Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Lilium11
Lilium11
Action er en total valid måde at spille Dishonored på, det er ikke som Hitman hvor jeg nok ville spørge hvad filan i silvan du laver

Det også derfor de har lavet så mange skills som tydeligt er catered mod action-basered spil da de ikke hjælper så meget til Stealth. High Chaos mode supplerer også med flere fjender for at gøre combat sværere samt flere rotter/weepers i stealth-ruterne osv. hvis man slår mange ihjel.

Good game that one.

alex2life
Moderator
alex2life
@Niceguy69

Come on, du kan ride rundt på en sabeltiger mens du tyrer spyd på folk ;P
Ej, holder ret meget af Primal fordi det er så.... "voldsomt" når det kommer til kamp. Fordi en stor del af det er nærkamp bliver det bare lidt vildere når man svinger køllerne rundt - Det føles som om de har skruet lidt op for ragdoll-effekterne imo

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Lilium11
Lilium11
>Come on, du kan ride rundt på en sabeltiger mens du tyrer spyd på folk ;P

Lige det aspekt blev jeg aldrig træt af. Skuffet over at FC5 ikke havde mulighed for at ride på puma.

Niceguy69
Niceguy69
@Alex
Jeg nåede faktisk ikke så langt inden jeg gav op. Men må indrømme det lyder awesome

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Spiller Sekiro, stoppede sidste år fordi jeg sad fast ved Ladt Butterfly. Jeg opdagede pludseligt at der var andre veje at gå, vendte tilbage senere og klarede hende på første forsøg uden problemer. Jeg tror at jeg har spillet det meste af det område alt for tidligt, det er nok derfor det har virket så svært. Resten har været meget medgørligt.

Felix The Reaper!
Niceguy69
Niceguy69
Damn nu fik jeg lige Resident Evil 4 hjem, så ryger Dishonored helt sikkert på pause

Grublr
Grublr
Graveyard keeper! Fantastisk spil. Er små 6 timer inde og hygger mig virkelig med det. Det er lidt stardew valley, med bedre humor og pacing. Jeg har været stuck et par gange, men det syntes jeg kun er fedt, for det fortæller ikke ret meget hvad du skal gøre. Har indtil videre fokuseret mest på min gravplads og skaffet lidt gear til dungeon. Kan varmt anbefales, hvis du kan lide at sidde og nørkle lidt med tingene og træner såmænd også din hukommelse samtidig. Uff jeg tror jeg kommer til at bruge mange timer på det her!

FreshWater
Moderator
FreshWater
Journey To The Savage Planet blev gennemført ovenpå en lidt vild uge. Nu er jeg igang med Graveyard Keeper, Pathfinder og så er jeg et fjols da jeg købte Wolcen... men det ser eddermedme fedt ud.

I think of dieting, then i eat pizza
Grublr
Grublr
@Fresh

Er det en Humble Bundle connoisseur jeg spotter der? ;) Virkerlig gode titler man får igennem der, jeg ville nok ikke selv have købt Graveyard Keeper før det var meget på tilbud, for umiddelbart virkede det ikke som et spil for mig. Men så var det en del af valgene sidste måned, så det er jeg kun glad for! Det har virkelig overrasket mig det spil. Har du også købt dlc'en? Den skulle eftersigende gøre spillet væsentligt nemmere, i forhold til penge, så vidt jeg har forstået. Tænker selv at købe den, når jeg er nået lidt videre med spillet.

Og Journey To The Savage Planet virker virkelig meget som et spil for mig, tænker det er lidt hen ad subnautica. Men er jeg helt galt på den der? Jeg ved man skal skyde lidt, men ellers mest scanne ting, observere og løse nogle gåder. Det ser i hvert fald fedt ud

FreshWater
Moderator
FreshWater
@Grublr jeg må desværre skuffe dig, og sige at jeg ikke gør ret meget i Humble Bundle. Det var derimod din seneste post herinde, der gjorde at jeg fik lyst til at købe det. En "mørk" udgave af Stardew Valley, er noget jeg skal afprøve jeg er først lige startet, men lige pt. er jeg meget godt underholdt, og ja det er faktisk dejligt ikke at blive holdt i hånden, men faktisk selv skal finde ud af hvordan ting virker.

