LIVE

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annoncer
logo hd live | The Outer Worlds on Switch
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Har også for mange skovture, forårs folk har heldigvis ikke opdaget alle de gode stier i Rold, de vil bare ned til den forbaskede sø og ignorere resten af skoven. Også er det ikke engang den store sø, tsk.

Har lige gennemført Until Dawn. Det var overraskende godt, men slutningen var lidt antiklimatisk, hvilket virker til at være et tema for spil med flere slutninger. Jeg holdee fast i at cheesy horror fungere bedre til det interaktive format end selvseriøse thrillere.

Er også komme godt ind i Days Gone. Spiller på Survival, hvilket får mange kvaliteter frem i spillet. Har oplevet mange kritiske øjeblikke hvor jeg er endt i halvfarlige situationer mens jeg forsøgte at rejse fra et sted til et andet. Kan godt lide at man ikke rigtigt har en chance hvis man bliver overmandet af en gruppe zombier. Det er også ret fedt at fjenderne slåsser mod hinanden, det skaber mange uforudsigelige situationer.

Felix The Reaper!
alex2life
alex2life
@Grublr

Jeg er gået all-in på Divinity Original Sin - Damn det er fedt
Er helt opslugt og har bare lyst til at spille videre konstant - Det er så svært at lægge controlleren fra sig når jeg først er kommet i gang :I

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Lilium11
Lilium11
Jeg leger lidt rundt med Tomb Raider 2, den helt originale. Har aldrig spillet de her spil, men alligevel synes jeg efterhånden at hvis man lige tager højde for deres alder og derfor er lidt tilgivende overfor de elementer der ikke fungerer så godt, så synes jeg faktisk at de indtil videre har været LANGT bedre end det crap som reboot serien (den anden af dem) har bragt os.

TR2 er godt nok lige lovlig glad for menneskelige fjender og jeg synes ikke kampene mod disse koger ned til andet end enten at tage en masse uundgåelig skade eller fange dem i et baghold og udnytte deres AI til at holde sig bag ved dem. Det er nu ikke et ødelæggende element for mig dog, i og med at de dropper rigeligt med medkits til dig.

Det jeg dog godt kan lide ved spillene er:

1; store baner hvor du uden handholding og minimalt med afbrydelser og scriptede scener skal finde vej igennem. Med de nye så er det desværre som med så meget andet AAA, at det ikke rigtigt lader til at de har nogen tiltro til spillerens intelligens.

2; styring der umiddelbart virker klodset, men er ment til at gøre hver eneste af dine bevægelser til en overvejet handling. Eller det er i hvert fald den effekt det har på mig

3; secrets der belønner dig med godt med ammunition til de gode våben som belønner udforskning i langt højere grad end de nye spil hvor det bare er ligegyldige collectibles.

In short, helt isoleret fra nostalgi har jeg igen fundet gamle spil som gør det SÅ MEGET BEDRE end det moderne lort vi bliver spist af med i dag... hold da kæft hvor er det depresso at tænke på :/

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Hvis du ikke har spillet etteren, så er det endnu bedre end 2eren. Nok det bedste spil i hele serien og ikke kun pga fucked up ET aliens og T-rex. Det har rigtigt gode baner og mere mystik end de senere spil. Også er det foruden militærkomplekser osv, som lidt plager mange af de senere spil.

Felix The Reaper!
Lilium11
Lilium11
Det har jeg spillet for nyligt, og jeg synes også det var fin underholdning hvis man ser bort fra lidt af de samme problemer som plager 2'eren.

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Stampe128
Stampe128
Witcher 2 (Xbox 360)
Jeg må sige, at det var en af de mest 'op ad bakke' begyndelser på et spil. Kampsystemet er tungt og klodset, og kræver enormt meget tilvænning. Du bombarderes med al information på ganske kort tid og derfra er du så på ret fri fod. Dertil kommer at man i begyndelsen er meget underpowered grundet dårlig armor og svage sværd.
Men når du først får bedre armor og lærer mekanikkerne at kende, er det et fremragende rollespil.
Dog er historien voldsomt forvirrende, både fordi omfanget af person- og områdenavne er enormt, og fordi jeg ikke har spillet det første. Men sidemissionerne er ekstremt velfungerende sammenlignet med typiske fetch quests, og gevinsten ved at klare sidemissioner er oftest det hele værd.

Stampe128
Stampe128
Darksiders 3
Jeg forstår ikke heeelt den hårde medfart spillet har fået. Men det er måske fordi jeg ikke tillægger grafikken og de tekniske ups'ere (mange framerate drops) så meget betydning. Jeg synes, det er i fin forlængelse at de forrige spil i serien. Rigtig god, Metroidvania-inspireret underholdning. Ingen originalitet (der stjæles som altid flittigt spilelementer fra andre franchises), men et fint skud spil-fastfood.

Det er dog væsentligt sværere end, jeg mindes de to forrige var. Og jeg var ved at eksplodere i frustration over at dø og miste souls i begyndelsen, indtil jeg fandt ud af at man kan opsamle sine souls/experience igen på dødsstedet ligesom i Dark Souls. Skulle måske have læst en digital manual, men det er man jo blevet så vant til ikke er nødvendigt.

