Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Burde spille Doom Eternal men er i stedet hoppet på Ion Fury på sværreste sværhedsgrad. Jeg tror jeh foretrækker det over de nye Doom, det er i høj grad fordi jeg syntes at Doom Eternal er for meget af en arena shooter. Savner lidt baner med udforskning. Men der leverer Ion Fury og Amid Evil heldigvis varen sammen med godt spildesign og hektisk action.

Er også i gang med Doom Builder. Er ved at lave bane nummer 2 til en kampagne. Har høstet likes fra 2 lead level designere fra Machinegames, der ser jeg som en sejr.

Felix The Reaper!
Michael Kamp
Michael Kamp
Har endelig fået gennemført Persona 5! Ville gerne skrive at jeg gennemførte Royal, men faktum er at jeg ventede med at spille til Royal udkom, og så formåede jeg så alligevel ikke at låse op for det sidste semester, så det er teknisk set kun P5 jeg har været igennem

Vanvittig god oplevelse til gengæld!

FreshWater
FreshWater
Er det så nu jeg skal nævne at Persona 4 er udkommet på Steam

I think of dieting, then i eat pizza
Niceguy69
Niceguy69
Jeg er desværre røget ind i en af de der perioder, hvor jeg fuldstændig har mistet lysten til at spille og har ikke været på i 2-3 uger nu. Er der andre der har prøvet det? Og hvad gør i for at komme i gang igen?

Stampe128
Stampe128
@Niceguy69: Ork ja. Jeg kan miste lysten i månedsvis.
Min lyst til at se film, serier eller til at læse og game kommet altid i bølger, ofte forskudt. Jeg mister i perioder lysten til at se film, men så er jeg til gengæld helt hooked på at læse eller spille. Etc.

Jeg ville bare vente. Som regel er det en stor/interessant udgivelse, der trigger lysten igen for mit vedkommende. Når der kommer et længe ventet spil fx. Så gennemfører jeg dét spil og er som regel interesseret i gaming et par måneder efterfølgende også, hvorefter jeg mister lysten igen.

Jeg kan ikke forcere lysten til at game frem.

FreshWater
FreshWater
NG69 - ja kender det godt. Nogle gange har det dog baggrund i at jeg har haft meget travlt på arbejdet i et stykke tid, eller personlige ting. Men når jeg lige skal have en genstart spiller jeg oftest spil som jeg allerede kender, og som jeg samtidig ikke er ved at kaste op over.
En anden ting jeg har gjort de sidste par år, men det er kun hvis man har tiden og pengene, er at kaste mig over genrer som jeg ellers ikke ville have rørt med en ildtang før i tiden. Persona 5 er et primaeksempel på en periode hvor det gik helt af H til i mit privatliv, og derfor havde misten lysten til at spille. Så gav jeg det en chance, og det fik sku' lysten tilbage (pardon my french).

Niceguy69
Niceguy69
@Stampe @Fresh
Det kan jo skyldes at andre interesser har overtaget. Har fået gang i træningen igen efter Corona og er for nylig begyndt at læse comics igen og der er jo kun et begrænset antal timer i døgnet. Var egentlig midt i Dying Light som jeg hyggede mig rigtig godt med, da jeg pludselig mistede lysten til at game. men må da håbe den kommer igen

FreshWater
FreshWater
Niceguy69 må jeg spørge lidt off topic, men hvad læser du af tegneserier? Jeg har selv lige (gen)læst Fables og Frank Millers Dark Knight og er egentlig på udkig efter noget nyt.

Stampe128
Stampe128
@Niceguy69: Mit bedste råd er bare at bruge tid på det, der interesserer dig mest lige nu. Det dummeste jeg gjorde i begyndelsen var at tvinge mig selv til at spille eller se film, når jeg mest havde lyst til at læse. Eller omvendt. Det tog lang tid for mig selv at lære.
Læs comics, hvis det er dét du synes der er fedt lige p.t.
Lysten til at spille skal nok komme igen.

FreshWater
FreshWater
Anyways back to topic, ovenpå TLOU 2 hvor hjertet op til flere gange var ved at blokere for min vejrtrækning, har jeg kastet mig over en ny genre, nemlig deckbuilders.

Lige pt. er jeg igang med Thronebreakers (tak til ham hikeren som nu sidder i Vestre), og as we speak er min Switch ved at downloade Slay the Spire, som jeg er meget spændt på.
Og så har jeg også downloadet MTG: Arena. Er der dog OBS på ikke at gå all in på indkøb af packs... håber jeg ;)

Niceguy69
Niceguy69
@Fresh
Fables er fantastisk, det var den der fik kickstartet min lyst til at læse igen. Pt læser jeg Curse og the Spawn, som jo er en helt anden genre og Mystic fra Crossgen. Mystic tror jeg dog ikke jeg kommer til at læse igen når jeg er færdig med den.
Hvis du ikke har kigget på den så vil jeg helt sikkert anbefale Saga Eller Powers af Brian Bendis

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!