Nu har jeg ikke spillet Subnautica, men det jeg har set på stream, så vil jeg sige at Journey en "lettere" udgave af Subnautica. Hvis det er den trykkede stemningen du er glad for i Subnautica, skal du nok lede efter andre titler, da Journey aldrig decideret bliver uhyggelig. Derimod er udforskning delen, rigtig god imo

Grublr
Grublr
Ingen skuffelse her, så bare graveyard keeper og pathfinder, lagde to og to sammen og var lige så dårlig til at regne ud, som jeg er til at regne 2+2 gir da 5, gør det ikke?

Og lige præcis, der er lidt guidelines men ellers er man på egen hånd. Super fedt!
Og fedt at du samlede det op efter min anbefaling jeg hygger mig i hvert fald gevaldigt med det.

Jeg er lidt tosset med mange farver og skøre væsener, så Journey ligner noget jeg godt gad og bruge tid på! Jeg syntes aldrig subnautica var decideret uhyggeligt, men det spillede på min barndoms frygt for det uklare vand.. Bare jeg var i svømmehallen, så så jeg hajen komme fra den dybe ende o_0 på det punkt var subnautica meget stærkt. Men det var mere udforskningsdelen og det anti-voldelige aspekt jeg var vild med subnautica. Og udforskning virker der til at være masser af i Journey, så det bliver nok et køb snart..

hjorth
Moderator
hjorth
Jeg er stadig i gang med Dragon Ball Z: Kakarot og det er stadig ganske underholdende omend en smule trættende at skulle igennem alle deres 'open world' aktiviteter som slet ikke lever op til mine forventninger. Jeg vil have en mere levende verden og nogle langt mere dynamiske quests før jeg accepterer det som andet end en glorificeret fighter med overfladiske RPG elementer Men som sagt er jeg stadig ganske underholdt her lige efter Cell sagaen

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
alex2life
Moderator
alex2life
Kom til at åbne Minecraft så nu er jeg blevet fanget ret hårdt af det
Det er utroligt så vanedannende det altså er :I

Skulle bruge noget brød så skulle lave en farm....ville dog gerne lave den lidt effektiv så skulle bruge redstone, hopper ned i en mine og finder en masse guld og alt mulig lækkert - Men det vil være lidt spild at mine en del af det før jeg har en enchanted pickaxe.... så ud og hente Sugar Cane så jeg kan lave en farm med det.... samt et par køer så jeg kan begynde at breede dem for læder. Så snart tid til at lave bøger-->boghylder-->enchante en pickaxe

Mens jeg ventede på det kom jeg så til at gå i gang med en kyllingefarm, som nu også er blevet alt for fjollet at se på - Lidt for meget redstone for noget der er lidt fjollet

Der er bare hele tiden noget nyt at tage fat i - Det spil er så fedt

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg har fået gang i Rock Band 3, 2eren er godt men 3eren er godt nok overlegent på rigtigt mange måder. Der er næsten ingen loadtider og menuerne kører smooth. Det er en meget behagelig oplevelse, frygter at det bliver svært at gå tilbage. Savner dog muliheden for at skrue hastigheden ned på 50%, man er begrænset til 70% som minimum hvilket gør de sværere sange lidt tricky at lære.

Felix The Reaper!
Grublr
Grublr
@Alex

Jeg har to indrømmelser.. Den første er, at jeg aldrig har spillet Minecraft.

Nummer to, og meget værre er, jeg er lige begyndt at spille det. Mens jeg venter på at Terraria bliver færdigt, så ville jeg lige se hvad all the fuzz was about.

