Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

alex2life
alex2life
Ville spille noget chill hvorefter jeg kom i tanke om at jeg aldrig fik spillet Dark Souls Remastered.... så nu er mit valg til et chill spil blevet DSR.... som jeg for øvrigt også besluttede mig for at skaffe platinum trofæ i, jubii fml :I

Og nej, jeg kan ikke stoppe processen nu..... må bare hænge i ;P

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Spillede lidt Noita. Det virker rigtigt lovende. Det er en roguelike hvor man kan finde rigtigt mange forskellige våben og hvor væsker spiller en stor rolle. Der er tilfældigt generede søer i banerne som kan bestå af forskellige materialer og som opfører sig realistisk. Du kan f.eks. skyde hul i bunden af en så af benzin for at få benzinen til at vælte ud over det hele hvorefter du kan brænde et helt område af.

Det er meget svært og meget atmosfærisk. Jeg håber det kommer til konsol snarligt, virker til at være en af de bedste af sin slags.

Felix The Reaper!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Har lige fået Dead Space 1-2, så de skal prøves. I aftes spillede jeg en del Darksiders 2 via Psnow. Kamp virker lidt kedeligt i starten, som God of war light. Men jeg nåede lige at åbne op for et par nye evner, så kan være det bliver mere spændende. Giver den en ekstra chance.

Felix The Reaper!
b3an_tv
b3an_tv
Jeg spiller Hades for tiden.
Hold nu op det er godt! Jeg er slet ikke typen der spiller den slags spil, men jeg er helt opslugt af det her. Køb!

Jeg købte versionen med soundtrack på Epic games med en 95 kroners rabat kode så jeg gav omkring 50 for det, hvis andre skulle få lyst til den metode

Stampe128
Stampe128
b3an_tv: Jeg håber virkelig det får en PS4-udgivelse på et tidspunkt. Jeg vil helt vildt gerne spille det, men er ikke den store PC-spiller. SuperGiant Games er bare helt sindssygt dygtige.

Deres forrige spil, Pyre, er er af mine yndlingsspil. Eminent godt. Stor anbefaling herfra hvis du ikke har prøvet det.

b3an_tv
b3an_tv
Stamp128: Jeg er vildt overrasket over hvor godt det er, og ja en ps4 version ville være dejligt. Et lækkert spil at sidde i sofaen og game.

Jeg vil kigge deres andre spil igennem, hvis de holder samme niveau!

killingkalle
killingkalle
for tiden spiller jeg Wasteland 3. jeg er ikke så vant til genren, men det er super fedt!

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Har smidt et par timer i Project Watlock. Jeg tror at det er det bedste fps jeg har spillet i år. Der er et kæmpe våbenudvalg og de har alle et godt feel. Musikken er sej og der er masser af forskellige fjender og masser ar variation i banernes grafik.

Ligesom med Ion Fury insisterede jeg på at spille på den sværeste, så har prøvet de første baner adskillelige gange og har nu overgivet mig og er hoppet et par takker ned. Heldigvis er spillet, ligesom Ion Fury, så godt at banerne ikke er kedelige når man genspiller dem.

Felix The Reaper!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Kom igennem The Thing episoden i Porject Warlock. Er vild med atmosfæren i flere af de her episoder og det er forfriskende kreativt med designsne.

Apropo The Thing, så har jeg også fået gang i Distrust. Det virker lovende, selvom styringen kræver noget tilvænning.

Felix The Reaper!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Gennemførte Ion fury på den anden sværreste. Det var super svært, men fedt. Helt klart et af de bedste action spil fra 2019. Min eneste anke er at jeg gerne ville have lidt mere variation i områder. Det er meget urbant det hele og fjendeudvalget kunne også peppes op. Men udover det er det nok et af de bedste fps i de senere år.

Er også godt i gang med Nioh2 og Long Dark. De er fortsat gode. Har også startet på Amnesia: A Machine for pigs. Det er indtil videre mere spændende end jeg havde forventet. Meget mystisk og stemningsfuldt. Er spændt på hvordan det udvikler sig.

