, og jeg synes at tempoet var sat langt ned, som jeg var vild med. Men efter første uge løb folk atter engang hovedløse rundt.

Udover det spiller jeg Archeage: Unchained samt WoW Classic med kæresten, dog har vi ikke spillet sammen længe da hun har fået forstuvet sit håndled, æv æv. Men det er jo vigtigere at passe på sig selv end at spille

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er fortsat i gang med Death Stranding, ca 7 timer inde og det er indtil videre alt hvad jeg havde håbet. Missionerne har været rigtigt fede indtil videre, håber at niveauet holder. Jeg er også interesseret i historien for en gangs skyld, gider rent faktisk at læse ekstra tekst, det er nyt for mig.

Tænker fortsat Enki Bilal Luftens Farve.

Felix The Reaper!
FreshWater
FreshWater
Jeg har vovet mig ud i det nye Call of Duty; Modern Warfare, og overraskende nok kun for multiplayer delen.... i hvert fald lige pt. Hold da op, det er da en ren campfest, og nu kender jeg ikke meget til franchisen generelt, men har det altid været sådan?
Jeg morer mig dog stadig, og jeg føler at jeg lærer noget for hver død (og det er mange #noob), så det er absolut noget jeg kommer til at bruge mere tid på.

Outer Worlds bliver nok først færdiggjort på mandag, og så må vi se hvad der ellers byder sig. Jeg står stadig fast ved at jeg ikke tror spillet ville have fået så høj karakter, spilverdenen havde set anderledes ud, det er dog stadig et solidt produkt.

Jeg håber på at det nye Star Wars spil bliver godt, og jeg er mere og mere optimistisk når man læser og ser de meldinger der kommer fra diverse youtube kanaler og sider.

I think of dieting, then i eat pizza
manutdxdk
manutdxdk
@Freshwater

Har ikke spillet CoD siden det første Black Ops, så hvordan det har været siden skal jeg ikke kunne sige. Men jeg husker det ikke som en campfest.

Lige pt. står den på Yakuza Kiwami 2, som jeg hygger mig gevaldigt med. Historien er solid so far og substories har også denne gang flere guldkorn gemt i sig. Eneste minus er at det igen, hurtigt bliver ensformigt at blive overfaldet af en flok svæklinge der tror de har en chance mod den mægtige Kiryu-chan.

Derudover står den nok også snart på Pokemon, som forhåbentligt stadig bliver godt, på trods af Dexit.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Nu har jeg ikke spillet Pokemon siden blå, men forstår ikke helt hvorfor det et et problem. Er det ikke en god ting at de begrænser sig lidt så spillet kan få lidt mere personlighed?

Hvis alle pokemon spil skal have alle de samme pokemons bliver det da hurtigt bare det samme igen og igen.

Felix The Reaper!
manutdxdk
manutdxdk
Tidligere er de kommet uden om det problem, ved at have låst de fleste pokemon indtil man har klaret historien, eller fuldført den regionale pokedex. På den måde har regionerne skillet sig ud i forhold til hinanden. Men når man så har gennemført spillet, så havde man stadig mulighed for at kæmpe mod vennerne med sine favoritter osv.

At spillet som udgangspunkt ikke kan gennemføres med hvilke som helst pokemon er jeg fortaler for, men synes det er ærgerligt at man begrænser folks muligheder efterfølgende.
Dog er det heller ikke værre end at jeg stadig er interesseret i spillet, men synes stadig det er ærgerligt.

Carmillah
Moderator
Carmillah
Jeg købte Torchlight 2 til PS4 i går. Jeg tænkte at det var en no brainer, da vi ville spille det co-op herhjemme, som vi har gjort i vildskab med 1'eren.