Det er er sindssygt hyggeligt jo. Det er et perfekt afbræk til alt det andet jeg spiller, og hvor er det dog tydeligt hvordan andre survival spil, bare kopiere MC på mange punkter. Den første nat faldt mig nemt, da jeg har spillet meget Rust, Ark, The forest og andre survival titler, så alt gav på en underlig måde mening. Nu har jeg spillet små 5-6 timer, har klaret mit første raid på en village, plyndret lidt legendarisk gear, bygget to hus hvor det ene er bygget ind i et bjerg; det ser vold goldt ud! Hvis jeg selv skal sige det

Er totalt noob i minecraft, så lærer opskrifterne på ting efterhånden. Har da luret at de helst skal ligne det man vil bygge, når man sætter ingredienserne frem.. Det tog mig lidt tid at forstå jeg bare kunne klikke på det jeg ville bygge, for at se hvordan jeg gjorde. You live, you learn

Men ja, det er sgu et fedt spil. Spiller selv med PureBDcraft texture pack, for at give det lidt tegneserie look, og det ser sgu meget fint ud. Tænker jeg vil spille det igennem historien også må vi se hvor meget jeg bliver hængende, men indtil videre hygger jeg mig meget godt!

Går du efter endgame, eller er det ren hygge bygning fra din side af?

alex2life
Moderator
alex2life
@Grublr

Yay
Er glad for at du har hygget dig så meget med det allerede for ja, det er bare så fedt et afbræk fra andre spil

I forhold til endgame så nope. Havde en super irriterende men ret komisk situation sidst jeg prøvede at dræbe den sidste store boss så det prøver jeg ikke igen

Men for at være ærlig ville der også gå alt for lang tid før jeg ville nå dertil - Jeg har det med at blive distraheret

Åh men ja, det med at lære tingene efterhånden som man spiller er bare så skønt
Jeg kan ikke forestille mig at der er nogen der kan spille Minecraft uden konstant at have "Vent, kan det her lade sig gøre. DET KAN DET!"-øjeblikke

Niceguy69
Niceguy69
Er røget på Dead Space igen. For helvede hvor er det bare godt. Hvor er der ærgerligt der ikke længere bliver laver spil i den kvalitet der var i x360 generationen.

FreshWater
Moderator
FreshWater
Er gået igang med noget Overwatch igen, da jeg er blevet overtalt af et par kammier til ligeså stille at komme igang. Det er bare sjovere med folk man kender, og kan sidde og kommunikere med over f.eks. Discord.

Så valgte jeg at købe Stardew Valley til min Switch, da jeg lige skulle have lidt at slå tiden ihjel, på en færgetur til Göteborg i sidste weekend. Det er rimelig dumt, når jeg ved hvor hurtigt jeg bliver hooked på det spil.... men det kan da være jeg endelig får lykkedes mig at gennemføre Granpas Evaluation med ful point, på de to første år.

Og ja, så glæder jeg mig bare til det nyeste Ori udkommer

alex2life
Moderator
alex2life
@Freshwater

Damn fyr - Beundrer dit mod. Tør aldrig nærme mig Stardew Valley igen. Endte med 100 timer spillet den uge jeg startede det :I

Og jeg burde få taget mig sammen til at gennemføre Final Fantasy 1 - Det er faktisk en del bedre end jeg havde forventet
Er vist kommer til den sidste dungeon, så vidt jeg har forstået :I

Er forresten startet på et virkelig spøjst spil med et koncept jeg ikke kunne modstå
The Longing.

Du er et lille sort skyggevæsen i en hule hvor din konge har bedt dig om at vente 400 dage indtil han vågner igen.... og så starter en timer øverst i skærmen på 400 dage og begynder at tælle ned .... i real time

Kongen bad dig om ikke at forlade hulen men selvfølgelig begynder man at udforske det hele

Her kommer en super obskur reference men The Longing minder mig ekstremt meget om den del af Peddersen og Findus i haven-spillet hvor man skal ned i de underjordiske gange og prøve at finde rundt.

Det er ærlig talt super blæret og hvor er det fedt med spil der vender koncepter på hovedet. Nu hvor det efterhånden bare skal gå hurtigere og hurtigere, så er det rart med et spil hvor den bare kører i frigear stille og roligt

Helt klart ikke et spil for alle, men damn - er forelsket ;P

Stampe128
Stampe128
Har været i gennem en stor spil-streak på det seneste, som dog nok stopper nu her, når min ferie slutter.