Tillagt 2020-11-14 14:18:
Gennemførte Ion fury på den anden sværreste. Det var super svært, men fedt. Helt klart et af de bedste action spil fra 2019. Min eneste anke er at jeg gerne ville have lidt mere variation i områder. Det er meget urbant det hele og fjendeudvalget kunne også peppes op. Men udover det er det nok et af de bedste fps i de senere år.

Er også godt i gang med Nioh2 og Long Dark. De er fortsat gode. Har også startet på Amnesia: A Machine for pigs. Det er indtil videre mere spændende end jeg havde forventet. Meget mystisk og stemningsfuldt. Er spændt på hvordan det udvikler sig.

Felix The Reaper!
-Anden-
-Anden-
Er gået i gang med Disco Elysium og er ca. 35 timer inde nu og er fuldstændig opslugt! En stor anbefaling herfra!

Det næste på min liste er også Hades.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Spiller Btsx episode 1 udvidelsen til Doom 2. Er glad for at jeg nøjedes med Ultra Violence over Ultra Violence+. Det er en rimeligt strid kampagne. Har været i adskillelige kampe hvor jeg tænkte at det nok var umuligt for mig at komme videre.

Det er en vanvittigt svær udvidelse men også sjov. Jeg syntes dog at de er lidt for glade for at bruge archviles. Jeg kan håndtere 2, men når man når man pludseligt er omringet af 4 bliver det lidt voldsomt. Jeg får dårligr nerver af den kampagne. Men musikken er fed og der er masser af nye teksturer og generelt inspireret og nydelig arkitektur.

Felix The Reaper!
Lilium11
Lilium11
Jeg har nu brugt 1,5 time på at gennemføre den første "episode" af Ion Fury. Jeg har fundet alle secrets so-far, og ja - et par af dem krævede sgu lige en hurtig google. Træk i de her specifikke håndtag i den her specifikke rækkefølge, hvordan skulle jeg dog kunne klare den selv?!?! Alt sammen for at finde ud af at spillet shamer mig for ikke lige at få dræbt alt. Kan se at der er et trofæ for at "gøre alting", så jeg går ud fra at de mener også 100% fjender. Hmm...

Anyway, spillet er ret fedt. Jeg startede på Normal, for da jeg startede på den næst-sværeste døde jeg ret tit og jeg havde på daværende tidspunkt ikke opdaget quicksaves, så det lignede noget der ville blive til en farlig omgang trial n' error, men det gør nu ikke det store for spillet er stadig svedigt som bare pokker og byder på intens action i høj hastighed, med alle de klassiske træk som genren engang var defineret af. Jeg tror stadig jeg er mere til Doom Eternal, det har bare mere til sine mekanikker umiddelbart, samt federe guns, men nu må vi se hvordan Ion Fury klarer sig i senere kapitler. Indtil videre lugter det i hvert fald positivt.

Folk der vil binde mig på ærmet at jeg "også bare hader alle spil", skal følge dette link ( https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# ) og sortere efter rating, thi så vil de se at det forholder sig anderledes.
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Gennemførte på den næstsværeste og det var rimeligt hårdt. Kastede næsten håndklædet i ringen flere steder. Er stadig i tvivl om hvordan det lykkedes mig at klare den sidste bane.

Men hvis du er mere til Doom Eternal, så har du Prodeus at se frem til. Ser ud til at være mere i Doom2016 stil end så mange af de andre boomershooters.

Felix The Reaper!
Stampe128
Stampe128
Er godt i gang med Bloodstained: Ritual of the Night.

Det er meget dovent, især rent teknisk. Fesen grafik, ret mange bugs, middelmådig styring, elendig historie (indtil videre) og ditto voice acting, masser af grammatiske fejl og tastefejl i voice boxes.... Men alligevel er det bare god Metroidvania-underholdning, og jeg får ret ofte abstinenser efter en god omgang Metroidvania.

Ja, alle de håndholdte Castlevania-spil er 10 gange bedre, men mangler du noget nyt indhold inden for genren, så er Bloodstained: Ritual of the Night et hæderligt bud.

FreshWater
FreshWater
Er igang med Vikings..... det er noget af en blandet pose bolcher. I weekenden håber jeg på at DAO har fundet ud af hvor de har min PS5 er, og jeg derfor kan spille Spiderman Miles Morales, men ellers bliver det Pathless som ser rigtig solid ud

I think of dieting, then i eat pizza

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.