Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Kastede mig over Amnesias editor, men kunne ikke hitte hoved og hale i styringen så flygtede tilbage til Quakes editor hvor jeg nu overvejer at få flærdiggjort et mareridtsprojekt. Mangler bare lidt våben og lidt fjender, så er det færdigt.

Ellers har jeg været i gang med Alien resurrection som er bedre end husket. Jeg syntes de får rigtigt meget ud af lyset og teksturene. Desværre er det meget buggy når man spiller på ps3, så sidder fast i bane 3 hvor en dør nægter at åbne. Havde jeg vidst at spillet havde problemer havde jeg nok brugt min ps2 i stedet.

Felix The Reaper!
Joeyvind
Joeyvind
Jeg købte Resident Evil 3 til 150kr på PS Store sidste weekend.

Ikke siden Far Cry 5, har jeg oplevet så håbløs en spilintroduktion. Spillet giver Zero Fucks for hvorfor jeg som spiller, skulle interessere mig for denne Jill, og hvorfor jeg ikke bare skulle lade damen blive ædt af en doven zombie.

FFS, det er som om Capcom bevidst laver en EA;

"Tager et positivt skridt frem - og to tilbage hele tiden."

Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Lilium11
Lilium11
Enig, det er virkelig en skam. Jeg havde nogle småting at sætte på 2'erens remake, men tænkte at da 3'eren var et mindre ambitiøst spil med mere af en action-vinkel til sig, så måtte det være nemmere for et moderne Capcom at remake det, men åbenbart ikke!

https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# - https://www.youtube.com/playlist?list=PLqKGFSVqZ2k-SwhuIKbNEjtzMvh7rIUAs (assorterede gaming-flexes). 30fps spil er per definition i early access
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Har langt om længe skaffe Squadrons. Meget bedre end ventet, de har masser af de mere komplicerede mekanikker med fra Tie Fighter, hvilket gør meget for gameplayet. Derudover virker det rigtigt godt i VR, er ret hurtigt ved at snige sig op blandt de bedste Psvr titler.

Felix The Reaper!
McCandlessDK
McCandlessDK
Du skal dog ikke have for store forventninger til historien, den er ligegyldig og fyldt med plothuller.

Men gameplay delen af Squadrons var jeg også ret vild med.

manutdxdk
manutdxdk
Lige pt. går tiden med Persona 5 Strikers. Foretrækker det som en turn-based RPG, men hygger mig sgu godt med det so far.

hjorth
Moderator
hjorth
Jeg er faldt lidt i LoL igen og får kørt igennem det ene ARAM efter det andet med meget varierende resultater. ARAM er både genialt og katastrofalt på samme tid

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Stampe128
Stampe128
Control
Stort set gennemført. Give spil som Bioshock og Death Stranding kamp til stregen i interessant world-building. Virkelig spændende, og det var helt sikkert universet og historien der holdt mig gående. Der er nogle vanvittigt fede forbindelser til et tidligere Remedy-spil, som passer overraskende godt ind. Gameplayet var ikke noget at skrive hjem om og de random encounters blev til tider decideret frustrerende. Ærgerligt.
Ville nok ende på 8/10.

Ziggurat
Tilforladelig, fin underholdning hvor man ikke skal tænke for meget.

Cuphead
Det er jo et mesterværk! Ja, pissesvært. Men også helt uhørt charmerende og med konstant spændende bosskampe.
Run & Gun-banerne kammer nogle gange over i det rent frustrerende, og jeg er nået til hvad jeg tror er næstsidste boss, der virkelig er en hovedpine. Ikke noget der ødelægger min overordnede oplevelse dog.

Missing Avatar
Nichobjerre
Jeg er begyndt at spille figurspil. Det er fandme grineren. Jeg er så træt at online games. Kan helt klart anbefales.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
@Stampe128
Jeg syntes Ziggurat var ret skuffende i forhold til så meget andet. Kan anbefale Project Warlock, det kan imo lidt mere.