Persona 5
Rigtig fedt. Det er - som ventet - meget japansk, på godt og ondt. Skidenice gameplay. Stor, kompliceret historie (typisk japansk på den gode måde). Lidt irriterende karakterer og ikke mindst tendens til at overfortælle plotpointer og følelser (typisk japansk på den negative måde). Gik død inden slutningen, men dog først 70 timer inden, hvilket sker sjældent for mig efterhånden.

Darkwood
Ret skal være ret: jeg gav det ikke en reel chance. Fremragende atmosfære, men den nådesløse sværhedsgrad og de enorme krav til item management/Creation var slet ikke for mig.

Lovecrafts Untold Stories
Sjovt lille indiespil. Banalt gameplay og lidt for uslebne kanter (kedelige maps og elendigt checkpoint-system) trækker ned.

Nioh
Godt gameplay med effektiv implementering af tre forskellige kamp-stillinger. Ensformige fjender og genbrug af maps i sidemissioner trak dog gevaldigt ned for mit vedkommende.

Spyro: Reignited
Lækker, nostalgisk platformer. Faktisk en større positiv overraskelse end Crash Bandicoot-remaket.

Ratchet and Clank (PS4)
Fremragende.

Uncharted: Drake's Fortune
Lidt run of the mill, når man spiller det i dag (jeg har ikke spillet serien før). Fin underholdning, ikke prangende. Men jeg glæder mig til at spille de to andre i opsamlingen.

Resident Evil 2 (remake)
Helt vildt godt. To ting trækker ned: Mr. X og så især historien, der slet ikke kan stå mål med, hvor langt spilmediet sidenhen er kommet på den front. Grinagtigt dårligt manuskript.

Niceguy69
Niceguy69
Jeg fik de første 20 gamerscore i Minecraft Storymode, men nu vil min xbox ikke åben spillet længere. Derfor er jeg røget på saints Row the 3rd. Grunden lockdownen er jeg lidt i spilmangel og det lå og samlede støv

alex2life
Moderator
alex2life
Er sprunget på Just Cause 4 og damn, det er bare så sjovt. Totalt repetitivt og super åndsvagt men virkelig bare sjovt.

Endnu en gang har de introduceret endnu flere spøjse gadgets og ret meget customization så du kan fjolle totalt rundt

Var flad af grin da jeg kom til at sætte en booster + ballon på en ko hvorefter den bare fløj langt væk

Men det er virkelig et perfekt spil til her nu. Du kan springe ind fem minutter og hygge dig ekstremt meget, du kan lalle en hel dag væk - Perfekt lockdown-spil ;P

Og i den modsatte ende er jeg også startet på Divinity: Original Sin og damn. Har kun spillet en time men er allerede totalt overvældet over mulighederne i det spil. Sidder allerede og overvejer om jeg skulle have valgt andre start-skills men... tænker at jeg bare skal fortsætte og køre min mærkelige stil

Læste en anmeldelse der beskrev det som old school rpg med et friskt pust og kan kun give det ret. Det føles virkelig old school men uden at man sidder og flår håret ud. Glæder mig til at kunne smide en god del timer i det
(Ret dårlig timing at starte på det her nu med en måned gammel baby ;P)

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Bruger mest tid på Dreams pt, men har lige downloadet Doom64, så tænker at jeg skal bruge lidt tid på det når jeg har fri.

Felix The Reaper!
Joeyvind
Joeyvind
Jeg har prøvet at spille Wolfenstein, Metro mfl på Gamepass, men jeg bider sgu ikke rigtig på dem.

Jeg spiller fortsat mest Apex Legends på Xbox One S - men har måtte starte helt forfra. Indtil videre spiller jeg overraskende bedst som Wraith, som jeg ellers aldrig har brugt før nu.

Jeg ville gerne spille mere Blair Witch, men min hund går amok af tvét

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!