Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok.

Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det

https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# - https://www.youtube.com/playlist?list=PLqKGFSVqZ2k-SwhuIKbNEjtzMvh7rIUAs (assorterede gaming-flexes). 30fps spil er per definition i early access
  • 0

Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy.

• 0

Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. 

Tillagt 2022-01-12 14:52:

Dirt Rally 2, ikke dirt 2.

Felix The Reaper!
  • 0

In reply to: @The Pez Dispenser

Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok.  Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.

Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁

• 0

In reply to: @McCandlessDK

In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok.  Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁

Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. 

Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.

Felix The Reaper!
  • 0

Er stadig i gang med Dirt Rally 2, hvor jeg endeligt gør fremskridt. Men har kastet det meste af min tid på System Shock 2, er næsten ved vejs ende. Det er et glimrende spil, langt bedre end jeg huskede. Lidt sjovt at Levine åbenbart bare roder i de samme ideer hele tiden, plottwistet er det samme som i Bioshock. Historien, universet og gameplayet er dog generelt langt bedre i System Shock 2. 

Felix The Reaper!
  • 0

Assassin's Creed Valhalla 😊

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!