Jeg spillede igennem Dead Space 1. Det er ret godt, der er nogle ret irriterende steder hist og her som f.eks. den obligatoriske turret sekens. Det ville ikke have gjort noget hvis de kunne have skåret det ned til 6 timer, så tror jeg mit helheds indtryk havde været bedre. Det er også meget tydeligt at de havde planer om at lave et langt bedre spil, men et eller andet sted henad vejen tog de det i en lidt kedeligere retning. Der er elementer af old-school level design, men det er praktisk taget bare en lang lineær korridor fra start til slut, havde været federe hvis de have gjort banerne mere åbne og måske havde fjernet checkpoints så der var mere mening i checkpoint systemet. Det skulle have været mere som Alien Isolation, så kunne det have været noget helt særligt.

Spiller nu Dead Space 2, styringen er bedre og omgivelserne virker mere varierede, så er indtil videre meget positiv. Stadig utroligt lineært, men lidt mere åbent end det første.

Kører også lidt Alien Trilogy på siden. Det er svært, virker som om de stopper med at pladsere ammo og helbred i banerne. Men det har også sin charme. Derudover er musikken rigtigt fed. Spiller det i kølvandet på Alien Resurrection, som egentligt var ret godt men da jeg bruger ps3 så havde det også et par fejl som gjorde at jeg ikke kunne åbne visse døre. Skal starte igen på ps2 senere.

Felix The Reaper!
Niceguy69
Niceguy69
@Pez
Sjovt jeg er faktisk lige pt i gang med Dead space 3 og synes det væsentligt dårligere end 1eren. Er goået fra en god space horror og rent action. Elskede det første og har gennemført det min 10 gange. Har også fået achivementen for at gennemfører kun med plasma cutteren. Våben opgraderingsdelen i 3eren er også blevet gjort unødvendigt bøvlet i forhold til de to første.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Fra hvad jeg har spillet af 3eren, så er jeg helt enig. Der er meget mere action, men ikke på en god måde. Jeg stoppede da jeg syntes de har en rigtigt irriterende vane med at spawne bombe aliens i meget små rum. Man dør så ofte fordi man ikke kan se hvad der foregår.

Jeg syntes også det nye våben system er unødvendigt kompliceret og jeg syntes det er en dårlig ide at alle våben bruger samme type ammo. Det fjerner meget af charmen ved at jonglere rundt med de forskellige våben. Man er meget motiveret til bare at bruge det bedste våben.

Felix The Reaper!
Stampe128
Stampe128
@Pez
Tak for anbefalingen. Det er noteret. Ziggurat er bestemt ikke noget særligt, men det var fin afveksling fra den ret intense AAA-oplevelse med Control.

Sjovt, jeg mindes at ud af alle tre Dead Space-spil var 1'eren klart min favorit. Måske netop fordi det var mere lineært og fokuseret. Mindes også at det havde den mest effektive survival horror-atmosfære.
2'eren er dog også god, 3'eren er ja.... meh.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Jeg kan godt lide at 1eren nærmest har baner. Det er federe end den måde de har gjort det i 2eren. Men syntes bare jeg fik nok af industrielle installationer da jeg nærmede mig slutningen.

Men nu hvor jeg er længere i 2eren, så syntes jeg at det er mere tydeligt at områderne nok er bedst i det første. Jeg syntes det var mere spændende at udforske og det var lettere at genkende stederne når man kom tilbage via genveje. I 2eren er det på overfladen mere varieret, men det begynder hurtigt at flyde lidt sammen det hele, der er mange relativt ensartede rum.

Felix The Reaper!
Carmillah
Moderator
Carmillah
Åh, jeg har lige færdiggjort Cyberpunk 2077. Det er svært at sige meget positivt om det, historien har en snert af noget godt, men det er egentlig også alt.

Jeg har nu kastet mig over Ori and the Blind Forest. Frygteligt stor fejl, at jeg ikke har spillet det før nu, trods jeg har haft spillet i _mange_ år. Jeg er 1½ time inde, og meget begejstret.

- En dude i forklædning..

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.