Så har de satme ikke sørget for local co-op i 2'eren! :doh:

- En dude i forklædning..
alex2life
alex2life
@Carmillah

Wtf, det lyder ret skørt :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Grublr
Grublr
@carmillah

Generelt er deres coop ret elendig, jeg prøvede at spille det med en der sad på mac og jeg på pc og det gik fint i 5 minutter indtil forbindelsen pøllede helt ud og derefter kunne vi ikke forbinde til hinanden.. Torchlight 2 er et virkelig godt singleplayer spil, men deres multiplayer del fejler ret slemt imo. MEN til deres forsvar tror jeg ikke de har lovet couch coop nogle steder .. men stadig, øv!

Men 1'eren er nu også meget fin, dog en smule ensformigt

Trolle
Trolle
Jeg købte Uncharted 4 i sidste uge, for det var ét af de store jeg aldrig fik prøvet da det udkom. Efter at have spillet det næsten igennem, må jeg sige det er flot lavet af et 2016-spil, men også enormt ligeud af landevejen. Jeg forstår ikke helt 10-tallet det fik i sin tid, det skulle da lige være for den tekniske del. Men men men, jeg skal igennem det, for jeg synes faktisk at banedesign og detaljegrad er en tur værd. Gameplayet er 100% mere af det samme som tidligere UC spil = lidt kedeligt, langtrukket og med støttehjul.
Det er ganske god afkobling efter en lang dag

Oldie but goodie
Niceguy69
Niceguy69
Hygger mig overraskende meget med GTA V for tiden. har ikke spillet det siden det kom ud, hvor jeg var vildt skuffet. Det er klart bedre her anden gang, men det skyldes måske også bare det er lidt mere afslappende efter jeg lige har spillet Doom.
Trevor er dog klar sjovest at spille med. Hele Franklin storylinen kunne de godt have skrevet ud.

Grublr
Grublr
@nicegut

Har selv lige taget en halv gennemspilning af GTAV (for 117. gang) og er stadig godt underholdt af historien og gameplayet Det holder sgu ret godt, hvis du spørger mig.

Også har jeg det lige modsat dig. Jeg syntes Franklin er sjovest at spille med, og hans historie er mere ægte end Trevors. Trevor er en fuldstændig overkarikeret psyko/sociopath der har fået alt for lidt kærlighed og alt for meget speed. Også er hans evne med berskermode kedelig, imo.

Franklin og Michael er stadig karikerede, det er jo et GTA spil, men kan bedre lide deres historie og gameplay mekanikker. Også tror jeg det ville blive en mærkelig slutning hvis de pludselig skrev Franklins del ud ;) Nu ved jeg ikke hvor langt du er, men han har indflydelse!

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Stadig Death Stranding, er kommet forbi kapitel 3 og troede egentligt at jeg havde set det meste spillet havde at byde på, men viser sig at der var mere, meget mere.

Tillagt 2019-11-25 01:06:
Klarede den første boss hvor man har et ordentligt arsenal af våben. Jeg er uenig i at action delen er skidt, det kunne have været et helt spil i sig selv.

Felix The Reaper!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Den står stadig på Death Stranding, men så lige denne nyhed: https://nintendoeverything.com/doom-and-doom-ii-updates-announced-for-switch-includes-sigil-tnt-evilution-the-plutonia-experiment/

Virker til at jeg snart skal spille Plutonia og Sigil i 60 fps på min switch. Doom oplevelsen er snart komplet, så mangler de bare Xbla episoden.

Felix The Reaper!
FreshWater
FreshWater
Det har været en blandet landhandel det sidste stykke tid.... jeg gik faktisk død i Star Wars, så endnu et spil til min voksende list-of-shame.... så afprøvede jeg Minecraft så'en rigtig for første gang, og det er idiotisk hvor mange timer jeg bare kan bruge på at planlægge og bygge taget på et hus ¯\_(ツ)_/¯. Ellers er jeg lige gået igang med Transport Fever 2 og Titanfall 2. Hvis du var vild med de gamle Transport Tycoon spil, så er Transport Fever meget lignende. Titanfall 2 har jeg først afprøvet at første mission, så der kan jeg ikke rigtig sige noget.... men det er fed at wall runne

I think of dieting, then i eat pizza
Grublr
Grublr
Jeg er gået totalt død i alle de store spil for tiden og har trukket mig lidt tilbage fra dem. Derimod er jeg startet på Terraria, og hold nu op et dejligt spil. Der er masser at lave, ingen guides, god progression som er meget individuel og boss fights og ufo mounts og egern og og og... Der er vildt meget i det, på trods af det ser meget simpelt ud.

