Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

In reply to: @killingkalle

In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op?

Biler kan ikke opgraderes og customizes desværre. En af manglerne ved spillet. I forhold til at være sparsommelig med biler, så var jeg det også i min første gennemspilning. Kørte i store dele af spillet rundt i min trusty Maimai.

Min første karakter var en male Corpo V med fokus på skydevåben, så havde en assault rifle, en sniper rifle og en shotgun. Den her gang kører jeg en female street kid V, hvor fokus er mere på stealth, hacking og blades. Pt. har jeg en katana, en power revolver med silencer og scope samt en assault rifle, som dog nok bliver droppet på sigt.

• 0

In reply to: @manutdxdk

okay så har jeg misforstået Trophyen "Autojock" den handler om at købe alle biler men ikke opgradere dem

• 0

In reply to: @killingkalle

In reply to: @manutdxdk okay så har jeg misforstået Trophyen "Autojock" den handler om at købe alle biler men ikke opgradere dem

Et trophy der kræver en del €$

• 0

Jeg er i gang med As Dusk Falls, som bliver spillet co-op med min mand.

Super lækkert med et spil, hvori man kan mærke at de valg man træffer, har reelle konsekvenser og indvirkninger. Det er historiedrevet i stor grad, og man er lettere passiv som spiller, men det gør mig ikke spor. Jeg tænker at vi er over halvvejs igennem. Jeg er spændt på hvad resten af spillet har at byde på. 

• 0

In reply to: @Carmillah

Jeg er i gang med As Dusk Falls, som bliver spillet co-op med min mand. Super lækkert med et spil, hvori man kan mærke at de valg man træffer, har reelle konsekvenser og indvirkninger. Det er historiedrevet i stor grad, og man er lettere passiv som spiller, men det gør mig ikke spor. Jeg tænker at vi er over halvvejs igennem. Jeg er spændt på hvad resten af spillet har at byde på.

Det lyder godt. Tror jeg starter det med min bedre halvdel i aften.

Live Service - Nej Tak.

In reply to: @runes

Det lyder godt. Tror jeg starter det med min bedre halvdel i aften.

Fedt! Meld endelig gerne ud, hvad I tænker om det.

In reply to: @Carmillah

Meld endelig gerne ud, hvad I tænker om det.

Vi har lige spillet første act, og det var jo sygt intenst! Vi er begge to rigtig meget på, og har børnefri i weekenden, så det skal helt sikkert spilles færdigt. Tak for anbefalingen.

Live Service - Nej Tak.

Jeg spiller mere Shadowman end NHL 24 😅👈

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!