SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Joeyvind 2022-04-04 10:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jo, måske. I fredags slog jeg Father Gascoigne i kun andet forsøg. Og det er ellers en boss som jeg tidligere har brugt mere en tyve forsøg på. Havde helt glemt den følelse som Soulsspil giver, når man endeligt besejre en boss.100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Krautie 2022-04-06 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GTA 5! Er gået igang igen, for har aldrig fået klaret det 😩. Samt Breath of the wild til WiiU. Xcom 2 på telefonen når der er en god snes ventetid. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-04-08 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Weird West fra en dynge tidligere Arkane folk, folk ansvarlige for blandt andet Dishonored og Prey. Det er lidt som en blanding af en twin-stick shooter og Fallout 1. Virker super lovende indtil videre, det er fyldt med muligheder for at være kreativ i sin spillestil og interessante valg. Bye bye Like Comment Share 0 McCandlessDK 2022-04-18 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige færdiggjort Cyberpunk 2077 og nu skal jeg have et par hurtige/mindre spil. Jeg tænker Operation Catalyst(crossfire x) og Limbo. Sideløbbende spiller jeg Halo 3 med Coldcrow og Halo Infinite multiplayer med random folk på nettet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er blevet ret bidt af Tiny Tina. Jeg har været ret glad for Borderlands og har spillet dem alle, men Tiny Tina er virkelig godt. Det er næsten der, hvor jeg vil sige at jeg synes at det er bedre end Borderlands. Like Comment Share 0Kaya_Steeeve 2022-05-16 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej alle Jeg spiller i øjeblikket Elden Ring, og min tålmodighed er ved at slippe op. Jeg læste på denne ressource om den nye opdatering https://www.gamer.no/artikler/ny-elden-ring-feil-gjor-spillets-vanskeligste-fiende-enda-toffere/514797 . Har du set, at de har gjort bosserne endnu stærkere i opdateringen? Melania er endnu stærkere nu!!!! Jeg prøvede at kæmpe imod hende 5 gange, CAAARL 5 gange!!!! De har gjort hende fuldstændig umulig at dræbe. Tror du, at dette er en fejl eller essensen af opdateringen? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-21 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i øjeblikket 16 nye spil jeg ikke har fået gennemført Assassin's Creed The Ezio Colletion, Beyound Blue, BioShock 2, commandos 2, Deliver Is The Moon, Elite Dangerous, Fishing North Atlantic, Gta : vice city, Lego Super Villans, Obsavation, Star Wars Squdrons, Stranded deep, Trine 2, Trine 3, Watchdogs Legion og Zombies Ate My Neighbors. Alt sammen til PlayStation 4. Hvad i alverden skal jeg gøre for at komme igang. Det sidste spil jeg har gennemført er Kursk, også til PlayStation 4. Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Krautie 2022-04-06 09:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible GTA 5! Er gået igang igen, for har aldrig fået klaret det 😩. Samt Breath of the wild til WiiU. Xcom 2 på telefonen når der er en god snes ventetid. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-04-08 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Weird West fra en dynge tidligere Arkane folk, folk ansvarlige for blandt andet Dishonored og Prey. Det er lidt som en blanding af en twin-stick shooter og Fallout 1. Virker super lovende indtil videre, det er fyldt med muligheder for at være kreativ i sin spillestil og interessante valg. Bye bye Like Comment Share 0 McCandlessDK 2022-04-18 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige færdiggjort Cyberpunk 2077 og nu skal jeg have et par hurtige/mindre spil. Jeg tænker Operation Catalyst(crossfire x) og Limbo. Sideløbbende spiller jeg Halo 3 med Coldcrow og Halo Infinite multiplayer med random folk på nettet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er blevet ret bidt af Tiny Tina. Jeg har været ret glad for Borderlands og har spillet dem alle, men Tiny Tina er virkelig godt. Det er næsten der, hvor jeg vil sige at jeg synes at det er bedre end Borderlands. Like Comment Share 0Kaya_Steeeve 2022-05-16 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej alle Jeg spiller i øjeblikket Elden Ring, og min tålmodighed er ved at slippe op. Jeg læste på denne ressource om den nye opdatering https://www.gamer.no/artikler/ny-elden-ring-feil-gjor-spillets-vanskeligste-fiende-enda-toffere/514797 . Har du set, at de har gjort bosserne endnu stærkere i opdateringen? Melania er endnu stærkere nu!!!! Jeg prøvede at kæmpe imod hende 5 gange, CAAARL 5 gange!!!! De har gjort hende fuldstændig umulig at dræbe. Tror du, at dette er en fejl eller essensen af opdateringen? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-21 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i øjeblikket 16 nye spil jeg ikke har fået gennemført Assassin's Creed The Ezio Colletion, Beyound Blue, BioShock 2, commandos 2, Deliver Is The Moon, Elite Dangerous, Fishing North Atlantic, Gta : vice city, Lego Super Villans, Obsavation, Star Wars Squdrons, Stranded deep, Trine 2, Trine 3, Watchdogs Legion og Zombies Ate My Neighbors. Alt sammen til PlayStation 4. Hvad i alverden skal jeg gøre for at komme igang. Det sidste spil jeg har gennemført er Kursk, også til PlayStation 4. Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