Indtil videre har jeg fået 4 NPC'er i min lille "by", hidkaldt Eye Of Cthulu (og tabt til den), fået en masse diamant gear og gravet mig ned og fundet hemmelig rum i undergrunden. Det er møg underholdende og meget åbent. Hvis du bare vil bygge huse kan man også gøre det uden problemer.

Vender nok snart tilbage til pewpew spil og de store dumme titler. Men lige nu er det fantastisk dejligt at spille lidt Terraria.

manutdxdk
manutdxdk
Lige nu arbejder jeg mig stille og roligt igennem Trails of Cold Steel 3 på Nightmare difficulty, så jeg kan få mig et platinum trofæ. Mangler lige et par andre trofæer, men de skulle gerne skaffes som jeg kommer igennem spillet.
Derudover er jeg hoppet i Stellaris igen, hvor min art af xenofile og videnskabsglade arktiske ræve skal føres til storhed. Så det ryger der hurtigt et par timer med at hygge med.

Lilium11
Lilium11
Jeg er tilbage på Divinity 2, og jeg prøver at gennemføre det på Tactician med 2 enheder. Ikke så galt som man måske ville forvente for Lone Wolf talentet gør at man fordobler sine stats, så de på den måde kan slås for to.

Jeg var oprindeligt ikke særligt fanget af spillet, men det synes jeg at jeg er blevet nu. Det krævede måske lige Outer Worlds for at putte tingene i perspektiv, men her er tale om et rigtigt RPG her, men masser af forskellige spillestile og masser af dybde. Jeg elsker hvordan at mekanikkerne basically bare gælder universelt, så hvis du kan finde på noget der giver mening at du skulle kunne, så kan du typisk også.

Jeg kører Necromancer/Summoner så jeg kan godt lide at flytte rundt på lig og så bruge Corpse Explosion på dem.

PS: Synes også skriveriet har sin charme til tider, særligt når man snakker med dyrene med Pet Pal talentet. Det sgu lidt sjovt at snakke med en hund, og portrættet er bare en rasende rottweiler men det den har at sige er at den egentligt bare er meget bekymret for om dens mester elsker den højere end katten :3

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Raptor
Raptor
Jeg har for nyligt lige gennemført Saints Row 3 og 4, Far Cry Instincts: Predator og Far Cry 4. Jeg begik mig også ud i Far Cry 2 og Metro 2033 som jeg dog aldrig nåede at spille færdig, fordi Stadia ankom og har taget al min tid siden.

Så nu står den på Tomb Raider, Destiny 2, Metro Exodus, Thumper og Assassin's Creed: Odyssey, som jeg alle sammen er ret vild med!

In Flames We Trust!
Niceguy69
Niceguy69
Er ved at være færdig med Crysis 2 og det bliver bare bedre og bedre jo længere man kommer ind i det.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Sigil er kommet til Switch, så tænker at jeg skal i gang med det og derefter Plutonia, TNT og Xbla episoden som også lige er ankommet. Der vil åbenbart komme flere wads løbende de næste par måneder, bliver spændende.

Tillagt 2020-01-10 23:57:
Det virker også til at de har fixet styringen og tilføjet diverse muligheder i options. Bedre sent end aldrig.

Felix The Reaper!
Niceguy69
Niceguy69
Er gået i krig igen med Telltales Game og Thrones. Det er jo ikke noget godt teknisk spil, men jeg er virkelig fanget af historien. Det er en solid 8er

Missing Avatar
TheJuice
Divideret med to!

For fanden det var skidt.
Det lignede lort.
Det kørte som lort.
Men havde ingen reelle valg.
Historien var ligegyldig.

Yea, I did not like that game. Men det gav da et platintrofæ.

All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!