Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Stampe128
Stampe128
@alex2life

Du er ikke glad for spillet?
Jeg synes det er helt genialt. Ja, styringen af batmobilen er tvivlsom, men ikke i selve tankgameplayet, som er det der dominerer. Det er mere når man kører i normal tilstand. Jeg har endnu ikke været synderlig generet af det.
Forstår ikke al den hate. Synes både Arkham Knight og de to første spil er ligaer over (næsten) alt andet på markedet. Mere perfekte Batman-spil kunne jeg ikke forestille mig.
Men Arkham Asylum er stadig favoritten umiddelbart.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Genspillede et par episoder i Amid Evil, det er virkeligt et godt spil. Det er længe siden at nogen har lavet et skydespil der er så solidt fra start til slut. Skulle da lige være Ion Fury eller Dusk. Især rart som et afbræk fra Doom Eternal, som er sjovt men også lidt for fokuseret på arenaer til min smag.

Inspirerede mig til at lave mit eget skydespil i Dreams, så det arbejder jeg på nu.

Felix The Reaper!
alex2life
alex2life
@Stampe128

Nah, synes det blev frustrerende i længden hvor meget af spillet der bare gik op i batmobilen :I

Hey, den er fed at køre rundt i men når fucking Riddler siger "HAHAHA, HVORDAN VIL DU LØSE MIN GÅDE BATMAN! MIN GÅDE... i form af en racerbane med trykfølsomme dele"

Der gav jeg lidt op og da jeg i den næste mission igen blev mødt af en situation hvor jeg skulle køre batmobilen hen til et sted for at hoppe ud og åbne op så jeg kunne køre batmobilen et par meter frem for at åbne en dør.... ej come on :I

Tvivler ikke på at der er mange fede dele i Batman Arkham Knight - blev personligt bare meget træt af "batmobil her" batmobil der"

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The_Dude
The_Dude
Spiller Morrowind.
Det spil holder stadig 100.
Det er laaangt bedre end Oblivion og Skyrim. Man er frit til at gøre lige hvad man vil. Tager man et forkert valg kan det få fatale konsekvenser.
Ingen waypoints. Ingen quest markers. Ingen fast travel ud over faste ruter.
Man bliver suget helt ind i den verden.

Y can't metroid crawl ?
Stampe128
Stampe128
@alex2life

Jeg kan sådan set godt se, hvad du mener, og jeg tror også at din holdning er mere hyppig end min. Der er også noget der skurrer, når Batman går og skyder andre tanks i stumper og stykker, når han ellers gør en dyd ud af ikke at slå ihjel.
Men jeg har ikke mistet gejsten endnu. Still loving every minute.

@The_Dude

Åh ja, good times. Kan huske at Vivec var en sindssyg labyrint at finde rundt i. Men det var konge, når man i udkanten af byen fik adgang til at købe nogle potions, der kan få dig til at flyve. Kæft jeg fløj det landskab tyndt.

FreshWater
FreshWater
Jeg er gået igang med Metro Exodus, og er først ved at afslutte første område... men lige nu er jeg rigtig vild med det! Super trykket stemning, prøver dog at spille meget stealth, så det kan selvfølgelig også have noget med det at gøre. Enkelt men fedt crafting system. Historien skal jeg nok vente med at bedømme før jeg spillet mere, men lige nu er jeg optimistisk på spillet

I think of dieting, then i eat pizza
The_Dude
The_Dude
@Stampe

Ja den by farer jeg altid vild i. Det er dog gået overraskende nemt denne gang

Har lige været oppe i det svævende fængsel.
Løb og hoppede forbi alle vagter og skyndte mig at åbne døre med spell. Der skulle handles hurtigt haha

Y can't metroid crawl ?
alex2life
alex2life
@Stampe

Bare rolig - Alle de tanks du skyder, eller dem alle bortset fra en boss vist nok, er droner eller AI-styret.... mener jeg da - For ja, de skal jo helst leve op til at han kun lemlæster folk ;P

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Der er kommet 3 nye wad filer til genudgivelserne af Doom 1-2 sammen med alverdens patches som fixer alle problemer har haft med dem. Spiller de nye baner, umiddelbart lidt lettere end Sigil men det er også okay.

Felix The Reaper!
Lilium11
Lilium11
Jeg kører lidt X-com her til aften. Og det er super-godt, men jeg er også super shit til det

Det er sådan noget hvor jeg godt kan se, at det er mig den er gal med. Men for fanden hvor kan jeg også blive sur nogle gange! Når jeg misser et 87% skud ;P, der har man det lidt sådan "hvorfor kan det her ske?!"

Til gengæld er det sjældent at jeg spiller noget hvor dine beslutninger betyder noget i dette omfang. Alt har en konsekvens! Bare det at dine tropper bliver skadet i kamp betyder at de må tage en uges tid om at komme sig, og det er vigtigt at overveje hvilke byggeprojekter der skal bestilles hvor og hvornår, så de er klar til tiden etc. - Kampene er også tilstrækkeligt udfordrende for min begrænsede erfaring med genren, selv på Normal mode kan et dårligt overvejet træk betyde at mine guys kan miste livet. Oof.