The Pez Dispenser 2022-04-08 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Weird West fra en dynge tidligere Arkane folk, folk ansvarlige for blandt andet Dishonored og Prey. Det er lidt som en blanding af en twin-stick shooter og Fallout 1. Virker super lovende indtil videre, det er fyldt med muligheder for at være kreativ i sin spillestil og interessante valg. Bye bye Like Comment Share 0 McCandlessDK 2022-04-18 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige færdiggjort Cyberpunk 2077 og nu skal jeg have et par hurtige/mindre spil. Jeg tænker Operation Catalyst(crossfire x) og Limbo. Sideløbbende spiller jeg Halo 3 med Coldcrow og Halo Infinite multiplayer med random folk på nettet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er blevet ret bidt af Tiny Tina. Jeg har været ret glad for Borderlands og har spillet dem alle, men Tiny Tina er virkelig godt. Det er næsten der, hvor jeg vil sige at jeg synes at det er bedre end Borderlands. Like Comment Share 0Kaya_Steeeve 2022-05-16 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej alle Jeg spiller i øjeblikket Elden Ring, og min tålmodighed er ved at slippe op. Jeg læste på denne ressource om den nye opdatering https://www.gamer.no/artikler/ny-elden-ring-feil-gjor-spillets-vanskeligste-fiende-enda-toffere/514797 . Har du set, at de har gjort bosserne endnu stærkere i opdateringen? Melania er endnu stærkere nu!!!! Jeg prøvede at kæmpe imod hende 5 gange, CAAARL 5 gange!!!! De har gjort hende fuldstændig umulig at dræbe. Tror du, at dette er en fejl eller essensen af opdateringen? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-21 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i øjeblikket 16 nye spil jeg ikke har fået gennemført Assassin's Creed The Ezio Colletion, Beyound Blue, BioShock 2, commandos 2, Deliver Is The Moon, Elite Dangerous, Fishing North Atlantic, Gta : vice city, Lego Super Villans, Obsavation, Star Wars Squdrons, Stranded deep, Trine 2, Trine 3, Watchdogs Legion og Zombies Ate My Neighbors. Alt sammen til PlayStation 4. Hvad i alverden skal jeg gøre for at komme igang. Det sidste spil jeg har gennemført er Kursk, også til PlayStation 4. Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
McCandlessDK 2022-04-18 12:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige færdiggjort Cyberpunk 2077 og nu skal jeg have et par hurtige/mindre spil. Jeg tænker Operation Catalyst(crossfire x) og Limbo. Sideløbbende spiller jeg Halo 3 med Coldcrow og Halo Infinite multiplayer med random folk på nettet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er blevet ret bidt af Tiny Tina. Jeg har været ret glad for Borderlands og har spillet dem alle, men Tiny Tina er virkelig godt. Det er næsten der, hvor jeg vil sige at jeg synes at det er bedre end Borderlands. Like Comment Share 0Kaya_Steeeve 2022-05-16 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej alle Jeg spiller i øjeblikket Elden Ring, og min tålmodighed er ved at slippe op. Jeg læste på denne ressource om den nye opdatering https://www.gamer.no/artikler/ny-elden-ring-feil-gjor-spillets-vanskeligste-fiende-enda-toffere/514797 . Har du set, at de har gjort bosserne endnu stærkere i opdateringen? Melania er endnu stærkere nu!!!! Jeg prøvede at kæmpe imod hende 5 gange, CAAARL 5 gange!!!! De har gjort hende fuldstændig umulig at dræbe. Tror du, at dette er en fejl eller essensen af opdateringen? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-21 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i øjeblikket 16 nye spil jeg ikke har fået gennemført Assassin's Creed The Ezio Colletion, Beyound Blue, BioShock 2, commandos 2, Deliver Is The Moon, Elite Dangerous, Fishing North Atlantic, Gta : vice city, Lego Super Villans, Obsavation, Star Wars Squdrons, Stranded deep, Trine 2, Trine 3, Watchdogs Legion og Zombies Ate My Neighbors. Alt sammen til PlayStation 4. Hvad i alverden skal jeg gøre for at komme igang. Det sidste spil jeg har gennemført er Kursk, også til PlayStation 4. Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er blevet ret bidt af Tiny Tina. Jeg har været ret glad for Borderlands og har spillet dem alle, men Tiny Tina er virkelig godt. Det er næsten der, hvor jeg vil sige at jeg synes at det er bedre end Borderlands. Like Comment Share 0Kaya_Steeeve 2022-05-16 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej alle Jeg spiller i øjeblikket Elden Ring, og min tålmodighed er ved at slippe op. Jeg læste på denne ressource om den nye opdatering https://www.gamer.no/artikler/ny-elden-ring-feil-gjor-spillets-vanskeligste-fiende-enda-toffere/514797 . Har du set, at de har gjort bosserne endnu stærkere i opdateringen? Melania er endnu stærkere nu!!!! Jeg prøvede at kæmpe imod hende 5 gange, CAAARL 5 gange!!!! De har gjort hende fuldstændig umulig at dræbe. Tror du, at dette er en fejl eller essensen af opdateringen? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-21 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i øjeblikket 16 nye spil jeg ikke har fået gennemført Assassin's Creed The Ezio Colletion, Beyound Blue, BioShock 2, commandos 2, Deliver Is The Moon, Elite Dangerous, Fishing North Atlantic, Gta : vice city, Lego Super Villans, Obsavation, Star Wars Squdrons, Stranded deep, Trine 2, Trine 3, Watchdogs Legion og Zombies Ate My Neighbors. Alt sammen til PlayStation 4. Hvad i alverden skal jeg gøre for at komme igang. Det sidste spil jeg har gennemført er Kursk, også til PlayStation 4. Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Kaya_Steeeve 2022-05-16 13:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hej alle Jeg spiller i øjeblikket Elden Ring, og min tålmodighed er ved at slippe op. Jeg læste på denne ressource om den nye opdatering https://www.gamer.no/artikler/ny-elden-ring-feil-gjor-spillets-vanskeligste-fiende-enda-toffere/514797 . Har du set, at de har gjort bosserne endnu stærkere i opdateringen? Melania er endnu stærkere nu!!!! Jeg prøvede at kæmpe imod hende 5 gange, CAAARL 5 gange!!!! De har gjort hende fuldstændig umulig at dræbe. Tror du, at dette er en fejl eller essensen af opdateringen? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-21 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i øjeblikket 16 nye spil jeg ikke har fået gennemført Assassin's Creed The Ezio Colletion, Beyound Blue, BioShock 2, commandos 2, Deliver Is The Moon, Elite Dangerous, Fishing North Atlantic, Gta : vice city, Lego Super Villans, Obsavation, Star Wars Squdrons, Stranded deep, Trine 2, Trine 3, Watchdogs Legion og Zombies Ate My Neighbors. Alt sammen til PlayStation 4. Hvad i alverden skal jeg gøre for at komme igang. Det sidste spil jeg har gennemført er Kursk, også til PlayStation 4. Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Ture Jensen 2022-05-21 21:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har i øjeblikket 16 nye spil jeg ikke har fået gennemført Assassin's Creed The Ezio Colletion, Beyound Blue, BioShock 2, commandos 2, Deliver Is The Moon, Elite Dangerous, Fishing North Atlantic, Gta : vice city, Lego Super Villans, Obsavation, Star Wars Squdrons, Stranded deep, Trine 2, Trine 3, Watchdogs Legion og Zombies Ate My Neighbors. Alt sammen til PlayStation 4. Hvad i alverden skal jeg gøre for at komme igang. Det sidste spil jeg har gennemført er Kursk, også til PlayStation 4. Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Ture Jensen 2022-05-23 06:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede Deliver Us the Moon op og er kommet et godt stykke igennem spillet. God underholdning, flot grafik og god styringen men her er soundtracket langt bedre end selve spillet. Soundtracket er på Spotyfi. Det eneste minus der er ved spillet er den drone jeg kan styre, dronen er kun med for at forlænge spillet. Like Comment Share 0The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
The_Dude 2022-05-23 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
McCandlessDK 2022-05-25 09:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Jeg kan pt ikke rigtig komme igang med noget så springer lidt rundt eller stener TV. Men fik startet lidt op på Bayonetta igår. stadig et klasse spil. Eller også spiller jeg lidt Gamecube 😍 Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Like Comment Share 1McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
McCandlessDK 2022-05-25 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah In reply to: @McCandlessDK Jeg kan varmt anbefale Rogue Legacy 2 Det ligner noget jeg er nødt til at kaste mig over ganske snart. Jeg får lidt Dead Cells vibes. Det er også samme boldgade. Like Comment Share 0Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Lilium11 2022-05-25 16:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Rogue Legacy 2 er virkelig stærkt, det skal man sgu få spillet. Bare pas på med at gå i gang før sengetid, ellers går det bare galt Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