Niceguy69
Niceguy69
Fedter stadig rundt i Dragon Age Origins. Historien er fed, men gameplay er slet slet ikke på højde med Skyrim. Og al micro managementet trækker virkelig tænder ud. jeg har måtte opgive at dræbe High Dragon, da det fuldstændig knuser mig hver gang. Virkelig fail at det er muligt at nå dertil når man har lavt level. Så jeg må tage den til sidst, men det trækker bestemt ned i den samlede oplevelse.

FreshWater
FreshWater
@NG69 - må jeg høre, har du fået klaret Flemeth (undskylder hvis jeg spoiler)?... jeg gav simpelthen op på hende, kan jeg huske....

I think of dieting, then i eat pizza
Niceguy69
Niceguy69
@Fresh
Nej jeg har kun snakket med hende i starten og vi skiltes som gode venner. Er hun værre end High dragon, for så får jeg det da aldrig gennemført?

FreshWater
FreshWater
@NG69 - hvis du har klaret dragen i Frostback så tror jeg også du kan klare hende. Det så vidt jeg husker ikke en nødvendighed, og det kan også være jeg synes hun var svær, da det var ret tidligt i spillet jeg kæmpede mod hende

Niceguy69
Niceguy69
@Fresh
Jeg kan nemlig ikke få Dragen ned med nakken, men jeg var også kun omkring level 10 da jeg prøvede. Synes det er elendigt design man kan kommer dertil når man ikke har en chance mod den. Nu venter jeg til jeg har klaret det andet og jeg forhåbentlig er blevet stærkere.

FreshWater
FreshWater
@NG69 - jeg måtte altså lige grave dybt i hukommelsen, men jeg tror jeg var lvl 15-16 ish da jeg klarede dragen ved Frostback Mountains, og det var ikke nemt... så lvl 10 er måske lige lidt lavt

Niceguy69
Niceguy69
@Fresh jeg har rekrutteret dværgene og elverne og er godt i gang med the circle, så nu er der snart ikke nogen vej udenom

Grublr
Grublr
Jeg hoppede lige på FO76 vognen da det lancerede på steam. Købte det forholdsvist billigt på HumbleBundle, linkede min Beth account til steam, og dermed en "gratis" version på steam.

Indtil videre syntes jeg spillet er... fint.

Der er uendelig mange fps drops, men ingen disconnects indtil videre. Spillet har i mine øjne fået et massivt løft efter de tilføjede NPC'er og dialog system. Det jeg har spillet indtil videre, kradser den Fallout kløe jeg har haft i lang tid efterhånden. Har startet forfra og spillet videre i Fallout 4 med mange, mange mods installeret, men det var efterhånden blevet meget kedeligt. Kendte det ud og ind, og FO:NV er efterhånden for gammelt og clunky, selvom jeg stadig syntes det var fantastisk da jeg spillede det igennem første gang. Dengang havde jeg ingen internetforbindelse i min lejlighed, så det reddede virkelig min røv fra kedsomhed.

Men ja, jeg har givet FO76 en chance til, og syntes faktisk ikke det er forfærdeligt. Jeg ved mange har problemer med en "modified game files" error, men jeg tror det er folk der tidligere har moddet deres spil, eller dumme hackere der klager på steam forummer.. Dem har jeg efterhånden set mange af i min tid med Rust Det er ekstremt dumt, men også lidt sjovt.

Jeg er snart på lvl 10, så ved ikke endnu om det fuldstændig falder sammen i endgame, men starten af spillet fungere ret godt og har som sagt lidt mere fallout ånd efter de utallige opdateringer. At jeg så helst så et rent singleplayer spil, eller i det mindste at jeg ikke skulle betale for private servers, det er en anden sag.

So far, so good.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Spillede 5 minutter af Dishonored 2 og begynder at fornemme at det var en fejltagelse. Der er et eller andet meget utiltalende ved det spil. Bør dog nok lige give det en ordentlig chance.

Gik i stedet i gang med Alien Isolation, meget lovende indtil videre. Top notch lyddesign, de fanger virkeligt Alien stemningen.

Felix The Reaper!
Lilium11
Lilium11
Dishonored 2 er fedt, håber du finder frem til glæden ved det.

Jeg, jeg er gået i gang med Resi 7, på Madhouse. Det har jeg ikke gået igennem før og nu er jeg kommet til der hvor man skal skaffe nøglekortet og ind til ham Lucas, og jeg må sige at spillet er bedre her end det var på Normal. Fjenderne er farlige, og ressourcerne er knappe. Det eneste der taler imod det er at man ikke kan skippe cutscener, så man må lige sørge for at bruge rigeligt med kassettebånd.