Jeg forsøger at holde save-scumming til et minimum, men jeg er ikke bange for at indrømme at dette nok bare bliver et run for øvelsens skyld, og at et Ironman run måske kunne blive forsøgt i fremtiden når jeg kender spillets mekanikker og strategier bedre :3

@Alex,
Haha, ja det bliver sgu dumt. Det kan godt være at det føles voldsomt når man sådan kører folk over med 100 km/t og jet-boost, men bare rolig! De får lige et stød når man rammer dem, så de er okay!

Det sgu lige før de bare skulle gå Zack Snyder på Batman i spillene, for det der med non-lethal det holder sgu ikke. Måske sågar man kunne integrere spørgsmålet om hvorvidt Batman dræber ind i gameplayet, give spilleren muligheder i begge retninger og lade historien formes af dine valg. Sikkert for ambitiøst for AAA udviklere dog

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
Stampe128
Stampe128
@Lilium11
Ja det kan godt virke lidt tosset med, hvordan de efter bedste evne forsøger at finde løsninger, der lige med nød og næppe holder sig inden for rammen af, at han ikke må slå ihjel. Det lykkes ikke heeeelt elegant.

Men jeg synes faktisk der er et større problem i et franchise som Uncharted. De der kvababbelser Nathan Drake har med at skulle dræbe skurkene, når han undervejs har pløjet hundredevis af lejesoldater ned. Jeg synes faktisk det er et ret stort problem for seriens troværdighed... men det er stadig gode spil

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Xcom er godt, men det er imo sjovest som Iron Man. Man skal bare lære at det er ligemeget at man måske ender med at skulle starte forfra. Det gør bare det hele lidt sjovere. Jeg spiller også altid det gamle på samme måde.

Jeg er i gang med de nye doom wads. Har brugt en del tid på Double(?) Impact. Banerne er godt designede, men det er godt nok svært. Særligt fordi der er meget få healthpacks og særligt mange shotgun guys. Men det går alligevel.

Det eneste der ærger mig er at alle 3 af de nye wads ligger sig tæt opad Doom 1. Jeg syntes det er en skam at man skal undvære alle de ting der gør Doom 2 overlegent. Fjende variationen er væk og ingen super shotgun. Så bliver lidt for meget shotgun vs caco demons, hvilket hurtigt bliver lidt gammelt. Derudover er de nye baner ret langsomme til at introducere monstre og våben. Men det er nogle fede layouts.

Felix The Reaper!
The_Dude
The_Dude
Er gået igang med Tribunal expansion til Morrowind. Stadig lige så awesome.

Y can't metroid crawl ?
Joeyvind
Joeyvind
Har sat mig for at gennemføre RE2 remake, som på alle måder burde tiltale mig jf. mine fortrukne spilgenre. Men det er sgu lidt "meh".

Jeg husker ikke noget om et børnehjem fra det originale?

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486
Grublr
Grublr
Terraria!!

Det er endelig blevet lavet færdigt, så er startet forfra. Har allerede nakket Eye Of Cthulu, Dungeon Guardian og Brain of Cthulu! Har fået så meget godt loot, og finder hele tiden nyt og bedre gear. Progressionen er så god i det spil, og kan virkelig se mig selv synke mange timer i det. Har en stor del NPC'er i min by indtil videre, og der kommer flere og flere til! Har også rage-quittet én enkelt gang, men lærte lektien på den hårde måde, da ens droppede loot forsvinder når man logger ud.. Så det gør jeg aldrig igen!

Det er virkelig et spil for mig, og det spiller virkelig godt. Er imponeret over noget kan se så godt og simpelt ud, og stadig have den dybde det har. Nuvel, der er ikke en stor historie og gameplayet kan forklares på et minut, men det er alligevel stort og en episk rejse. Det er dope!

Update en dag efter:
Har klaret alle pre-hard mode bosser på nær Wall Of Flesh. Har synket 60 timer i spillet indtil videre, så de små penge er givet godt ud! Er klar til hard mode i morgen når jeg har fået det sidste gear jeg mangler inden da. Fik grindet mig til en molten pickaxe og en masse andet godt gear, så er snart klar til at gå all-in på end game!

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg kom til den sidste bane i Doom Wad'en Double Impact. Gav op og klarede den med snydekoder, den bane er vanvittig og et kæmpe hop i sværhedsgrad i en kampagne der ellers allerede var ret tricky.

Udover det var det en god håndfuld baner. Interessant arkitektur og det er let at finde rundt. Den er lidt til den svære side med enkelte områder hvor de har haft nogle lidt irriterende ideer men overordnet set er det godt.