The_Dude 2022-05-26 06:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har også kigget lidt på det efter jeg har set du har nævnt det rundt omkring men jeg har der ultra stramt med den type spil. Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Ture Jensen 2022-05-26 15:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kom igennem Deliver Us The Moon, et spil fyldt med fed grafik og et tyndt survivel game som ikke gør meget ud af sig. I det jeg har stoppet mit PlayStation Now abonnement forsvandt BioShock 2 og Gta Vice City stoppede selv. Like Comment Share 0manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
manutdxdk 2022-06-03 14:47 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Like Comment Share 1The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
The_Dude 2022-06-07 17:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Lidt forskelligt pt. men er blandt andet faldet i Xenoblade Chronicles 2. Baseret på de første 20-ish timer må jeg bare undre mig over hvorfor jeg ikke har spillet det før nu. Hvorfor kan man kun like en enkelt gang Jeg er gået lidt i gang med Diablo 2 Resurrection, Diablo Immortal, One Piece Warriors 3, Shantae. jow jow.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
The Pez Dispenser 2022-06-19 22:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er startet op på Gears of War 4, men ved ikke helt. Virker til at man er endnu mere usårlig end i 3eren, man behøves ikke rigtigt at gå i dækning for hvis man dør er det lige meget, man resjer sig jo bare igen 2 sekunder senere. Det er en skam at de ligeså stille har ødelagt den serie, for det ville umiddelbart være rigtigt godt hvis man ikke var usårlig. Har også gang i noget Ghostwire og noget Deathloop, jeg er meget begejstret for begge. Deahtloop er måske ikke Arkanes bedste spil, men jeg kan godt lide banerne og syntes de bruger dem godt. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Lilium11 2022-06-20 00:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Så har vi så til gengæld det alternative at du måske lige dør hurtigt nok, og spillene reduceres til at du bruger for meget tid i cover. Can't really win. Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
The Pez Dispenser 2022-06-20 12:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .In reply to: @Lilium11 Tag den på Insanity, så splatter du bare hver gang du dør, ingen res fra buddies. Tjo, men Gears spillene kan også være ret irriterende pga diverse turret sekvenser osv, så insanity virker som et mareridt.Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
Lilium11 2022-06-22 16:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, desværre har serien lidt det samme issue som mange andre shooters med regen HP og hit-scan ofte render ind i. De er dårlige til at skabe balance, og du ender ofte med 2 sværhedsgrader i toppen hvor den ene er for nem, og den anden irriterende. Det ligger nok i mekanikkernes natur, i og med at skade ingen konsekvens har for spilleren, så vil spillet opleves nemt hvis det er tilgivende nok til ikke at være irriterende, men til gengæld, ja så bliver det for nemt. Hvis evt. det kunne lade sig gøre at slukke for NPC'ernes mulighed for at genoplive dig, så var Hard måske fint tilstrækkeligt. Lidt på samme måde som at jeg gerne ville kunne slukke for 1ups i Doom Eternal, gerne uden bare at begå selvmord hver gang jeg kommer til at samle én op Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
The Pez Dispenser 2022-06-23 15:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Problemet ville være nogenlunde løst hvis man fjernede alle køretøjer og alle turretsekvenser. Det er primært dem der ødelægger det hele og de er altid det værste i Gears spillene. Resten virker fint nok, hvis bare man kunne tabe spillet.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi har samlet Returnal op, på det nye PS Plus abbonement. Umiddelbart virker det til at være godt. Like Comment Share 0runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
runes 2022-07-23 08:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt igang med Road 96, og det er en meget positiv overraskelse. Fed historie, setting, og en über cool 80er inspireret synth lydside. Hvis man er til narrativt drevne spil, må man ikke snyde sig selv for denne indie perle.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162
For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...149150151152153154155156157...162