Jeg har været igang i ca. 2 timer nu, og der er stadig ikke kommet et nyt auto-save lol. Det er nu egentligt også fint nok, men man forstår nu hvorfor spillet anbefaler at man har gennemført spillet først - encyklopædisk viden om hvor og hvornår der kommer boss fights samt cutscener så man kan minimere frustration er nødvendigt, men havde det ikke været for det så er udfordringen egentligt bare der hvor det skulle have været som standard imo. Anyways, i'm having fun with this.

Grublr
Grublr
@pez

Har du været igennem 1'eren? Jeg syntes personligt det er et bedre spil, har været igennem det mange gange og spillet det på mange måder. er gladest for min gennemspilning uden super kræfter og uden at nedlægge nogen fjender.. en god udfordring!

Men med hensyn til 2'eren var jeg også tilbageholdende i starten. Det var uendeligt meget flottere og detaljeret, men min OCD kom på overarbejde i og med level designet var helt enormt stort og der var tusind afkroge man kunne komme igennem. Jeg vidste ikke hvor jeg skulle starte og slutte. Holdt en pause og kom tilbage og har elsket det lige siden. Nu syntes jeg det er fedt hvordan man komme igennem hver level på så mange forskellige måder og altid finde et nyt sted, ting eller karakter.

Men for mig var det for overvældende i starten og gav et dårligt indtryk på mig. Så gik straks tilbage til 1'eren, som jeg stadig holder på er det bedste i serien omend det er mindre komplekst end de to efterfølgere.

Også har jeg svært ved at sige noget dårligt om nogle af spillene, da det nok er mine yndlings spil fra nyere tid!

Hold ud min ven, oplevelserne venter lige om hjørnet og det næste hjørne og det næste...

Niceguy69
Niceguy69
@pez
Jeg havde samme oplevelse, godt nok med Dishonored 1. Min interessen døde bare efter en times tid

Lilium11
Lilium11
Blev lige færdig med Tomb Raider II, for første gang. Tænker jeg rykker videre med 3'eren efter lidt pause.

Fedt med store baner hvor man selv skal finde vej, bruge hovedet og øjnene. Minder lidt om designfilosofien som de bruger i noget som Dark Souls. Oftest så vil rullende sten eller faldende istapper kunne forudses hvis man bare husker at være opmærksom, men i og med at man kan save konstant så er det ikke helt så straffende kan man sige. Ikke værst, men dets større fokus på kamp mod mennesker med guns gør ikke spillet nogen tjenester. De fleste kampe blev bare reduceret til mig der forsøger at minimere skade ved at udnytte dårlig AI, og hvis ikke det kan lade sig gøre, jamen så er det herligt at der er så mange medpacks.

Det har sine issues, men stadig meget bedre end de moderne titler. Objektivt. Nakkeskud til dem der ikke er enige!

Jeg er desuden totalt nede med en Lara Croft der ikke bruger 80% af tiden på at stønne og 20% på at hulke.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg husker ellers de gamle Tomb Raider som spil hvor Croft konstant laver lumre lyde, særligt når hun møjsommeligt skubber sten rundt.

Har besluttet mig for at give Dishonored 2 en ekstra chance, vil se en stor bane før jeg giver fortabt. Men bliver først efter Alien Isolation, som stadigvæk er virkeligt godt. Det er meget simpelt snigeri, men fokus på lyde og forsigtighed gør at spillet bliver rigtigt intenst.

Felix The Reaper!
Joeyvind
Joeyvind
Har også overvejet at give Alien Isolation en tur mere.

Elskede min første gennemspilning, men er ikke rigtig lykkedes med runde to, trods flere forsøg.

Af en eller anden grund, synes jeg heller ikke at jeg har set det på tilbud på ps store endnu.

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486
Lilium11
Lilium11
@Pez
Det har man også lov til når man flytter rundt på sten der må veje mange mange gange hendes egen vægt

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Det er rigtigt^^.

Er fortsat ved Alien, det begynder at trække ud. Jeh synted stadig at det er godt og der har ikke været nogen dårlige baner. Men jeg kan ikke lade være med at tænke at det havde stået stærkere hvis man skar lidt indhold fra.

Det er f.eks. unødvendigt med de lange gameplay efter at man kommer ind i reaktoren. Man burde bare komme direkte hen til deres plottwist også videre til næste mission. Der har lige været en masse gameplay, en kort historie sekvens ville ikke skade. Jeg glemmer af og til hvad der foregår fordi man hele tiden render rundt og tænder for strøm og lignende. Lidt for mange delmål.

Men det er uhyggeligt og gameplay sekvenserne er gode og varierer tilstrækkeligt til at det forbliver interessant. Det er svært at sige hvad man skulle fjerne, men der er helt klart for meget. Jeg har snart spillet det hver aften i 14 dage og er umiddelbart kun halvvejs. Det virker lidt voldsomt for den slags spil og det gør ar det af og til taber lidt momentum.

Felix The Reaper!
Niceguy69
Niceguy69
Er ved at være færdig med Halo 4, fuck hvor er det bare flot! rent gameplaymæssigt er det dog ikke noget særligt, derfor spiller jeg dead Space 2 på siden. Det er til gengæld 10/10 på gameplay!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!