Felix The Reaper!
Niceguy69
Niceguy69
Jeg tror efterhånden jeg er ved at være ved vejs ende i GTA IV. Nu er Corona helvede ved at være ved vejs ende og min gamepusher har fået friske forsyninger. Titanfall 2 ligger og venter på jeg får hentet det!

hjorth
Moderator
hjorth
Jeg er gået igang med Red Dead Redemption 2 igen, og har valgt at acceptere en FPS på omkring 40. Det er okay og spillet ser virkelig pænt ud på PC. Historien er stadig spændende at følge med i, og jeg har denne gang oplevet nogle side missioner jeg ikke har oplevet tidligere. Verdenen er fed at navigere i og undersøge og generelt virker spillet gennemtænkt på langt de fleste parametre. Det er stadig et dejligt spil synes jeg!

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Lilium11
Lilium11
40fps på en 1070'er? Ewwwww, Rockstar den optimering! Altså, jeg har stadig håb og drømme om at prøve spillet igen på PC, nu med afstemte forventninger og mere for en interaktiv historie-oplevelse end en gameplay drevet én, men det bliver ikke før nyt hardware er kommet i hus.

Måske 3080ti kombineret med enten den nyeste Ryzen eller nyeste Intel (endnu ikke besluttet der) bliver stærkt nok til at trække spillet

As for me, det er gået op for mig at jeg nok ikke får råd til både DJ Max Respect DLC og Desperadoes III i næste måned, så jeg tænker at Desperadoes ryger på udsættelse indtil Juli, og imens har jeg taget fat på Shadow Tactics: Shogun igen, og jeg er atter imponeret over hvor gennemført det er. Jeg forsøger at få alle medaljerne, hvilket bl.a. kræver gennemførsel på højeste sværhedsgrad, speedruns og specifikke level-baserede udfordringer - gudskelov ikke nødvendigvis samtidigt!

Selvom jeg har spillet det før, er der gået tid nok til at jeg ikke kan huske løsningerne og medaljerne påfører mig ofte nye problemstillinger, som gør at jeg atter kan få den tilfredsstillende oplevelse af spillets problemløsning, specielt takket være det her geniale system hvor du kan forudindspille nogle træk til dine figurer og så aktivere dem alle sammen samtidigt med Enter-tasten, virkelig godt værktøj til at sync'e tingene op

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Har klaret de to første episoder af den nye Deathless kampagne til Doom. Det er nogle virkeligt gode og kreative kompakte baner. Mit eneste problem er at de igen læner sig meget opad Doom 1, så man mangler meget af det som gør Doom fedt.Fjendeudvalget er ret tamt og hvor er min supershotgun?

Det er lidt ærgeligt, men banerne er meget bedre end dem i det oprindelige Doom 1.

Tillagt 2020-05-26 15:27:
Det er også lidt mindre voldsomt på Ultra Violence end Sigil og Double Impact, svært men ikke sindssygt. Bortset måske lige bosskampen i episode 2, 2 cyberdemons i et lille rum, det var lidt heftigt.

Felix The Reaper!
The_Dude
The_Dude
Er igang med Bloodmoon udvidelsen til Morrowind.
Stadig awesome

Y can't metroid crawl ?
Niceguy69
Niceguy69
Kom i gang med Titanfall 2, troede jeg. Ud over de 40Gb det fyldte var der også lige en patch på 20GB, så kunne kun spille introen. Lort...

FreshWater
FreshWater
Nå jeg har valgt at give mig selv skridtprygl med en nihalet aka. spille AC: Syndicate igen. Grunden er en diskussion med en kammerat som påstår at grindet i Syndicate ikke er så trægt som i f.eks. Odyssey. Da det er et par år siden jeg har spillet det, og kun kan huske at jeg var ved at gå død i det til sidst, tænkte jeg at give det en gennemspilning til.

Grindet er imo. faktisk ikke så trægt som i Odyssey, så der skylder jeg en øl, men jeg ved så også hvorfor jeg var ved at gå død i det. Hvis man grinder sidecontent bliver relativ hurtig OP, hvilket munder ud i nogle mærkelige situationer, hvor en mission som ellers skulle være svær (altså ikke Lilium svær ), men stadig udfordrende, men som overhovedet ikke er det.
Jacob Frye vinder stadig ikke ved nærmere bekendtskab BTW.

I think of dieting, then i eat pizza
Lilium11
Lilium11
Jeg har set klip af folk spille AC: Syndicate *uden* at grinde sidecontent, og det førte bare til at de var latterligt underpowerede. Jeg har set nogen være i gang med en 300 hit combo på sidste "boss", og han havde ham bare fanget i det samme ubrydelige loop. Og han havde kun dræbt ham halvvejs

AC yndicate er et dumt spil, men i det mindste er det en markant forbedring over Unity.

Joeyvind
Joeyvind
AC Syndicate var ikke et dårligt spil, men gameplay-formlen var for alvor blevet kedeligt, historien var ikke specielt medrivende og det føltes "last gen".

- Det var middelmådigt.

Nevertheless har Syndicate stadig mere"Assassin's Creed" i sig, end nogle af de misfostre Ubisoft laver i disse dage.

Tilføj mig på PS4: Joeyvind og nu Xbone Live: Joeyvind#4486

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!