LIVE
HQ
logo hd live | Call of Duty: Vanguard Open Beta
See in hd icon
Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

In reply to: @McCandlessDK

så skal du tjekke Monster Train ud

Jeg synes at Slay The Spire er fantastisk, og startede derfor på Monster Train i sidste uge. Utroligt nok, synes jeg alligevel at de formår at gøre det endnu bedre. Super fed titel, som vi herhjemme lige pt. er helt opslugt af.

In reply to: @The Pez Dispenser

Loop Hero

Er du tilfældigvis startet på dette? Jeg har det på min liste over titler jeg skal have kigget nærmere på. Det ser ret interessant ud.

• 0

Nå, nu er det Atomicrops der fanger min opmærksomhed. Jeg er blevet ret pjattet med spil i genren roguelike/lite.

• 0
Jeg spiller Doom fra 2016. Må sige det er et fedt spil, elsker soundtracket

Jeg er snart igennem Mission Pack 1 til Quake. Bedre end jeg havde husket men ikke perfekt. de nye våben er ikke meger værd og de nye fjender er også ret fesne med undtagelse af skorpionerne. Ser frem til Mission Pack 2, den husker jeg som bedre. 

Har dog generelt været en fornøjelse at vende tlbage til Quake. 

Axiom Verge 2 og Draugen er næst i køen.

Felix The Reaper!
  • 0

Efter en lille pause med Returnal, så hoppede jeg tilbage i sidste uge, og fik endeligt gennemført det.

Så nu er jeg sprunget tilbage til Sekiro som jeg aldrig fik gjort færdig sidste år, da jeg synes det var for svært. Jeg synes det var meget sværere end Bloodborne.

Jeg er startet forfra, men hold da op, hvor går det meget bedre nu.

Jeg tror det kan tilskrives Returnal gennemspilningen, og synes det er vildt interessant at høre om I andre også oplever en form for synergieffekt ved at spille spil, der ikke bare er helt det samme gameplay men selvfølgelig i en større eller mindre grad ligner hinanden? Er der bestemte spil der har hjulpet jer i forhold til andre spil?

Selvfølgelig bliver man bedre til at game af at game, no shit sherlock, men synes alligevel det er interessant lige at høre om det er noget I tænker i eller om... 😊

• 0

Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Vi var 13 mand afsted og alle havde prøvet det op til flere gange før, udover mig, jeg var fuldstændig go-kart jomfru.

Første heat gik virkelig dårligt, jeg kørte forsigtigt og blev nummer 13 ud af 13.
Til andet heat begyndte jeg at tænke i, hvordan jeg kørte i spil som Forzam i forhold til at lægge sig på banen og tag svingene - og det hjalp sgu. Efter andet og afgørende heat bkev jeg nummer 6 ud af 13

Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Vi var 13 mand afsted og alle havde prøvet det op til flere gange før, udover mig, jeg var fuldstændig go-kart jomfru. Første heat gik virkelig dårligt, jeg kørte forsigtigt og blev nummer 13 ud af 13. Til andet heat begyndte jeg at tænke i, hvordan jeg kørte i spil som Forzam i forhold til at lægge sig på banen og tag svingene - og det hjalp sgu. Efter andet og afgørende heat bkev jeg nummer 6 ud af 13

Det er gammel lærdom, man kan lære af at spille video spil eller blot spil i det hele taget
  • 0

Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden.

Real life synergy stuff er selvfølgelig også nice. Jeg glæder mig til den dag mit rumskib lander på en planet og jeg bliver fanget i en timeloop, eller jeg støder på nogle ninjaer eller dæmoner på vej hjem fra byen eller netto! 😁👍

Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades.

Jeg har smidt en 20 timer i det og er begyndt at kunne nå til Hades hver gang. Det er dog kun lykkedes mig at besejre ham to gange - begge gange med skjoldet.

Jeg prøver pt. hårdt med buen.

• 0

Nu er jeg næsten igennem Machinegames første udvidelse til Quake. Ovenpå Mission pack 1-2 er det lidt skuffende i og med at der ikke er noget nyt. Det udemærkede baner det meste af vejen, men savner nye våben og fjender, eller måske bare et par våben og fjender fra de forrige udvidelser og måske nogle af alle de nye teksturer fra Mission Pack 2. 

Felix The Reaper!
  • 0

Bruger mest tid på Game Builder Garage, det er ikke ligeså godt som Dreams, men ellers virker det fint nok. 

Hypno Space Outlaw får også meget opmærksomhed, det er rigtigt fedt indtil videre.

Felix The Reaper!
  • 0

Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades.

I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre.

• 0

Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. 

Felix The Reaper!
  • 0

In reply to: @Carmillah

I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre.

Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko!

In reply to: @The Pez Dispenser

Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt.

Er det ikke til PS3? But why? 

Er det ikke til PS3? But why?

Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. 

Man kunne heldigvis skippe opdateringerne.

Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. 

Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. 

Felix The Reaper!
  • 0

Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere.

GT7 er også lige om hjørnet.

Har du spillet GT sport? 

• 0

Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet.

Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til.

Tillagt 2021-09-15 08:14:

Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.

Felix The Reaper!
  • 0

Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig.

Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. 

• 0

Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende.

Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.

Felix The Reaper!
  • 0

Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. 

Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt.

• 0

Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6.

VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. 

Felix The Reaper!
  • 0

Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010

Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. 

• 0

Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. 

GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. 

Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. 

Felix The Reaper!
  • 0

Tales of Arise 😎

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Jeg er lige startet på AC Valhalla. 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.